هادی محسنی:‌ امپراتوری خائنان و جنایتکاران همدیگر را شاخ می زنند

ما در مقام صبر فشردیم گام خویش
بهار آمد و گشت عالم گلستان (وحشی بافقی)
نظر اغلب صاحبنظران بر این است که کلمه امپراتوری معمولا مترادف است با ظلم، ستم، استیلا و استعمار. تا سده ششم قبل از میلاد امپراتوری وسعت در اشکال بزرگ را نداشت تا اینکه بعد از آن و بموازات پیشرفتهای فنی – نظامی، امپراتوریها نیز وسیعتر شدند. یک نمونه از امپراتوریهای تازه بقدرت رسیده آن دوران میتوان امپراتوری مقدونیه را نام برد که از سال ۱۴۶ پیش از میلاد تا سده نهم میلادی استیلاجویی خود را دنبال می کرد. از همین امپراتوری اسکندر مقدونی با کشور ما ایران تاریخچه بخصوصی دارد که قصد پرداختن به آن در حوصله این مطلب نمی گنجد.
اگر امپراتوری در مفهوم کنونی به لحاظ کمی استیلا بر چندین کشور و مناطق مختلف را شامل میشود خائنان و جنایتکاران هم در همان ردیف قرار می گیرند. آنان انواع خیانتها و جنایتهای طاقت فرسا علیه فرزندان ایران زمین مرتکب شدند که اتحادشان، امپراتوری آنها را تداعی می کند.

در کشور ما ایران در نگاهی به رخدادهای بعد از دهه شصت، متوجه میشویم کشتارها و اعدامها بطور بی سابقه و حتی خارج از ظرفیت و ضمیر انسان ایرانی و جهان توسط خمینی و دارودسته تبهکارش بوقوع پیوست و خمینی در عالم واقع امپراتوری جنایتکاران، در پوشش بنیادگرایی اسلامیش را بنیان نهاد؛ و بقول شادروان طالقانی استبداد دینی زیر عبا و نعلین را بر همه ارکان ملت تحمیل کرد؛ اما بقول اشرف شهیدان وقتی جهان خبردار نشد که امپراتوری جنایتکار خمینی چه بلایی بر سر ملت ایران می آورد، خودبخود واقعیت امپراتوری خائنان تداعی میشود که نه تنها اینهمه اعدام وحشیانه را محکوم نمی کردند بلکه فقط مشغول دروغگویی و شیطانسازی بر علیه مجاهدین خلق و شورایملی مقاومت ایران بودند. امپراتوری خائنان مثل مماشاتگران خائن بین المللی و لابیهای داخلی و حکومتی آنان است که الان در جنگ وجدان درونیشان بر اثر پایداری رزمندگان مجاهد و مبارز در زندانها و در اشرف و لیبرتی، بویژه بعد از انتقال پیروزمندشان از عراق، همدیگر را شاخ می زنند. در همین راستا بود که در پیوند نامبارکی با امپراتوری جنایتکار خمینی و دستیارانش، قتل عامی بی سابقه در ابعاد هزار، هزار و در سال ۶۷ در ابعاد دهها هزار بوقوع پیوست که اکنون رضا ملک از معاونان سابق وزارت اطلاعات در زمان ریاست آخوند فلاحیان، می گوید: «از سال ۶۰ تا کنون بیش از ۱۴۰ هزار نفراعدام شده اند... " (رضا ملک در گفتگو با رادیو فرهنگ ۱۳ شهریور ۹۵)
بدین ترتیب خمینی یک تنه امپراتوری جنایتکاران را عینیت بخشید و تمامی لابیها و همه کسان، دسته جات، شیطان سازان داخلی و بین المللی علیه مقاومت خونبار ایران زمین، امپراتوری خائنان را در تاریخ مبارزات خلق ایران به ثبت رساندند. بی جهت نبوده و نیست که ما حامیان این مقاومت در خیابانهای سراسر جهان همچنان این شعار مقاومت را درست دانسته و فریاد می زنیم که: "دستی که امروز توی دست ملاست، اونم شریک جرم این آخونداست".
اتحاد نامبارک دو امپراتوری وقتی به اوج رسید که در سال ۲۰۰۳ عراق از تعادل قبلی خارج شد و تعادل قوای منطقه بشدت بهم خورد. استیلای بنیادگرایی رژیم ایران بر عراق و نفوذ به کشورهای دیگر هم فراهم گردید.
بدین سان فصل جدیدی از مبارزات به صفت پایداری بهر قیمت و حفظ و نگهداری ساختار تشکیلاتی ارتش آزادیبخش ملی ایران بار دیگر رقم خورد. دو امپراتوری قصدشان انحلال این تشکیلات با انواع شیوه ها، حقه ها، وعده ها و دروغ پراکنی های بی سابقه بود.
در این هماوردی بین مقاومت ایران و تمامیت رژیم ولایی آن شهدای گرانقدری تقدیم آرمان آزادی ایران شد و جابجایی های خونبار صورت گرفت و بدنبال آن تخلیه اشرف و بعدا رفتن به کمپ "لیبرتی" مطرح شد.
 صورت مسئله خروج نیروهای مقاومت از عراق بود اما باطن مسئله انحلال و فروپاشی آنان بود.

این هماوردی هم با شدت تمام ادامه داشت تا اینکه نهایتا روز جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، با عزیمت آخرین گروه از مجاهدین اشرفی، شامل ۲۸۰ تن، از کمپ لیبرتی به تیرانا پایتخت آلبانی، پروژه انتقال پیروزمند مجاهدین و رزم‌آوران ارتش آزادی به آلبانی و سایر کشورهای اروپایی با موفقیت کامل به انجام رسید
با این انتقال سرفرازانه، داغ دل بزرگی همچو جام زهر سرنگون کننده وارد ساختار کلیت رژیم ولایت گردید و تمامی واکنشها و موضعگیریها در سطح جهان نشان می دهد که بواقع جهانیان وادار بایستادگی در مقابل رژیم ایران شدند و در مقابل، تمامیت رژیم را ترس و هراس سرنگونی و برسمیت شناخته شدن آلترناتیو شورای ملی مقاومت وادار به پریشان حالی بی سابقه ای کرده است:
چند ماهی است که برخی دولت‌ها و رسانه‌های غربی و برخی حکام منطقه تلاش می‌کنند برای مقابله با جمهوری اسلامی (مجاهدین) را زنده کنند… حضور ترکی الفیصل در نشست (مجاهدین در پاریس و دیدار محمود عباس با مریم رجوی و همچنین انتشار فایل صوتی منتظری و انتقاد غربی‌ها از اعدام (مجاهدین) نشانه‌هایی از این واقعیت است.
(کیهان خامنه ای ۲۵ شهریور ۹۵, ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶)
بهر حال تمامی جناحها و نهادها و رسانه های حکومتی بلاوقفه و هراسان از مطرح شدن و شفاف شدن آیینه مقاومت ایران بر پهنه تمامی ایران با جام زهر اعدامها و قتل عام ۶۷ و پیشرویهای مقاومت درهم می پیچند
عزت الله یوسفیان ملا عضو هیئت رئیسه و کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گروه‌های مخالف نظام و گروه‌هایی که مانند سازمان مجاهدین ادعا می‌کنند به دنبال ارتش آزادی و مسائل این چنینی هستند به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند. (منبع: خانه ملت۲۱شهریور۹۵ )
جام نیوز و ابسته به تلویزیون رژیم:"سازمان مجاهدین امید تازه برای براندازی در ایران"
به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ۲۲ شهریور ۹۵، اخیرا برخی رسانه های غربی با مطرح سازی مجدد سازمان مجاهدین به عنوان امید اجرای طرح براندازی در ایران، این (سازمان) را لایق حکومت بر مردم ایران معرفی می کنند."
...و
اما جهان هم با پایداری اشرفیان در مقابل رژیم به بیان واقیتها رو آورد و ایستادگی کرد:نه سپتامبر ۲۰۱۶ از بیانیه ۲۸ شخصیت آمریکایی درباره انتقال مجاهدان اشرفی:
ما امضا‌کنندگان زیر، با یک تاریخچه طولانی از خدمت به مردم آمریکا به‌عنوان مقامات دولتی یا منتخب و افسران نظامی، انتقال کامل ساکنان به آلبانی را مورد استقبال قرار می‌دهیم. این کار باید خیلی زودتر انجام می‌شد. این یک پیروزی بزرگ برای مردم ایران، اپوزیسیون ایران و همه دوستداران آزادی و دموکراسی در ایران است. ...
 مقاومت ثابت کرده است که گلوله‌ها، موشک ها، سلول‌های زندان، شکنجه و طنابهای دار، توان مقابله با آرمانهای میهن‌پرستان ایرانی را ندارد.
آری، امپراتوری خائنان و جنایتکاران در اهدافشان شکست خوردند ولی مقاومت سرفراز ایران زمین با پرداخت بهای زیاد بخاطر طوطئه های بیشماردو امپراتوری، پیروز شدند این مقاومت نشان داد که در این هماوردی تاریخی شکست مال این نوع از امپراتوریها است و جنایت و خیانت آنان فقط باعث تاخیر در سرنگونی اهریمن ولایت فقیه شده است.
باید اضافه کنیم که وقتی پایداری در مدار فوق طاقت انسانی از طرف رزمندگان اشرفی و حامیان آنها در هر شرایط و اوضاع و احوالی و در هر جا و مکانی ادامه می یابد، خائنان و جنایتکاران همدیگر را و خودشان خودشان را در درونشان شاخ می زنند تا مغزشان پکیده شود.

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را
طی زمان کن ای فلک، مژدهٔ وصل یار را (وحشی بافقی)