تظاهرات و گردهمایی برای محکومیت اعدام مخالفان سیاسی در ایران

در ادامه سلسله تظاهرات هموطنان آزاده وحامیان مقاومت در کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا, روزهای شنبه, یکشنبه و دوشنبه نیز هموطنانمان در برخی دیگر از شهرهای اروپایی اقدام به برگزاری گردهمایی و تظاهرات کردند

لندن ـ در ادامه اوج گیری موج محکومیت جهانی علیه اعدام جوانان مخالف در ایران, صبح دوشنبه 12 بهمن تظاهراتی توسط حامیان مقاومت در انگلستان, در برابر نخست وزیری برگزار شد.  در این تظاهرات که  از ساعت 11  شروع شد, هواداران مقاومت و جامعه ایرانیان در لندن, با شعارهایی در حمایت از اشرف و قیام و همبستگی با زندانیان سیاسی  اعدامهای اخیر جوانان مخالف را محکوم کردند. 
دراین تظاهرات  حاضرین با دردست داشتن عکسهای زندانیان سیاسی وهمچنین عکس های محمد رضا علی زمانی و آرش رحمانی پور, دو جوان اعدامی اخیر, شعارهایی علیه جانیان حاکم و رژیم ملاهای ضدبشر سر دادند. همچنین با سردادن شعارهایی به زبان فارسی و انگلیسی همبستگی و حمایتشان را از قیام داخل نشان می دادند .
برخی شعارهای تظاهرکنندگان از این قرار بود:
زندانی سیاسی ازاد باید گردد .
دانشجوی زندانی ازاد باید گردد.
مرگ بر خامنه ای مرگ بر دیکتاتور
مرگ براصل ولایت فقیه .
این تظاهرات در ساعت 13 به پایان رسید.


لیوپورل ـ آکسیون اعتراضی همراه با نمایشگاه عکس و جمع آوری امضا
هواداران مقاومت در روز جمعه 9 بهمن با برپایی میز کتابی در مرکز شهر لیورپول انگلستان، به افشای جنایات رژیم آخوندی پرداخته و در همبستگی با قیام مردم ایران و در اعتراض به حکم اعدام محمد رضا علی زمانی و آرش رحمانی پور دو جوان مخالف, در این رژیم جنایتپیشه با نشان دادن عکسها و پوسترهای نقض حقوق بشر در ایران, به این اقدام افشاگرانه دست زدند.
این آکسیون که در هوای بسیار سرد برگزار گردید، توجه و حمایت شهروندان این شهر را به خود جلب نمود. آنها ضمن همبستگی با برگزار کنندگان این آکسیون اعتراضی، حمایت خود را از جوانان و زنان دلیر ایران اعلام کرده و اظهار امیدواری میکردند که با چنین ارادی که شما و جوانان در داخل ایران دارید، قطعاً رژیم آخوندی توان ادامه حکومت را بیش از این نخواهند داشت.
 

هلند ـ هارلم: برگزاری نیایش و دعا در کلیسا شهر برای گرامی داشت شهدای اخیر
ایرانیان آزاده مقیم هلند طی مراسمی در کلیسای کاتولیک شهر هارلم یاد شهدای اخیر قیام را گرامی داشتند و برای زندانیان سیاسی در ایران دعادکردند.
روز یکشنبه 11 بهمن  هواداران مقاومت مراسمی را در بزرگداشت یاد شهدای قیام بخصوص 2 جوان اعدام شده اخیر به نامهای محمد علی زمانی آرش رحمانی پور که 8 بهمن بدست حافظان جور و جهالت اعدام شدند را گرامی داشتند.
در این مراسم برادر روحانی سافیو ضمن خیرمقدم به حاضران در کلیسای فرانسیس گفت ما در اینجا جمع شدهایم تا دعا کنیم برای اهدافی که شما در نظر دارید اهدافی که حاکی از عشق شما به ازادی دمکزاسی واحترام به حقوق بشر است.
من میخواهم برای مردم ایران دعا کنم و تمام انسانهایی که تحت فشار هستند.
ما اینجا هستیم تا حرفمان را  به خدا بزنیم و او گوش میکند و در سکوت شمع روشن کنیم..
حامیان مقاومت در این گردهمایی, حمایت و همبستگی خود را با مردم ایران اعلام کردند