گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند

همبستگی با شهیدان حمله موشکی به لیبرتی - هلند - لاهه - ۲۹ اکتبر ۲۰۱۷ - ۷ آبان ۹۵

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند

یوهان فوکن
من برای سالگرد 24تن که درحمله موشکی به کمپ لیبرتی درعراق شهید شدند به اینجا آمدم
هرچند مسئولین حمله موشکی 7آبان به لیبرتی شناخته شده هستند،ولی هیگاه محاکمه نشده اند ومثل مسئولین قتل عام 30هزار زندانی سیاسی درسال 67 به هیچ دادگاهی احضار نشدند وهیچ پیگیری نیز انجام نشد.
مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری فعلی رژیم ایران ازمسئولین قتل عام 67است که براساس فتوای خمینی این کشتار راانجام دادند ..مسئولین این قتل عام باید محاکمه شوند.

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند

هادی مظفری
با سلام و تشکر بخاطر حضورتان در مراسم سالگرد شهدای قهرمان سنگین ترین حمله موشکی حکومت دژخیم و فاسد آخوندی به رزمندگان دلاور در کمپ لیبرتی، در هفتم آبان ماه سال هزار و سیصد و نود و چهار.
ایستادگی و مقاومت جانانه در مقابل یکی از سفاکترین حکومتهای دوران معاصر، تنها در صورتی میسر خواهد بود که نیروی مقاومت کننده حاضر به پرداخت سنگینترین بهای ممکن در راه رسیدن به اهداف عالی یک میهن و یک خلق دربند و سرکوب شده باشد. مبارزه تنها در صحنه عمل است که رقم می خورد و نه صرفا در حرف و تئوری. مجاهدین خلق ایران از آغاز مقاومت قهرمانانه خویش در مقابل هیولای وحشی استبداد و ارتجاع، بارها و به دفعات بهای سنگین آنرا با جان و مال و خونهای پاک خویش پرداخته اند و هیچگاه در سخت ترین شرایط ذرّه ای و لحظه ای پا پس نگذاشته اند و پیوسته بیا بیا گویان خطاب به دشمن ضد بشری، از میدان تمامی آزمایشات سخت و طاقت فرسا، سربلند و روسفید در پیشگاه خلق و خدا و تاریخ بیرون آمده اند. در یک کلام هیچ قطره خونی از پیکر مجاهدین بر زمین فرو نریخته مگر در راستای سرنگونی حکومت وحشی و انسان ستیز آخوندها و احقاق حق حاکمیت ملی و مردمی ملت ایران بر سرزمین و سرنوشت خویش

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند



ادا چو کرده دین خود به رسم و راه عاشقان
چه عاشقانه می رود شهید من به بیکران
خود همه نور بوده او در شب ظلمت زمین
تا بزند به قلب شب خنجر نور بی امان
چه گویم از فدای او صداقت و صفای او
تشنه تشنه خود ولی آب دهد به دیگران

عطر گلی که در خزان بوی بهار می دهد
چو لاله بردمیده ای بگو که بوده باغبان؟!

فهم کجا کند ترا مدعیان کینه جو؟!
برلب و بر دهان تو زند به چوب خیزران

تو از ستاره بوده ای شان تو آسمان و بس
چو اختران شب شکن روان به سوی کهکشان

مرگ کجا بَرَد تو را فنا کجا و تو کجا؟!
حاضر و حیّ و ناظری زنده زنده جاودان

پیکر شرحه شرحه را مشعل شام تیره بین
به گوش جان چو بشنوی ندا رسد ز آسمان:

خون خداست کاینچنین می چکد از پیکر او
شهید من که کشته شد به کربلای این زمان
روحشان شاد. بر روانهای پاک تک تک این سلحشوران درود می فرستیم

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند

سپیده عرفا
امروز اینجا جمع شده ایم تا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان راه آزادی ایران و مردم تحت ستم، اعلام کنیم که با الهام و انگیزه گرفتن از اینها، راهشان را ادامه خواهیم داد و تا سرنگونی حکومت مستبد و قرون وسطایی و آخوندها از پا نخواهیم نشست .
ما ضمن محکوم کردن تمامی جنایتهای حکومت آخوندها بخصوص قتل عام سال 67 و حملات موشکی به لیبرتی،خواهان محاکمه سران این رژیم فاشیستی هستیم.

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند

رها حشمتی خواه
دراینجا جمع شده ایم تا یاد وخاطره شهدای والامقام حمله ددمنش آخوندی به کمپ لیبرتی راگرامی بداریم وبه آنها قول بدهیم که راهشان راتاسرنگونی ادامه خواهیم داد.
این شهیدان مبارزه ای راشروع کردند که ماباید آن را به پایان ببریم وامروز خواسته ما درادامه این کارزار ازجامعه بین المللی این است که،اولا قتل عام 67 را قویا محکوم ورابطه بارژیم،به توقف اعدامها مشروط شود.
ثانیا ازملل متحد خواهان تحقیقات درمورد این جنایت عظیم وقراردادن عاملان وآمران دربرابر عدالت هستیم.

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند

مرتضی عرب
دست تبهکار حکومت ضد انسانی و فاشیستی ولایت فقیه بار دیگر فاجعه ای انسانی آفریده بود و نستوه ترین مجاهدان روزگار را با شقاوتی کم نظیر، به شهادت رساند.
بیست و چهار مجاهد والا مقام که در راس آنان فرمانده برجسته مجاهد خلق حسین ابریشمچی (فرمانده کاظم) قرار داشت و خواهری از تبار زینب،

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند

مریم نبی
حالا این سازمان پرافتخار مجاهدین است که سرفراز ترازهمیشه به پیش می تازدبی شک اینجا مسئولیت اصلی متعلق به رئیس جمهور برگزیده این مقاومت بود که این کارزار بزرگ وبی سابقه را درحفاظت ازساکنان لیبرتی وانتقال همه ساکنان بی وقفه به پیش برد وناممکن ترین را ممکن کرد ماخواستار محاکمه عاملان این قتل عام در7آبان 1394 هستیم خاطرنشان می کنیم که عاملان اصلی این قتل عام همان عاملان قتل عام 1367هستند.
خامنه ای وسردمداران رژیمش،مزدورانش بالاترین مسئولان این جنایت هستند.

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی در هلند

هما رشیدی
یزید دوران بیهوده و به عبث می پنداشت که پس از شلیک هشتاد موشک به شدت مخرب به سمت و سوی رزمندگان آزادی، دیگر اثری از آنان باقی نخواهد ماند و با فرود آوردن این ضربه مهلک پیروزی بزرگ و بی نظیری را نصیب خود و حکومت فاسد و جنایتکارش خواهد کرد.