جنگ باندها بر سر عواقب زهر اتمی، و هراس از برملا شدن ابعاد جدیدی از فساد و چپاولهای حکومتی

جنگ گرگهای درون رژیم پس از نمایش انتخابات و تعمیق شقه و شکاف در راس هرم حاکمیت آخوندی، بر سر برجام و نتایج انتخابات و آینده نظام آخوندی با شدت بیشتری ادامه دارد. و باند خامنه ای از بسته شدن نطقه پروژه امنیتی ضد نظام خبر می دهدو باند رقیب را به خیانت بزرگ متهم می کند.

کیهان خامنه‌ای، با اشاره به نتایج نمایش انتخابات، نسبت به سرنوشت باند خامنه ای هشدار داد و نوشت که باند رفسنجانی و روحانی به «ایجاد حاکمیت دوگانه» و حذف باند خامنه‌ای تحت عنوان «انقلاب‌زدایی» از جمهوری اسلامی مشغول است. این روزنامه با اشاره به این‌که باند برنده در نمایش انتخابات در صدد ایجاد مجلس سایه است با نگرانی نوشت: نطفه یک پروژه امنیتی ضد (نظام) در تلاقی ۲ جریان داخلی و خارجی منعقد می‌شود. دولت و مجلس اگر نخواهند دل به الگوی ترسیمی از سوی (خامنه‌ای) بسپارند خواسته یا ناخواسته (در همین مسیر قرار می‌گیرند).
کیهان خامنه‌ای با تکرار این که برجام هیچ خاصیت ارزشمندی نداشته، باند رقیب را کسانی توصیف کرد که به «برجام‌زدگی» و «برجام ماندگی» دچار شده‌اند و دولت آخوند روحانی را فراخواند تا با پرهیز از «القای استیصال و جبریت تسلیم» رژیم آخوندی در برابر آمریکا، از «خیانت بزرگ» اجتناب کند.

آخوند احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع با اشاره به باند رفسنجانی و روحانی گفت: «افرادی به‌دنبال آن هستند که ریل انقلاب را عوض کنند و آن را به سمت و سویی پرخطر هدایت کنند».
آخوندحسینی بوشهری امام جمعه خامنه‌ای در قم، در هراس از انزوای بین‌المللی رژیم گفت: «یک روز ما را بعنوان ناقض حقوق بشر مطرح می کنند، عده ای که با اینها مشغول مذاکره بودند در رابطه با مسله انرژی هسته ای شاید به باورشون این بود که حالا ما این گام را برداشته ایم دیگه ممکنه دشمنیهای آمریکا ومانع تراشیهای آمریکا لااقل کم بشود!! یک دفعه همه ناباورانه چشم باز کردیم در روز روشن ۲ میلیارد دلار از داراییهای ملت ایران را با حکم یک دادگاه مصادره می کنند، خیلی اتفاق عجیبی است».

جواد لاریجانی، توجیه‌گر شکنجه و اعدام در دستگاه قضایی رژیم نیز نسبت به نتایج برجام هشدار داد: «به نظرم پیام آمریکایی ها در واقع خیلی روشن است, یعنی فکر نکنید حالا ما بخشی از توانمندی اتمی شما را گرفتیم, کار شما حل شده, شما را می چلانیم... هر چند وقت یکبار یک زهری توش می ریزند, و کام را تلخ می کنند, اینها ادعاهای بیشتری دارند, پس ما باید حواسمان جمع باشه...
اگر کسانی می گویند ما برجام را باید بر اساس استیصال بپذیریم, این حرف کاملا مخدوش است...
من برهان استیصال را به جد خطرناک می دانم. وقتی می گویند ما نمی توانستیم یک قطره نفت بفروشیم...
ما نباید اینجور باشه که هر کاری دشمن کرد, بگیم خوب این با روحش در تماسه روح برجامه چی هست؟
اوباما گفته که ما باید ایران باید از خیلی از چیزها دست بردارد, از گرفتن رابطه با اسراییل گرفته, حمایت ما از مقاومت تا مسایل سکولارها در داخل ایران, خوب اگر روح برجام اینه عجب روح خبیثی داره برجام. ما به این روح چه تعهدی داریم».

از سوی دیگر، رفسنجانی بار دیگر، با اهرم خاطرات، پذیرش زهر آتش بس توسط خمینی را «لحظات شیرین زندگی خود از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط خمینی» توصیف کرد و تلویحاٌ از خامنه‌ای خواست تا به جام زهرهای بعدی تن بدهد. وی هم‌چنین شکست فضاحت بار خامنه‌ای در نمایش انتخابات را با گفتن «از آگاهی مردم خوشحالم» به وی خاطرنشان کرد.

مخاصمات درونی حکومت آخوندی و حملات باند روحانی- رفسنجانی که از طریق حمله به احمدی نژاد، با باند خامنه ای تصفیه حساب می کنند ادامه دارد:

مطرح شدن شرکت احمدی نژاد در نمایش انتخاباتی دور بعد، موج جدیدی از حملات باند رقیب را متوجه او کرد و پرونده دزدی و جنایت در دوران او بار دیگر مطرح شد.
احمد توکلی، عضو مجلس ارتجاع، گفت: دلایثل شرعی و قانونی کافی برای رد صلاحیت احمدی‌نژاد (برای شرکت در انتخابات) وجود دارد.
علی مطهری، عضو دیگر مجلس رژیم خواستار محاکمه احمدی نژاد و جنتی به خاطر وقایع سال 88 شد.

ترکان مشاور ارشد روحانی نیز گفت: هشت سال به اقتصاد، صنعت و تجارت لطمه وارد کردند، هیچ‌گاه نمی‌گویند در دوره‌هایی که تحریم‌ها را کاغذپاره می‌دانستند، ٣٥‌ میلیارد دلار کجا رفت؟! باید قوه قضاییه به این قضیه ورود کند.
مرتضی الویری، از مهره‌های باند رفسنجانی و روحانی خواهان برخورد مجلس رژیم با تخلفات احمدی نژاد شد.
آخوند تقی قرائتی، گفت: کاسبان تحریم دلشان برای احمدی‌نژاد تنگ شده. و شاید بدشان نمی‌آید که باز هم احمدی‌نژاد و بازهم تحریم برگردانده شود. مردم فهمید‌هاند که در دولت قبل چه کلاهی سرشان رفته است.
یک مهره باند رفسنجانی و روحانی از یک محاکمه بزرگ سخن به میان آورد و گفت: در تمام سال‌های طلایی ۷۵۰ میلیارد دلار درآمد نفتی به شکل کاملا درستی هزینه نشده است.
یک مهره دیگر این باند نیز گفت: دیگر دلیلی برای محاکمه نکردن احمدی نژاد وجود ندارد / او پول مردم را در آمریکا به باد داد.
یک عضو مجلس رژیم به نام جعفرزاده نیز گفت: قانون‌گریزی‌های دولت محمود احمدی‌نژاد تنها محدود به مصادره 2 میلیارد دلار نمی‌شود وی افزود: اگر قرار باشد روزی عملکرد 8 ساله دولت احمدی‌نژاد را فهرست کنیم، می‌توان سیاهه‌ای از خرابکاری‌ها و حیف‌ومیل کردن دارایی‌های مردم ایران منتشر کرد.
این حملات به رئیس جمهور مورد اعتماد ولی فقیه در حالی صورت می گیرد که در ملارد به خاطر مخالفت فرماندار رژیم، به احمدی‌نژاد اجازه سخنرانی داده نشد، اما در جیرفت، به رغم مخالفت فرماندار رژیم، او روز یکشنبه سخنرانی کرد و با تهدید باند رفسنجانی و روحانی گفت: آزادی یعنی این اگر زدی من هم بزنم. (اما) فعلاٌ شرایط اقتضا نمی‌کند وارد بعضی مسائل بشوم.