سومین مناظره و نمایش رسوای کاندیداهای رژیم

نمایش انزوای بین المللی و بن بست ولایت خامنه ای در سومین مناظره تلویزیونی.

با وجود دهنه زدن آشکار ولی فقیه ارتجاع به کاندیداهای سرسپرده که مواظب حرف زدن خودشان باشند و هر حرفی را در تلویزیون رژیم عنوان نکنند، با وجود اخطارهای آخوندهای خامنه ای به این 8 کاندیدا که پای خود را از گلیم خود بیرون نگذارند و در حیطه یی که نباید، و اختیارات شان نیست، وارد نشوند، در مناظره امروز، هرکدام تقصیر انزوای بین المللی رژیم را برگردن دیگری انداخت. آنها در این جدال، اذعان کردند که با تغییر مهره و به اصطلاح دولت در این نظام قادر نخواهند بود چهره کریه این رژیم را در صحنه بین المللی تغییر بدهند. این مناظره ها تاکنون فساد فراگیر، بحرانهای اجتماعی، انزوای بین المللی و فلاکت و بن بست ولایت خامنه ای را بیش از پیش به نمایش گذاشته است.
کاندیداها به منفور بودن رژیم و فعالیتهای تروریستی آن اعتراف و همدیگر را متهم کردند که در زمان او بوده که کشتار در رستوران میکونوس آلمان اتفاق افتاده و به حکم جلب رئیس جمهور نظام منجر شده است.
مناظره سوم کاندیداهای نمایش انتخابات رژیم که امروز برگزار شد، تبدیل به صحنه جنگ باندهای درون رژیم و رو کردن افتضاحات متقابل باندها شد.
در دقایق ابتدایی این مناظره روحانی به حمایت از رفسنجانی پرداخت و با تأکید بر اینکه این رفسنجانی بود که پروژه اتمی رژیم را آغاز کرد، از سیاستهای دولت رفسنجانی دفاع کرد. این مسئله با واکنش کاندیداهای باند ولی فقیه روبرو شد که آنها متقابلاً افتضاحات خارجی دولت رفسنجانی و خاتمی را یادآوری کردند. جلیلی، حداد عادل و قالیباف در حمله به باند رقیب تأکید کردند اگر تروریسم رژیم در عراق و افغانستان نبود، رژیم قافیه را در منطقه تماماً باخته بود.
در قسمتی دیگر از این مناظره وقتی کاندیداها باند مغلوب رژیم از تیغ حذف و تصفیه که شامل حال آنها شده است شکایت کردند، حداد عادل و جلیلی آنها را ساکت کرده و جلیلی وحشت رژیم را از تکرار قیام88  در ادامه انتخابات کنونی رژیم به نمایش گذاشت.
در قسمتهای مختلف این مناظره، در جنگ گرگها گوشه های دیگری از وضعیت بحرانی اقتصادی، اجتماعی،  سیاسی و بینالمللی رژیم برملا شد. کاندیداها هیچ فرصتی را برای رو کردن افتضاحات باند رقیب از دست ندادند. عارف به دزدیهای قالیباف در شهرداری تهران اشاره کرد و غرضی به کنایه از زد و بندهای سیاسی و عقب نشینی های پشت پرده رژیم در مقابل طرفهای خارجی با عنوان این که ”کسی را بفرستیم که بگوید ما سیاستمان را عوض خواهیم کرد» یاد کرد.
17خرداد1392