نمایش تنفیذ رئیس جمهور جدید ارتجاع، آخوند حسن روحانی

 

خامنه ای: بدیهی است که این تنفیذ تا هنگامی است که ایشان به تعهد در پیمودن صراط مستقیمی که تاکنون در پیش داشته‌اند پایبند باشند.

نمایش تنفیذ رئیس جمهور جدید ارتجاع آخوند حسن روحانی با  تلاشهای رسوای خامنه ای برای لاپوشانی بحرانهای مرگبار درونی و بیرونی نظام آخوندی برگزارشد.

در باتلاق بحرانهای حاد حاکمیت و جنگ فزاینده گرگها برسر قدرت و چپاول ثروتهای مردم ایران و کشاکشهای روی صحنه و پشت پرده برسر کابینه آخوند روحانی،  ولی فقیه ارتجاع ، درمانده و هراسان تلاش کرد مهندسی شکست خورده خود در انتخابات آخوندی را حماسه سیاسی جلوه بدهد. هرچند که در سخنان خود کابینه آخوند حسن روحانی را بعد از حذف برخی از وزرا توسط خودش برای تراشیدن بیشتر به مجلس آخوندی ارجاع داد و در حکم تنفیذ رئیس جمهور جدید ارتجاع از شرط تبعیت و پایبندی  غفلت نکرد.

خامنه ای در اظهاراتی مضحک و مسخره در مورد وضعیت بحران زده رژیم مدعی شد که حکومت آخوندی از روزی که بر سر کار آمده هر روز پیشرفت کرده و تصریح کرد که  امروز ما در زمینه‌هایی پیشرفت کردیم که حتی تصور آن را هم در اول انقلاب نمی‌کردیم.

ولی فقیه ارتجاع، درگزافه گوییهای خود ادعا کرد که انتخابات نظام آخوندی درعالم نظیر ندارد و از ویژگیهای منحصر به فرد آن این است که مردم احساس می‌کنند در مدیریت کشور تصمیم‌گیر و ناظر هستند

درمقابل، آخوند حسن روحانی، به رغم تلاش و تقلای خامنه‌ای، گوشه یی از جنگ گرگها وبحران رأس حاکمیت را برملا کرد و بر بحرانهای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی نظام و بدگمانی عمومی به نمایشهای انتخاباتی رژیم نیز انگشت گذاشت.

وی گفت: انتخابات خرداد 92، گرچه با تردید و سوءظن بخشی از جامعه آغاز شد ولی با تأئید و استقبال عموم مردم به پایان رسید، انتخابات با شفافیت، رقابت و ارامش کامل برگزار شد که نتیجه آن برای بسیاری غافل‌کننده بود… کشور به عزم ملی برای دور شدن از افراط و افراطی گری درسیاست گذاری ومدیریت و تمرکز بر حاکمیت قانون و قانونگرایی نیاز دارد،

آخوند روحانی در عین حال تأکید کرد:

این انتخابات نتیجه شکاف بین مردم و حاکمیت نبود، چه این‌که مردم ایران شخصی را به‌عنوان رئیس‌جمهور خود برگزیدند که سالها در مسئولیتهای خطیر نظام انجام وظیفه کرده بود.