حمله به رفسنجانی در سالگرد۹ دی، اعترافی به طلسم شکستگی خامنه ای

اظهارات سران و عناصر هر دو باند نظام آخوندی در سالگرد بسیج سرکوبگرانه خامنه‌ای در۹دی برای مقابله با قیام سال ۸۸ شقه و شکاف در راس نظام را هرچه بارزتر کرد. مهره های خامنه ای در این اظهارات ضمن حمله و تسویه حساب با رفسنجانی، به زبونی و طلسم شکستگی ولی فقیه ارتجاع اعتراف کردند. متقابلا رفسنجانی نیز پاسخ آنها را به نتیجه نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم در اردیبهشت ما سال 96 احاله داد.

به گزارش رجانیوز پاسدار سعید قاسمی، سرکرده لباس شخصیتها و چماقداران خامنه‌ای  در مورد پیامدهای قیام مردم در سال ۸۸ گفت: میکروبی که فتنه‌گران در جامعه پخش کردند هنوز فعال است و کمتر خانواده‌ای داریم که رینگ اول و دوم اعضایش پیرو (خامنه‌ای) باشند. هنوز عده‌ای در افکار فتنه‌گری خود اصرار دارند
پاسدار جعفری، سرکرده کل سپاه خامنه‌ای نیز گفت: فتنه‌‌گران در سال ۸۸ به دنبال تضعیف جایگاه ولی‌فقیه بودند.
آخوند صادق لاریجانی، رئیس قضاییه خامنه‌ای با اشاره به نامه  رفسنجانی به خامنه‌ای در سال ۸۸ گفت: مسئولی که در دل فتنه نامه بی‌سلام به رهبر می‌فرستد بصیرت را درک نکرده است. بعضی در زمانی که باید کنار و حامی (خامنه‌ای) می‌بودند، نامه بی‌سلام نوشتند. چطور انسان می‌تواند باور کند که اینها نعمت بصیرت را دارا بودند.
جواد لاریجانی نیز  گفت: با رفسنجانی زاویه گرفته‌ام. او با ولایت زاویه گرفته است. زمانی هر روز هفته را با هم می‌گذراندیم. (البته) زاویه گرفتن از ولایت در اصولگراها هم هست.
به گزارش تلویزیون شبکه ۲ رژیم، آخوند بوشهری، امام جمعه خامنه‌ای در قم با حمله به رفسنجانی به خطراتی که مخاصمات در رأس رژیم متوجه کل رژیم کرده است، هشدار داد:
بعضی از خواص که به تعبیر رهبر عزیزمان مردود شدند اینها همچنان ساز مخالفت سر میدادند سخنانشان گفته هایشان عین گفته های دشمنان بیرونی ما بود و هنوز هم باید بگم حتی بعد از حماسه 9 دی که دشمن وادار به عقب نشینی شد امروز هم میشنویم امروز هم می بینیم که عده ای اتاق فکر تشکیل میدهند عده ای طراحی برای آینده نظام و رهبری میکنند عده ای برای تمام برنامه ها و انتخابات طراحی و برنامه ریزی میکنند اینهادر چه خواب و خیالی قراردارند؟ ...
... پیام دیگر این است که نخبگان جامعه خواص جامعه دچار لغزش میشوند باید حواسمون به نخبگان و خواص جامعه باشد دشمن روی نخبگان خیلی سرمایه گذاری کرده است و همچنان سرمایه گذاری میکند
همچنین به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم گفت: کسانی که دستور (خامنه‌ای) را عمل نمی‌کنند، مشکلات را به گردن نظام می‌اندازند و می‌گویند نظام نمی‌گذارد ما کار کنیم.
از سوی دیگر به نوشته روزنامه شرق، رفسنجانی، بدون هیچ اظهارنظری درباره وقایع سال ۸۸، تسویه حساب با باند رقیب را به نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم احاله داد و گفت: روحانی مصمم است که بیاید. به‌تازگی با او صحبت کردم. در مقابل روحانی کسی نیست, شما در بین اصولگراها و تندروها کسی را نمی‌بینید که بتواند در مقابل روحانی بایستد, حتی اگر همه جمع شوند, باز در اقلیت هستند احتمال رد صلاحیت روحانی هم بعید است. به نظر می‌رسد روحانی ماندنی است.