دور جدید مخاصمات راس رژیم با حملات آخوند روحانی به قضائیه خامنه ای

بحران راس نظام آخوندی، با جدال میان آخوند صادق لاریجانی رئیس قضاییه خامنه‌ای و آخوند روحانی برسر چپاولهای میلیاردی، فساد حکومتی را در تمامی سطوح آن بیش از پیش برملا می کند.

آخوند روحانی: «مگر یک نفر خودش به تنهایی میتونه 3میلیارد دلار رو به جیب بزنه، به کجا وصل بوده؟ کی ها به او کمک کردن، شریکها کی ها بودند، در چه رده هایی بودند، چگونه نفت در اختیار یک فرد قرار گرفته، چگونه اموال در اختیار یک فرد قرار گرفته، چگونه میلیونها دلار، صدها میلیون دلارغیرازنفت، پول در اختیار او قرار گرفته».

متقابلا آخوند صادق لاریجانی نیز به صحنه آمد و ضمن برملا کردن پرداخت پول از سوی بابک زنجانی به آخوند روحانی برای تبلیغات انتخابات، تهدید به کنار زدن پشت پرده ها کرد  گفت: «نمی‌خواستیم حاشیه‌های فوق متن را باز کنیم.. ؛ حالا می‌فرمایید پشت پرده‌ها را دنبال کنیم؛ حرفی نداریم».

یک روز پس از سخنان آخوند صادق لاریجانی مهره‌های دولت آخوند روحانی بلافاصله واکنش نشان دادند. سخنگوی دولت روحانی گفت: «قوه قضاییه به مردم توضیح بدهد که چگونه بابک زنجانی این توانایی را داشت که بتواند ٢،٧ میلیارد دلار ارز را در دست بگیرد. این سوال را داریم که وزارت خارجه یا وزارت اطلاعات چه کاری باید انجام می‌داده که انجام نداده است».
اکبر ترکان مشاور روحانی نیز گفت:«ادعای زنجانی مبنی بر کمک به ستاد انتخاباتی حسن روحانی دروغ است . تمام حساب‌های ما روشن و شفاف ثبت شده است. همه کاندیداهای آن دوره بیایند و اعلام کنند از چه کسانی پول گرفته و در کجا خرج کرده‌اند؟».
ابوطالبی معاون سیاسی دفتر روحانی نیز گفت: «نامزدهای انتخابات سال ۹۲ دخل و خرج انتخاباتی‌شان را اعلام کنند».
از سوی دیگر، حاجی دلیگانی، عضو مجلس رژیم از باند خامنه‌ای گفت: «همه بدانند که دولت روحانی موافق شفاف سازی نیست و علی رغم حرفها با شفاف‌سازیها مخالفت می‌کند. دولت باید هزینه ساخت جکوزی در ریاست جمهوری و خرید دستگاه شنود را اعلام کند».
پاسدار کوثری، عضو سابق مجلس رژیم، درباره درخواست شفاف سازی از سوی روحانی گفت: «دولت اگر دنبال شفافیت است چرا مذاکرات برجام و قراردادهای خارجی را محرمانه اعلام می‌کند. قوه قضاییه باید پرونده تخلفات برادر حسن روحانی را هر چه سریعتر تکمیل کند».
طبیب‌زاده، عضو سابق مجلس رژیم نیز گفت: «اگر ریگی به کفش دولت نیست لاپوشانی نکند. دولت زمانی می‌ترسد که کارگزارانش از امتیازات ویژه برخوردارند».
هم‌چنین ۴۰ تن از اعضای مجلس رژیم از باند خامنه‌ای با ارائه تذکری، از آخوند صادق لاریجانی خواستند که به اتهامات برادر حسن روحانی رسیدگی کند.
در همین حال، رسانه‌های حکومتی از شدت گرفتن منازعات در رأس نظام آخوندی ابراز نگرانی کردند و اوج‌گیری آن را به نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم ربط دادند. روزنامه حکومتی ابتکار نوشت: در روزهای اخیر روحانی و لاریجانی با ادبیاتی همدیگر را خطاب قرار داده‌اند که متاسفانه یادآور رویداد‌های تلخ تقابل جریان‌های سیاسی دو دهه گذشته است.
آن‌ها قطعا به پیامدهای سخنانشان در فضای سیاسی آگاه‌تر از یک روزنامه نگار هستند ولی هشدار درباره پیامدهای درشت‌گویی بزرگان به همدیگر که تن و جان ما در حوزه مطبوعات را می‌لرزاند،
تکرار اتهامات از سوی مقامات تراز اول کشور این پیام را به جریان‌های تابع و متبوع آن‌ها می‌دهد که با ادبیاتی تندتر از این به جنگ هم بروند و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در کمتر‌ از پنج ماه دیگر نتیجه آن از پیش معلوم است که در چنان فضایی پیروزی و شکست در رقابت سیاسی با میدان جنگ اشتباه گرفته می‌شود آقایان ما جرات نقل برخی ازسخنان شما را نداریم و حتی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی هم بخش‌هایی از آن را سانسور می‌کنند.
روزنامه حکومتی جهان صنعت نیز نوشت: پرونده دنباله‌دار بابک زنجانی این بار میان روحانی و لاریجانی مشاجره لفظی به وجود آورده است... صادق لاریجانی باب توجه به ادعاهای بابک زنجانی علیه مسئولان (نظام) را در فضای رسمی کشور باز کرده است که با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری می‌تواند برای روی کار آمدن دوباره دولت تدبیر و امید خطرناک باشد.
روزنامه حکومتی اطلاعات نیز در توصیف مخاصمات درونی رژیم نوشت: اغلب تیترها، آن هم در تابلوی صحفه اول روزنامه‌ها آکنده از تهمت، دروغ، پرخاشگری، هتک حیثیت دیگری، این یا آن فرد مسئول و شخصیت با نام و بی‌نام و نشان است. درا ین مملکت چه خبر است؟.