واکنش هراس آلود رژیم آخوندی نسبت به گزارش وزیر خارجه امریکا

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس: ۱۶ دیماه  نوشت: «جان کری» در یادداشتی که سایت وزارت خارجه‌ آ‌مریکا آن را منتشر کرده نوشته است: «تحریم‌ها به‌تنهایی نمی‌توانست به "تهدید" برنامه هسته‌ای ایران پایان بدهد».کری در این یادداشت رابطه آمریکا با ایران را پرمناقشه توصیف کرده و نوشته است: «بایستی فشار را بر ایران حفظ کرده و به مقابله با برنامه موشکی این کشور ادامه بدهیم» .وزیر خارجه آمریکا خاطرنشان کرده است که به‌لطف برجام, «آژانس هم‌اکنون کل چرخه تأمین برنامه هسته‌ای ایران از آغاز تا پایان را در مدار توجه قرار داده است».
جان کری ضمن یادآوری اینکه دولت کشورش ائتلافی برای وضع تحریم علیه ایران تشکیل داده تصریح کرده است: «درباره دولت ایران, ما تصریح کرده‌ایم در صورتی که تهران سیاست‌های تنش‌آمیزش را تغییر دهد پذیرای آینده‌‌ای متفاوت هستیم».

تلویزیون رژیم -۱۷ دی ۹۵
مجری: وزیر امور خارجه آمریکا بر ادامه فشارها بر ایران تاکید کرد.
جان کری در آخرین روزهای کاری دولت اوباما گفت باید اعمال فشار را بر ایران حفظ کنیم تا بتوانیم برنامه موشکی آنها را عقب بیندازیم.
وزیر خارجه آمریکا هدف دیگر فشار بر ایران را قطع حمایت از محور مقاومت در منطقه برشمارد.
وزیر خارجه دولت اوباما گفت، با وجود توافق هسته ای، روابط آمریکا با ایران همچنان ستیزجویانه باقیمانده است.
کری افزود، توافق هسته ای از اسرائیل و متحدان آمریکا در مقابل ایران محافظت کرد.
جان کری: زمانیکه ما بر سر میز مذاکره نشستیم، ایران بیش از ۱۹۰۰۰ سانتریفیوژ فعال داشت که در حال غنی سازی سوخت بودند، ۱۲ هزار کیلو سوخت رادیو اکتیو وجود داشت، ما ۹۸% اورانیوم غنی سازی شده موجود آنها را از بین بردیم و دو سوم سانتریفیوژهای آنها را خاموش کردیم.
مجری: جان کری گفت، زیر ساختهای اتمی ایران مهر و موم شده است و تحت کنترل مستمر آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارد.
وزیر امور خارجه آمریکا افزود ایران تمام فرایند غنی سازی در تاسسات فردو را متوقف و تجهیزات شکاف هسته ای را از نیروگاه خارج و قلب راکتور آب سنگین اراک را با سیمان پر کرده است.
جان کری گفت، سخترین رژیم بازرسیها را در قبال ایران اعمال کرده ایم.