تجمع اعتراضی در شهرهای میهن

اقشار مختلف میهمانمان روز یکشنبه ۲۶ دی ۹۵ در شهرهای مخلف تجمعهای اعتراضی برگزار کردند.

در اراک ‌کارگران محروم شرکت هپکو روز یکشنبه ۲۶ دی دراعتراض به پرداخت نشدن ۵ ماه حقوق و مطالبات سال ۹۴ ،‌برای ششمین روزمتوالی دست به تجمع وراهپیمایی اعتراضی زدند.

در میبند در استان یزد روز یکشنبه کارگران کارخانه کاشی و سرامیک احسان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای عقب افتاده در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند.

تجمعهای اعتراضی در اراک، ساری، تبریز، میبد و سفیددشت

تجمعهای اعتراضی در اراک، ساری، تبریز، میبد و سفیددشت

یاد آوری می شود که چند ماه پیش نیز کارگران کارخانه کاشی احسان در کارخانه به مدت ۳ روز تحصن کردند.

در ساری نیز روز یکشنبه؛ مربیان پیش دبستانی برای چندمین بار در مقابل اداره آموزش و پرورش رژیم تجمع کردند و خواستار استخدام رسمی شدند.

در سفید دشت در استان چهارمحال و بختیاری کارگران شرکت انرژی گستر فولاد برای دومین روز متوالی دراعتراض به اخراج ظالمانه کارگران وهمچنین پرداخت نشدن دوماه حقوق تجمع کردند.
کارگران شرکت انرژی گستر فولاد سفید دشت که در چند روز اخیر دوبار تجمع کردند می گویند: شرکت به بهانه نداشتن فولاد به کارگران اعلام کرده چون نیاز به نیرو نداریم دیگر نمی توانیم شما را به کار بگیریم.

در تبریز جمعی از اولیای دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی دبستان صائب روز شنبه ۲۵ دی تجمع کردند و نسبت به نبودن معلم به مدت دوماه اعتراض کردند. کلاس چهارم ابتدایی مدرسه ابتدایی دخترانه صائب از دو ماه گذشته معلمی نداشته و معلم این کلاس به علت شکستگی پا در مرخصی به سر می‌برد و طی این مدت مدیریت مدرسه هیچ اقدامی برای معلم جایگزین نکرده است.

 

تجمعهای اعتراضی در اراک، ساری، تبریز، میبد و سفیددشت