تجمع اعتراضی در شهرهای تهران، مشهد، خوزستان، کرمان، گرگان، و زنجان

اقشار مختلف میهنمان روز شنبه و یکشنبه 23 و 24 بهمن در شهرهای تهران، مشهد، خوزستان، کرمان، گرگان، و زنجان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در تهران ازساعت 8 و سی دقیقه امروز یکشنبه 24 بهمن حدود 200 تن از مرغداران استانهای گلستان و مازندران درمقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزارکردند.
معترضان پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: مرغداران وکارگران مرغداری بیکار شده اند.
تجمع کنندگان به واردات بی رویه گوشت مرغ که باعث زیانهای فراوان به مرغداران داخلی شده اعتراض کردند.

در تهران همچنین ساعت 9 صبح امروز یکشنبه 24 بهمن 150 تن از غارت شدگان پدیده شاندیز درمقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزارکردند. بیش ازنیمی ازتجمع کنندگان را زنان تشکیل می دادند. تجمع کنندگان تراکت هایی دردست داشتند که روی آن نوشته شده بود:
خسته شده سهامدار ازناله و التماس فکری بحال ماکن بودجه بده اختصاص
صبوری و صبر تا کی ؟
و تو دعوای سه قوه له شده این پدیده.

تجمع اعتراضی در شهرهای تهران، مشهد، خوزستان، کرمان، گرگان، و زنجان

در مشهد نیز غارت شدگان پدیده شاندیز امروز یکشنبه 24 بهمن در مشهد تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواهان پس گرفتن دارایهای به غارت رفته خود شدند.
تجمع‌کنندگان علیه کارگزاران دزد و غارتگر رژیم شعار دادند.

در خوزستان صبح امروز یکشنبه 24 بهمن بیش از 200 نفر از کارگران گروه صنعتی فولاد ایران در مقابل استانداری رژیم در خوزستان دست به تجمع زدند.
یکی از کارگران شرکت کننده در این تجمع اعتراضی در این باره گفت ”بیش از 700 کارگر هستیم که چهارماه است مزد پرداخت نشده طلبکاریم و تا این لحظه با وجود برپایی چند نوبت تجمعات، هیچ تغییری در شرایط ما ایجاد نشده‌است“.
وی افزود”کارفرما در تجمعات قبلی با حضور در جمع تجمع کنندگان، پرداخت مطالبات ما را منوط به افزایش تولید کرده بود.“
یکی دیگر از کارگران نیز در باره شرایط کارگران و تجمع امروز گفت :”محل کار ما پیش از این متعلق به گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا بود که پس از ماجرای اختلاس 3 هزار میلیاردی و مصادره اموال متهم اصلی پرونده در دی ماه سال 91 اخیرا به یکی از بانکها طلب کار واگذار شده است و در حال حاضر بابت دستمزد مهر،آبان آذر ودی ماه خود از کارفرما طلبکاریم و این در حالی است که تعدادی دیگری از همکارانمان مطالبات مربوط به تسویه حساب 9 ماه گذشته خود را نگرفته‌اند.“

در کرمان نیز صبح امروز یکشنبه 24 بهمن جمعی از سپرده گذاران موسسه کاسپین با تجمع در مقابل استانداری رژیم در کرمان دست به اعتراض زدند.
نزدیک به دو ماه است که سپرده گذاران این موسسه به طور روزانه در مقابل این موسسه اقدام به تجمع میکنند اما تاکنون کارگزاران رژیم از پرداخت سرمایه آنان خودداری کرده اند.این در حالی است که تجمعات اعتراضی سپرده گذاران این موسسه از مدتی پیش در اکثر شهرهای کشور در جریان است و سپرده گذاران تهرانی این موسسه بارها اقدام به تجمعات اعتراضی مقابل این موسسه و بانک مرکزی رژیم کرده اند.

درگرگان کارگران پروژه های غیرهمسطح در اعتراض به پرداخت نشدن شش ماه حقوق عقب افتاده، برای چندمین بار در مقابل شهرداری رژیم تجمع کردند.
کارگران در این تجمع که روز شنبه 23 بهمن برگزار شد خواهان پرداخت حقوق عقب افتاده خود شدند. کارگران معترض گفتند: اگر حقوق عقب افتاده پرداخت نشود، شب عید به مشکل برمی‌خوریم و این شرایط غیرقابل تحمل است.

در زنجان کارگران اخراج شده کارخانه روغن نباتی جهان به همراه خانواده‌هایشان برای سومین بار در روزهای اخیر در مقابل استانداری رژیم در زنجان تجمع اعتراضی کردند.
کارگران اخراج شده در تجمع خود در روز شنبه 23 بهمن خواهان رسیدگی به وضعیت کارخانه روغن نباتی جهان و وضعیت شغلی خود شدند.