بحران انتخاباتی رژیم آخوندی و هراس نظام از خطر قیام

آخوند احمد خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، با اعلام آغاز جنگ انتخاباتی میان باندهای حکومتی، به استفاده از این فرصت توسط مردم و تکرار قیام هشدار داد.

فضای کشور فضای انتخاباتی شد کلید انتخابات زده شد... دشمن در پی تشنج آفرینی در عرصه انتخاباته گفتند تحلیل نمی کنم خبر دارم میدم دشمنان زخم خورده شما ملت در پی آن هستند که فضا فضای آرام نباشه تشنج آفرینی در انتخابات التهاب آفرینی محکومه از ناحیه هر کس و هر جناحی که باشه
نباید فضای انتخابات فضای عقده گشایی نسبت به ارزشهای اسلامی باشه به بهانه نطق های انتخاباتی نه کاندیداها نه هوادارانشون حق جفا به نظام اسلامی رو ندارند .
کسانی که وارد میدان انتخابات میشند یک فرهنگ رو باید باور کنند تسلیم بودن در برابر رای مردم رای ۸۸ خروجی این تسلیم ناپذیری در برابر رای مردمه.
باید مراقبت کرد رسانه های بیگانه از حالا خیز گرفتند چند شبکه بوجود آوردند تا همون بازیهایی که در فتنه ۸۸ آفریدند همون بازیها رو دنبال کنند .

آخوند احمد خاتمی حرف خامنه‌ای در مورد پیشنهاد آشتی روحانی و باند او را تکرار کرد و گفت: «واژه ای نباید بکار برده بشه در عرصه سیاسی، واژه آشتی ملی هم از همین قبیل است کیست که از آشتی بدش بیاد تمام وجود مون پر میکشه برای آشتی اما آشتی ملی یک بار داره بارش اینه که دعوای ملی تو این کشور هست این دروغه دعوای ملی تو این کشور نیست.
یک مطلب اینه در فتنه سال ۸۸ اقلیتی در برابر اکثریت وفادار این ملت ایستادند و فتنه فرصت سوز و تفرقه افکن 88 را آفریدند این اکثریت دلشون از این اندک آدمهای اینچنینی دلشون خونه بخصوص شما تهرانی ها دیدید چه خبر کردند هشت ماه که بعضی از فرمانده ها گفتند این هشت ما از هشت سال جنگ برای ما سخت تر گذشت این ملت از این جماعت دل پر خون داره تا توبه نکردند با اینها آشتی نخواهد کرد».

امام جمعه خامنه‌ای در تهران هم‌چنین به شرایط انزوای رژیم بعد از انتقال قدرت در آمریکا اشاره کرد و از طرح مسأله منطقه امن در سوریه ابراز وحشت کرد.
وی گفت:‌ «مدتهاست مدتهاست که دم از ایران هراسی میزنند بخصوص پس از سر کار آمدن رئیس جمهور تازه کار آمریکا بشدت دارند دوره گردی میکنند
می خواهد در سوریه... در سوریه منطقه آزاد تشکیل بدهند پرواز ممنوع به چه بهانه ای؟ به بهانه اینکه این آواره ها رو جا بدهیم در حالیکه پشت صحنه اینه میخواهند تروریستها رو جا بدهند به بهانه جا دادن آواره ها میخواهند تروریستها رو جا بدهند و مقدمه تجزیه سوریه است».

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، ضمن حمله کم‌سابقه به آخوند روحانی در آستانه نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم، تلاش کرد که سخنرانیهای او را رودرروی خامنه‌ای جلوه داده و او را فاقد صلاحیت برای کرسی ریاست‌جمهوری رژیم نشان دهد. وی در عین حال، بر التزام ولی‌فقیه رزیم به برجام تأکید کرد و گفت: «ترامپ بعنوان نامزد ریاست جمهوری امریکا گفته بود که من اگر به ریاست جمهوری برسم برجام رو پاره خواهم کرد. مقام معظم رهبری هم فرمودند ما نقض پیمان نمی کنیم...
یکی از عزیزان مسئول ما در روز شنبه گذشته در یک سخنرانی اش میگه برخی فکر کردند یک منقل آتشی درست شده که برجام رو بیندازند توش و تعهدات رو بینداز توش و آتش بزنند [اشاره به سخنرانی آخوند روحانی در هفته گذشته_خبرگزاری]، خوب بابا این حرف از یک مسئول نظام در مقابل اظهارات مقام معظم رهبری که ستون خیمه این نظام است، این چه معنا داره...
از آنطرف آقای عزیز بزرگوار ما در همان سخنرانی اش داره میگه اگر برجام نبود و منشور حق سازمان ملل در باره ما اجرا میشد، تا به امروز حق منشور سازمان ملل در باره هیچ کشوری نشده مگر اینکه آنرا به جنگ رساندند و نظامش رو براندازی کردن, خوب این حرف مقابل حرف رهبری, یعنی به فاصله دو روز!! !! ! اقا اینجور میگن.
التزام عملی به ولایت فقیه این است که اگر ولی فقیه و ولی امر دستوری داد اطاعت کنند و اگر اطاعت نکردند, این منادی با التزام عملی است.
مسله التزام به ولایت فقیه در قانون اساسی ما جزو شرایط مسئولینه، ممتاز درجه یک کشور است».