ولایت فقیه، سراپا در وحشت از جشن ملی چهارشنبه سوری

دیکتاتوری ضد ایرانی ولایت فقیه در آستانه چهارشنبه سوری سراپا در وحشت از جشن ملی مردم ایران فرو رفته است.

سرکرده های نیروی انتظامی تحت امر خامنه ای بازهم هشدار دادند که با حضور محسوس و نامحسوس و بهره‌ مندی از دوربین‌ های نظارتی اقدام به ... تأمین امنیت ....می‌ کنیم. پاسدار ساجدی نیا سرکرده نیروی انتظامی گفت: این موضوع بیشتر یک طرح انتظامی است، سرکرده نیروی انتظامی زاهدان نیز به هنجارشکنان که توصیه‌های پلیسی را رعایت نکنند و با اقدامات خطرساز خود موجبات وحشت را فراهم نمایند هشدار داد.

در همین حال یک کارگزار رژیم در تلویزیون رژیم اعتراف کرد که طرحهای رژیم برای جلوگیری از تجمعات مردم و جوانان و کنترل آنها با شکست مواجه شده است. وی گفت در رابطه با مشخص کردن مکانهایی برای شادی چهارشنبه سوری یکسال شهرداری تهران اینکار رو انجام داد تجربه خوبی تو این زمینه بدست نیاوردیم و اون انتظاری که داشتیم فائق نیامدیم.
در آستانه جشن ملی چهارشنبه سوری ابراز نگرانی از فضای مجازی، سایت ها و رسانه های حکومتی را پر کرده است. نمایشهای جمعه هم صحنة آشکار شدن همین نگرانی بود. سخنگوی نیروی سرکوبگر انتظامی پیشاپیش خبر از رصد فضای مجازی در آستانه «چهارشنبه سوری» داده بود.
نیروی سرکوبگر موسوم به پلیس فتا اطلاعیه داده بود که: « شهروندان، سایتها و کانالهای ساخت و فروش مواد محترقه را به پلیس فتا اعلام کنند».


از سوی دیگر کمپین مضحک ضد چهارشنبه سوری که از مدتی پیش در تلویزیون رژیم، روزنامه ها و سایت های حکومتی جریان یافته، در روزهای اخیر شدت گرفته است. ای کمپین تحت عنوان چهارشنبه سوری بی خطر، به یاد شهدای آتش نشان «پلاسکو»، ادامه دارد و بخشی از ابراز نگرانیها نسبت به فضای مجازی را هم شامل می شود.
نگرانی از فضای مجازی بخشی از بیانیه ‍پایانی اجلاس خبرگان ارتجاع را به خود اختصاص داد. در این بیانیة آمده بود: «گرایش بی‌ضابطه به این فضا به ویژه از سوی جوانان و نبود کنترل و نظارت لازم از سوی مسؤلین و خانواده‌ها، موجب نگرانی جدی می‌باشد». به گزارش روزنامه حکومتی ایران،خبرگان ارتجاع در این بیانیه از نهادهای سرکوبگر نظام خواسته اند با توجه به هشدارهای خامنه ای «فضای مجازی را مقوله‌ای ملی، منطقه‌ای و حتی بین‌المللی به حساب آورده، با تقویت اینترنت ملی و پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی داخلی، راهبردها و توصیه‌های » خامنه ای را عملی کنند.


نمایشهای جمعه در شهرهای مختلف هم، صحنة همین نگرانیها بود. در مشهد آخوند علم الهدی گفت: فضای مجازی ضایعه است، در برخورد با مشکلات فضای مجازی مستاصل هستیم. آخوند مهدی نژاد در نمایش جمعه اراک با ابراز وحشت از اینکه «دشمن درفضای مجازی مشغول فعالیت است گفت: «مواظب باشیم تبدیل به وسیله ای برای رسیدن به هدف دشمن نشویم».
یک کارگزار دیگرخامنه ای به اسم منتظری در نمایش جمعهٔ شهر انار، با ابراز وحشت از فضای مجازی گفت: «دشمنان خوش رنگ و لعاب در خانه ها راه پیدا کرده اند».
دادستان کل رژیم آخوند منتظری، فضای مجازی را «سنگر حمله دشمن» توصیف کرد که “به یک بستر بسیار خطرناک و جهنم سوزان تبدیل شده است» شده است. این کارگزار جنایتکار رژیم افزود: «وقتی می گوییم فلان کانال باید فیلتر شود، می‌گویند آزادی را از مردم نگیرید! آیا این آزادی است؟».
و بالاخره آخوند حسینی بوشهری گماشتهٔ خامنه ای در نمایش جمعهٔ قم روی نقطهٔ کانونی وحشت رژیم از شبکه های مجازی و فضای سایبری انگشت گذاشت و گفت: « شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به مسائل و پدیده‌هایی که بروز می‌کند دامن می‌زنند». وی با وحشت از دوری و تنفر جوانان از نظام گفت: “امروز دشمنان با ابزار فضای مجازی جوانان ما را به قتلگاه می‌برند و یکی از راهکارها برای مقابله با این اقدامات این است که از دفاع مقدس غافل نشویم».