آخوند روحانی: «بیش از 10 سال سلاح تولید و انبارکرده ایم»!

درحالیکه مردم ایران با فقر و فلاکت گسترده ای دست و پنجه می کنند و درحالیکه شیرازه ها و زیربناهای اقتصادی، مالی و اجتماعی کشور بدلیل سیاست های مخرب و ضد ملی ولایت فقیه از هم پاشیده شده اند، اکنون باند های متخاصم در درون نظام آخوندی با نزدیک شدن به موعد نمایش انتخابات، ضمن برملا کردن دستان آلوده یک دیگر، به گوشه هایی از غارت اموال ملی از طریق « تولید و خرید سلاح ویا صدور تروریسم و بنیادگرایی» اعتراف می کنند.

دراین رابطه آخوند روحانی در پاسخ به حمله و هجوم آخوند جنتی، رئیس مجلس خبرگان نظام، اعتراف کرد: « باید موشک و هواپیما بسازیم و می‌سازیم و این دولت در این سه و سال نیم در سلاح‌های راهبردی بیش از ده سال گذشته تجهیزات را ساخته و انبار کرده و به آن افتخار می‌کند». _ خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۸ اسفند ۱۳۹۵)
ترجمان این جملات به معنای آن است که دیکتاتوری ولی فقیه و تمامی باند های درونی آن، برای حفظ قدرت و حاکمیت ضد مردمی خود، ایران را تبدیل به« انبار سلاح، موشک و تسلیحات نظامی» کرده است. در این راستا نیز به یقین هزینه های سنگین تولید و خرید سلاح از جیب مردم و اموال ملی پرداخت می شود که در منطق خود به بحرانی دیگر بنام « نبود بودجه » برای عمران و رفاه مردم راه برده است.
براین منطق است که اکنون میلیون ها هموطن ما شاهد و ناظر هستند که چگونه در نبود اراده و بی تفاوتی حکومت نسبت به وضعیت مردم، اقتصاد کشور بشدت ضربه خورده و با خود لشکر بیکاران و جویندگان کار، کارتن خواب ها، کودکان کار، حاشیه نشینان شهری، زنان خیابانی، و هزاران بلا و مصیب و آسیب های اجتماعی را به همراه آورده است.
همچنین مردم ایران بخوبی می بینند و با گوشت و پوست و استخوان خود در زیر ستم و استثمار ولایت فقیه لمس می کنند که چگونه حاکمیت فاسد آخوندی، هزینه های سنگین این سیاست مخرب و ضد ملی را بر گردن مردم محروم میهن امان استوار کرده است.
سخن از بحرانی است که با وجود فروش ۳ میلیون بشکه نفت و صدور میلیاردها دلار گاز در روز، اکنون 22 استان کشور ضربات جبران ناپذیری را دریافت کرده اند، بطوریکه معیشت و زندگی بیش از ۷۰ درصد از مردم در زمینه های مختلف در پرتگاه سقوط قرار گرفته است.
آخوند روحانی در ادامه بطرز بی شرمانه ای نیز به ادامه سیاست های مخرب تروریستی و بنیادگرایانه حکومت اشاره نمود و افزود: « این همه هواپیما و ناوچه و کمک خارجی. ملت یمن چه دارد؟ ملت فقیر یمن چطور ایستاده و چطور پیروز شده است».
به یقین این همان ادامه سیاستی است که حسن نصرالله، رهبر حزب الشیطان ( ۴ تیر ۱۳۹۵) در در حضور سفیر رژیم آخوندی در لبنان گفت: «خیلی شفاف می‌گویم و هیچ چیز پنهانی وجود ندارد و همه دنیا هم بدانند. تمام بودجه‌ و پول و هزینه‌های ما از خورد و خوراک و سلاح و موشک از جمهوری اسلامی ایران می‌رسد».( سخنرانی حسن نصرالله، یوتوپ ۲۰۱۶-۰۶-۲۵)