اعدام حجت تدور کشتی گیر جوان کرمانشاهی به دست حکومت آخوندی جنایتکار‎

خبر اعدام حجت تدور یکی از کشتی گیران جوان که در پی پرونده سازی مقامات زندان رژیم آخوندی و پس از ده سال زندان صورت گرفت برای جامعه ورزشی بخصوص کشتی بسیار تاسف بار بود.

با تسلیت به خانواده محترم حجت و جامعه ورزشی ایران و مردم غیور کرمانشاه به اطلاع مردم ایران میرسانم که یک بار دیگر به اثبات رسید که به هیچوجه نمیتوان به این حکومت و دستگاهای مدیریتیش چه در امر قضاوت و چه در مسایل دیگر اعتماد داشت. کلیه اعمال رژیم قرون وسطایی آخوندی تنها در چهارچوب حفظ نظام بی نظم حکومت جانیان است.

تدور نو جوانی و جوانیش را روی تشک کشتی گذراند. هر کشتی گیر بمحض پا گذاشتن بر روی تشک کشتی به رسم جوانمردان آن را میبوسد و اگر کسی خطائی خارج از این فرهنگ جوانمردی انجام دهد نتیجه عدم مدیریت دست اندر کاران نالایقی است که از طرف این رژیم بی فرهنگ و عقب افتاده در مصادر امور ورزشی قرار گرفته اند و لذا مسئول نهایی آن خود رژیم آخوندی است.

رژیم ملاها که برای بقای در قدرت بجز زندان و اعدام راه حل دیگری را نمیداند با دست زدن به این اعمال، ناخواسته جوانان ایران را بیش از پیش آماده برخاستن برعلیه خود میکند و از آنجائیکه امدادهای غیبی هم که در خدمت حفظ این جرثومه های فساد و کشتار و دزدی و اختلاس بود دیگر وجود ندارند بزودی مردم باغیرت ایران به کمک مقاومتی که سی و هشت سال است کمر بر نجات ایران به هر قیمت بسته است شر تمامی این جانیان ضد ایران و ایرانی را از ملک و ملت ایران کم خواهند کرد.

مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی ایران
مسلم اسکندر فیلابی