ادامه جدال باندهای حکومتی در مورد نتایج اعلام شده نمایش انتخابات

تهدید آخوند روحانی به حذف و بالا گرفتن مخاصمات باندها بر سر تقلبات نجومی در نمایش انتخابات، نمونه های دیگری جدال باندهای درونی رژیم پس از نمایش انتخابات است.

جواد ابطحی عضو مجلس ارتجاع - ۷ خرداد: «به قوه قضائیه تذکر میدهم که به گزارشات تخلفات انتخابات دوره دوازدهم بدون اغماض و با قاطعیت برخورد کنند اگر استاندار و فرماندار یا هر مسئولی فراتر از وظایف خویش و با سو استفاده از مقام و قدرت عمل کرده سریعا محاکمه و نتیجه آن به مردم اعلام بشه.
به رئیس جمهور محترم تذکر میدهم که در ادبیات خویش تجدید نظر کنند و از اظهارات هنجار شکنانه جدا بپرهیزند ملت ما با کسی عقد اخوت نبسته است اگر که خطوط قرمز نظام را نادیده بگیرند مردم در رای خود تجدید نظر خواهند کرد و این شواهد تاریخی دارد امیدوارم کار به آنجا ها نکشد...».

وحشت از قیام در شکاف ناشی از جنگهای باندی با کلید واژه هایی چون «مصالح و منافع ملی»، «خلل و خدشه»، “کشور و انقلاب» و «تشویش اذهان عمومی» در اظهارات مهره ها و رسانه های هر دو باند تکرار شده است.

عبدالحمید خضری- عضو مجلس ارتجاع- ۷ خرداد: توصیه من به دوستان اینست که رقابتهای انتخاباتی را پایان یافته تلقی کنند. مااز فضای انتخابات گذشتیم. تقویت فضای دو قطبی در کشور و تقسیم آرای مردم به حلال و حرام برخلاف مصالح و منافع ملی و در تضاد با منویات مقام معظم رهبری است.

علی نجفی خوشرودی- عضو مجلس ارتجاع- ۷ خرداد: برخی با طرح مسائلی همچون رای حلال و غیر حلال موجب تفرقه و تشویش اذهان عمومی نشوند و در شرایط حساس منطقه ای و بین المللی به همبستگی و وحدت ملی بیفزایند.(مقاله رئیس ستاد انتخابات کشور: حلال و حرام خواندن رای توهین به مردم است)

سرکرده ستاد نمایش انتخابات رژیم نیز طی مقاله ای در روزنامه حکومتی ابتکار نوشت: چرا باید بر پایه گزارش‌هایی که قطعا تاثیری در نتیجه انتخابات ندارد هم افکار عمومی و هم بعضی از چشمانی که از بیرون به ما دوخته شده را به سمتی ببرند که نسبت به این کار بزرگ خلل یا خدشه‌ای وارد شود. وقتی این را در افکار عمومی مطرح می‌کنیم عده‌ای واقعا شیطنت می‌کنند و این حرف‌ها را می‌گیرند و می‌گویند نکند در گذشته اینطور آرا را جابه‌جا کرده‌اند که قطعا برای کشور و انقلاب ما ضرر دارد.(روزنامه حکومتی ابتکار- ۸ خرداد)