سایه مرگبار پارازیت بر سر مردم

ارسال پارازیت و امواج الکترومغناطیس از سوی ارگان های سرکوبگر رژیم آخوندی اکنون به موضوع و چالشی جدی برای سلامت میلیون ها هموطن تبدیل شده است.

این وضعیت بحرانی که جان بسیاری از کودکان، بیماران با امراض قلبی و تنفسی و نیز بانوان باردار را بطور ویژه ای به خطر انداخته، درحالی است که مخابرات تحت قیومت دولت آخوندی ضمن شانه خالی کردن از قبول مسئولیت، ارسال پارازیت را به گردن ارگان سرکوبگر ویژه ای در سپاه پاسداران انداخته است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رژیم آخوندی ضمن اعتراف به ابعاد وخبم و روبه رشد پارازیت بروی شهرها گفت: «بر اساس مطالعاتی که انجام شده پارازیت ها و امواج الکترو مغناطیس برای سلامت افراد جامعه مضر هستند و باید در اولین فرصت قطع شود». (خبرگزاری حکوتی ایرانا ۸ خرداد ۱۳۹۶)

واقعیت در دیکتاتوری خامنه ای این است که نظام آخوندی در هراس از ورود آزادانه اخبار و اطلاعات بیش از ۱۰ سال است که بطور فشرده و با سرمایه گذاری های هنگفتی، دست به ارسال پارازیت بروی شبکه های ماهواره ای از جمله سیمای آزادی می کند.

در این ابطه سپاه پاسداران که متولی اجرایی نمودن این سیاست مخرب است، با وارد نمودن تجهیزات و آنتن های سیار، بطرز افقی و بروی شهرها پارارزیت ارسال می کند، امری که سلامت شهروندان را به خطر انداخته و تبعات آن باعث بروز انواع و اقسام بیماری ها مانند رشد سکته قلبی و مغزی، بیماری ام اس و عضلانی، سردرد های مزمن، بروز اختلالات گوارشی، سقط جنین، نازایی، ناباروری، استرس و یا بیماری های تنفسی می گردد.

این نوع پارازیت‌ها که اصطلاحا به آن پارازیت محلی نیز می گویند دارای امواجی است که توسط دستگاه‌های فرستنده مایکروویو که روی دکل‌ها و مناطق مرتفع و بلند نصب می‌شوند، ارسال می‌شود. این دستگاه‌ها با فرکانس متغیری که با توجه به دامنه شبکه مورد نظر ایجاد می‌کنند، روی گیرنده‌های ماهواره اثر می‌گذارند و مستقیما دریافت سیگنال توسط گیرنده‌ها را مختل می‌کنند.

این کارگزار رژیم در ادامه با اذعان به ابعاد وخیم این واقعیت ادامه می دهد: «امواج ارسال شده از سوی ماهواره ها چون از فضا می آید چندان قوی نیست، اما پارازیت ها چون از زمین پخش می شوند، می توانند عوارض جانبی زیادی برای سلامت افراد ایجاد کند. پارازیت ها علاوه بر آسیب های جدی به سلامت افراد می توانند حتی منجر به تولد نوزادان ناقص و حتی سقط جنین شوند».

به موازات این وضعیت بحرانی که اکنون سایه مرگبار آن برسر میلیون ها هموطن قرار گرفته است، باید به سیاست سکوت از سوی رژیم آخوندی در زمینه ارائه آمار و ارقام واقعی از نرخ بیماری های ناشی از ارسال پارازیت اشاره نمود، امری که بخوبی نشان از تمامی سیاست های سرکوبگرانه و عامدانه حکمت برای بازی با جان مردم را دارد.