کشمکشهای درونی رژیم - حملات باند خامنه ای به آخوند روحانی

برخی از مهره ها و مقامات باند ولی فقیه ارتجاع به روحانی حملات نیابتی را بعد از واقعه روز جمعه ادامه داده اند.

پور دستان جانشین سرکرده ارتش تحت امر خامنه ای گفت: «رهبری در مسائل جمهوری اسلامی با احدی شوخی ندارند/ نمی‌دانم دولت تفنگدار چیست! دولت در مسیر مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و اگر بخواهد مسیری را غیر از این مسیر برود، قطعا مقام معظم رهبری به دولت تذکر خواهد داد».

مهدی محمدی از باند خامنه‌ای نیز گفت: آنها که روز قدس علیه روحانی شعار دادند همان کاری را کردند که او می خواست، گرچه این بازی بود که رییس جمهور خود با توهین پی در پی به مخالفان و مباح دانستن نفی خطوط قرمز آغاز کرد و هنوز هم ادامه می دهد. منتها من مانده ام آنها که یک روزی مقاله می نوشتند "علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد"، چطور یکباره طرفدار داغ و درفش شده اند و از دستگیری و بازداشت و محاکمه حرف می زنند؟!.

در مقابل برخی از سایتهای حکومتی وابسته به باند روحانی ابتدا پای دو ر‌أس لاریجانی را به میان کشیده و از جمله نوشته اند: «در این میان شاید سوال برانگیز ترین مسئله در خصوص واکنش ها، عدم اظهار نظر روسای قوه مقننه و قضائیه بود. شاید بسیاری با توجه به رابطه روحانی با علی لاریجانی انتظار داشتند که وی نیز به اتفاقات روز قدس واکنش نشان دهد و نظر خود را بیان کند».

این رسانه‌ها هم‌چنین با اشاره به سکوت مهره های باند خامنه ای تلویحا همسویی آنان با لباس شخصی ها را خاطر نشان کرده و نوشته اند: «برخی شخصیت ها و نهادها و تشکل های اصولگرا نیز مسئله توهین به رئیس جمهور را نادیده گرفتند هیچ واکنشی نسبت به آن نشان ندادند. موحدی کرمانی، احمد جنتی، ائمه جمعه، سپاه پاسداران، احزابی مانند موتلفه اسلامی، جامعه روحانیت مبارز و... از این دست بودند که با وجود اینکه چند روزی از این ماجرا گذشته است، اما هیچ واکنشی نسبت به آن نشان ندادند».

مهره های سابق باند رفسنجانی نیز در حمایت از روحانی قضاییه و نهادهای امنیتی تحت امر خامنه ای را مورد حمله قرار دادند.
حسین مرعشی نوشت: نحوه برخورد با متخلفان و وحدت شکنان آزمون بزرگ مقامات قضایی و امنیتی است.
و مصطفی معین وزیر اسبق علوم نوشت: «به راستی دادستان قاضی القضات و مسئولان اطلاعات و امنیت کجا هستند؟!».
پس از اظهارات خامنه ای در روز عید فطر به نظر می رسد آتش این جنگ باندی بیش از پیش گسترده خواهد شد.