قیام ایران شماره ۱۷- غافلگیری، وحشت و سردرگمی رژیم آخوندی و اعتراف به گستردگی قیام سراسری

در چهارمین روز قیام سراسری مردم ایران برای سرنگونی نظام منحوس نظام ولایت فقیه، سرکردگان و کارگزاران رژیم آخوندی ناگزیر شدند تا به خشم و انزجار مردم از این رژیم و ابعاد این خیزش اذعان کنند.

وزیر کشور آخوندها امروز گفت «حوادث و اتفاقات چند روز اخیر موجب نگرانی، تاثر و ناراحتی مردم عزیزمان شده و ... فضای ایجاد شده .... موجب آسیب رساندن به امنیت کشور می شود». همه می دانند مقصود از«مردم عزیز» و «کشور» چیزی جز باندهای تبهکار و آخوندهای فاسد و «آقازاده« های هرزه و زالوصفت که ۳۹ سال است حرث و نسل ایران را نابود کرده اند، نیست.

وزیر کشور آخوندها که وحشت از قیام از تک تک کلماتش پیدا است گفت «کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی نظمی و بی قانونی کرده و موجب سلب امنیت مردم می شوند در قبال قانون مسئولند و باید پاسخگوی رفتارهای خود بوده و هزینه آن را بپردازند». و افزود «کسانی که از فضای مجازی سوءاستفاده کردند و از آن در جهت سلب امنیت، بی نظامی، قانون شکنی و تخریب اموال مردم استفاده کردند، نشان دادند که استفاده از ظرفیت این امکان بهانه است».

در همین حال خبرگزاری حکومتی مهر امروز نوشت: سازمان مجاهدین خلق ایران «در پس پرده اغتشاشات اخیر ایستاده و آن را مدیریت می کند».

علی اصغر ناصر وقت معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران امروز گفت «تعداد اندکی دیروز در آسایش مردم اختلال ایجاد کرده بودند به سرعت بازداشت شدند». وی افزود همین عده اندک! باعث  سنگ پرانی به عوامل نیروی انتظامی، زدن خسارت به خودروهای نیروی انتظامی، شکسته شدن شیشه های بانکها و .... شدند».

در همین حال وحشت و سردرگمی در درون رژیم نسبت به قیام خروشان مردم ایران بیش از پیش به چشم می خورد. خامنه ای ولی فقیه طلسم شکسته در چهارمین روز این قیام همچنان به سکوت خود ادامه می دهد. روحانی رئیس جمهور ارتجاع نیز سخنرانی امروز خود را لغو کرد. روزنامه ایران وابسته به روحانی صبح امروز اعلام کرد «با توجه به اتفاقات اخیر ودرگیری های چند روز در شهر های مختلف کشور رییس جمهور تا ساعاتی دیگر در مورد این حوادث به سخنرانی خواهد پرداخت». اما ۲ ساعت بعد یکی از سخنگویان روحانی اعلام کرد «روحانی امروز هیچ برنامه ای برای سخنرانی و یا حضور در تلویزیون ندارد».

در همین حال رژیم آخوندی دروحشت از گسترش خیزشها مدارس را در تهران و بسیاری از شهرها به بهانه «آلودگی هوا» امروز و فردا تعطیل کرد.

دبیر خانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۰ دی ۱۳۹۶