ادامه بحران تصویب لوایح اف ای تی اف در رژیم آخوندی

 

بحران حکومت آخوندی پس از جلسه روز چهارشنبه مجلس رژیم برسر تصویب لوایح اف ای تی اف و ارجاع آن به مجمع تشخیص مصلحت، هم چنان ادامه دارد.

درحالیکه روز ۱۴آذر در جلسه مجلس ارتجاع علی لاریجانی رئیس و پزشکیان نایب رئیس و اعضای باند روحانی برای تصویب کنوانسیون تامین مالی تروریسم(CFT) به هرتلاشی دست می زدند، کیهان خامنه ای در تیتر اصلی خود نوشت: «تصویب سی اف تی یعنی تیر خلاص به امنیت ملی » - «نمایندگانی که منافع ملی و امنیت کشور برایشان اهمیت دارد ،این گزارش را بخوانند». مجلس شورای اسلامی باید در نظر داشته باشد که اروپا منافع اقتصادی ایران را در این مدت تامین نکرده و تعهدات خود را اجرا نکرده است. در این شرایط اعطای امتیازات جدید در قالب CFT، اقدام منطقی نخواهد بود».

کیهان خامنه ای تاکید کرد: با توجه به خطراتی که تصویب این لایحه می‌تواند برای امنیت و اقتصاد کشور داشته باشد، بهترین اقدام، خارج کردن این لایحه از دستور است. پیوستن به کنوانسیون تامین مالی تروریسم(CFT) می‌تواند منجر به اختلال در فعالیت‌ها گروه‌های(موردحمایت نظام در منطقه) و تضعیف آنان شود که نتیجه‌ای جز تنها ماندن ما در جنگل خطرناک منطقه نخواهد داشت.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز هشدار داد: با تصویب لوایح مرتبط با FATF در مجلس و عدم اجرایی‌شدن کانال ویژه مالی اروپا که منجر به قطع ارتباط بسیاری از بانکهای جمهوری اسلامی با سایر کشورها گردیده، ضررهای قابل توجهی نصیب اقتصاد کشور شده است.

یک رسانه دیگر حکومتی به بحران در درون رژیم بر سر تن دادن به کنوانسیونهای مربوط به FATF اشاره کرد و نوشت: استراتژی خطرناک «هر اقدامی بهتر از بی‌توافقی است» ادامه دارد و روحانی می‌گوید خوب یا بد باید FATF را بپذیریم. به نظر میرسد غرب گرایان در صدد هستند تا مانند داستان برجام از خطوط قرمز نظام رد شده و تعهداتی را به نظام بار کنند که می‌تواند خودتحریمی و مشکلات امنیتی را به ما تحمیل کند.