مجیزگویی آخوند روحانی برای سپاه پاسداران و شبه نظامیان تروریست خامنه ای

 

آخوند روحانی در نمایش حکومتی روز ارتش تحت امر ولایت فقیه، غیظ حکومت آخوندی را از لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران برملا کرد.

وی در منتهای سخافت، به مجیزگویی برای سپاه جهل و جنایت و شبه نظامیان تروریست خامنه ای پرداخت و گفت: «شما در این اعلام زشت دولت فریبکار آمریکا نسبت به تروریست خواندن نیروی فداکار سپاه پاسداران دیدید که همه مردم یکپارچه کنار سپاه بودند.
این‌که دشمنان ما فکر میکنند سپاه پاسداران بخشی از نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران صرفاً هستند اشتباه میکنند سپاه در سراسر کشور در همه صحنه های ملی و خدماتی حضور دارد و مردم سپاه را از خود و از آن خود میدانند.
اون قدرتی که توانست نقش شوم آمریکا را در این منطقه بهم بزند و این نقش را نقش بر آب کند نیروهای مسلح ایران ملتهای منطقه و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. به‌خاطر ۴۰سال ایستادگی آمریکا از نیروهای مسلح ایران عصبانیست به‌خاطر ایستادگی شون در برابر توطئه ها آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانیست و از همه نیروهای مردمی منطقه عصبانیست.
آمریکا از حزبالله لبنان هم عصبانیست از حشدالشعبی عراق هم عصبانیست از نیروهای مردمی یمن هم عصبانی ست».

آخوند روحانی در سخنانش در هیأت دولت آخوندی، بار دیگر سیل خانمانسوز که میلیونها تن از هموطنان را در شرایط بسیار طاقت‌فرسایی قرار داده، مایه «حیات» دانست و به تهدید هموطنانی پرداخت که در شبکه‌های اجتماعی به افشای ناکارآمدی حکومت آخوندی پرداخته‌اند.

وی افزود: «این بارندگی امسال حیات را به کشور ما برگردانده درسته مشکلات برای زندگی ما ایجاد کرده دولت هم مشکلات فراوانی خواهد داشت. مردم اصلا نباید نگران باشند البته می‌دانم رنج فراوانی کشیدند باز هم در ماه‌های آینده رنج فراوانی خواهند داشت  البته حالا کمی هم بودند شما دیدید در فضای مجازی متاسفانه به جای اینکه کمک کنند روحیه مردم را تخریب کردند حالا داریم دیگه به هر حال اینها را ما باید حل کنیم باید شناسایی کنیم.آنهایی که ملت ما به یک نحوی ظلم کردند».

آخوند روحانی به رغم جواب سربالای خامنه ای در خصوص برداشت از صندوق توسعه برای جبران خسارات سیل، به مجیزگویی مشمئز کننده از ولی فقیه ارتجاع پرداخت و بی‌کفایتی و تبهکاری رژیم در فجایع سیل را به نحو مسخره یی به گردن آمریکا انداخت.


وی گفت:‌ «من در اینجا میخواهم از مقام معظم رهبری تشکر بکنم که به محض اینکه خدمتشون نامه نوشتیم برای نیازی که دولت دارد و باید از صندوق استفاده کند من روزی که نامه نوشتم فردای آن روز خدمتشون حضورا هم رسیدم ایشان فرمود که نامه شما رسیده من خواندم و من هم معتقدم باید از صندوق حتما کمک کنیم منتها من می نویسم کارهایی که شما باید قبلاً انجام بدهید آمار و ارقام و بعد این کمک انجام بگیرد خوب خیلی ارزشمند بود بعد هم آن نامه‌ای که ایشان مرقوم فرمودند به اطلاع عموم رسید. برآورد اولیه خسارت‌هایی که در استان‌هایی که دچار سیل زدگی شدند انجام شده مجموعا یک چیزی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان به ما خسارت وارد شده البته این رقم ممکن است افزایش پیدا کند. و باید در اینجا اعلام بکنیم که بدترین آزمایش تاریخی برای هیئت حاکمه آمریکا بود سران رژیم آمریکا ماهیت خودشان را افشا کردند اگر عقل داشتن می بایست می گفتن بخاطر سیلی که توی ایران آمده ما تحریم را برای یک سال معلق می کنیم!!! مردم میگفتند عجب پس اینها علیه ما نبودند علیه ملت ایران نبودند».