بحران در راس نظام ولایت فقیه، غرقه در مرداب بحرانهای مرحله پایانی

 

بحران در راس نظام ولایت فقیه، در شرایطی که رژیم در مرداب بحرانهای مرحله پایانی دست و پا می زند و راه برون رفتی ندارد.

خامنه ای:مذاکره سم است  با این دولت کنونی یک سم مضاعف است .
کیهان خامنه ای نوشت: مذاکره با آمریکا سمّ است یعنی هسته ای رفت ولی تحریمها ماند! برجام یکی از مصادیق روشن سمّ بودن مذاکره با آمریکا و هدف گذاری واشنگتن در ضربه زدن به نقاط قوت ایران در قالب مذاکره است.
کیهان افزود: دولت روحانی تنها ظرف مدت دو ماه تمامی تعهدات برجامی خود را انجام داد. خروج بیش از ۱۲ هزار سانتریفیوژ از چرخه غنیسازی، توقف تحقیق و توسعه برای غنی سازی در فردو، بتن ریزی در قلب رآکتور اراک و خروج ۹۷۰۰ کیلوگرم از ده هزار کیلوگرم اورانیوم غنی شده زیر ۵ درصد از جمله این اقدامات بود که هزینه های سنگینی را در پی داشت.

 روزنامه حکومتی رسالت نیز در سرمقاله خود تلویحا روحانی را جاهل و خائن توصیف کرد و نوشت: روحانی با افتخار از قرار گرفتن نام جمهوری اسلامی در زمره معدود صادرکنندگان اورانیوم غنی شده و آب سنگین سخن گفته، حال آن که امروز معلوم شده این صادرات نه تنها دستاورد نبوده، بلکه از سر اجبار و برای پایین نگه داشتن سقف موجودی اورانیوم غنی شده و آب سنگین در داخل بوده است، امروز اگر کسی باور کند برجام و مذاکره با آمریکا گره ای از مشکلات اقتصادی کشور گشوده، قطعا جاهل است، اگر کسی بگوید برجام و مذاکره با آمریکا سایه جنگ را از سر کشور دور کرده، احتمالا خائن است.

آخوند روحانی در سخنرانی در جلسه کارگزاران نظام با حضور خامنه‌ای در روز ۲۴ اردیبهشت ضمن مجیزگویی از خامنه ای، سال گذشته و امسال را سالهایی بسیار سخت در حیات ننگین ۴۰ ساله رژیم توصیف کرد: به اصطلاح خودشان تصمیم گرفتند صادرات نفت را به صفر برسانند و در بقیه صادرات غیر نفتی ما هم اخلال ایجاد کنند. رهبری شجاع ما دولت ما مجلس ما و همه قوا در کنار همدیگر کاری کردیم که دشمن از لحاظ سیاسی ناموفق بوده. ‌امروز هم می‌بینیم دشمن در پی هم زور است و هم تزویر است، صبح ناوگانش رامی‌فرستد شب شماره تلفن میده. بعضی‌ها اشتباه می‌کنند می‌گویند اینها ۶۰ روز مهلت دادند که۶۰روز دیگر عمل کنند نه ما از روز ۱۸ـ۲(اردیبهشت) عمل کردیم، دو تعهد مان را کنار گذاشتیم و ۲ تعهد دیگر بعد از ۶۰ روز کنار خواهیم گذاشت. حکومتی که امروز در کاخ سفید در کنارش مشاوران جنگ‌طلب و برخی از آنها مشاورین میهن‌فروش قرار گرفتند آنها مسیر غلط را به آنها نشان دادند.