سخنرانی محمد محدثین در تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین

 

سخنرانی محمد محدثین، مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت در تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین

هموطنان عزیز خواهران و برادران همرزمان گرامی اشرف‌نشانها، خواهران و برادرانی که سالهاست در گرما و سرما و امروز زیر باران پایدار و مستحکم ایستاده اید برای سرنگونی رژیم آخوندی برای استقرار دموکراسی و حاکمیت ملی برای بردن مهر تابان آزادی به سرزمین شیر خورشید.
درود بر شما درود بر تک تک شما با عزم جزمتون برای سرنگونی رژیم آخوندی، مسعود به ما پیام داده بود به شما پیام داده بود که مثل سیل در خیابان‌‌های اروپا وغرب جاری شوید و پیام خلق قهرمان و پیام کانونهای شورشی و پیام ارتش آزادیبخش رو به جهانیان برسونید و امروز شما نه تنها به فرمان فرمانده ارتش آزادیبخش مسعود رجوی در خیابانها عین سیل سرازیر شدید که دودمان رژیم آخوندی رو بر باد بدید در عین حال در زمین و هوا سیل جاریست و در مقابل باران سیل آسا ایستاده اید مستحکم و این نشان عزم و اراده آهنین شما برای سرنگونی رژیم آخوندیست

درود بر شما همه ما در پیشگاه خلق قهرمان ایران درود بر همه شما همه ما در پیشگاه خلق قهرمان ایران در پیشگاه مقدس سازمان مجاهدین خلق ایران در پیشگاه رهبری مقاومت ایران سوگند میخوریم که تا پایان و در راه تحقق اهداف و آرمانهای انقلابمون بکوشیم و دمی عقب ننشینیم درود بر همه شما.
دنیا باید بدونه که این رژیم هیچ مشروعیتی نداره شما خلق قهرمان ایران رو نمایندگی میکنید خلقی که در داخل میهن نمیتونه اینکار رو بکنه شما اومدید تا صدای این خلق باشید شما نماینده تمایل مردم ایران نماینده اراده مردم ایران برای سرنگونی این رژیم و برای استقرار حاکمیت مردمی و برای پیروزی شورای ملی مقاومت و رئیس‌جمهورمون خواهر مریم رجوی است شما اینجا اراده خلق قهرمان ایران رو نشون میدید شما نشون میدید که این رژیم مشروعیت نداره شما نشون میدید که معامله با این رژیم هیچ مشروعیتی نداره شما اینجا دارید بیان میکنید که رابطه اقتصادی و سیاسی با این رژیم باید قطع بشه و از همه مهمتر شما اینجا دارید اعلام میکنید که مزدوران رژیم آخوندی مزدوران وزارت اطلاعات مزدوران نیروی قدس باید محاکمه، مجازات و اخراج بشوند همکاری با رژیم آخوندی در این کشورها نباید تحمل بشه مزدوران باید اخراج بشوند همکاران رژیم آخوندی در اینجا عوامل تروریسم عوامل ناامنی و بحران هستند ما همه میخواهیم شما همه میخواهید این مزدوران محاکمه و اخراج بشوند این خواست مردم ایران است
و اما کلام آخر اینکه به اونهاییکه در اینقدر تلاش میکنند تحت عنوان مخالفت با جنگ رژیم آخوندی رو در ببرند کسانیکه با بهانه مزورانه مخالفت با جنگ می خواهند رژیم آخوندی رو تخطئه کنند به اونها می گیم اینها زمانش گذشته این رژیم بخصوص در هفته‌های اخیر نشون داده که جایی برای صلح و آرامش در منطقه باقی نگذاشته و تنها راه صلح و آرامش تنها راه پایان بحران در منطقه و در جهان سرنگونی رژیم آخوندی است و همانطور که برادر مسعود گفت سرنگونی سرنگونی سرنگونی درود بر همه شما این رژیم رفتنی است فریادهای شما پیام سرنگونی رژیم آخوندی رو به جهانیان میرسونه درود بر همه شما.

 مرجان
سلام به شما اشرف نشانان آزادیستان، سلام به شما جوانان کانونهای شورشی، که خواب را از چشم آخوندهای جنایتکار گرفتید و صد سلام و درود به خلق قهرمان ایران
عزیزانم ازاین که بخت یاری کرده و توانستم در جمع شما در این تظاهرات باشکوه شرکت کنم خیلی خیلی خوشحالم
ودرود می فرستم به سردار بزرگ شیر همیشه بیدار آقای مسعود رجوی که نظام آخوندها را به این وضعیت ذلت‌بار کشانده است انشاالله به‌زودی به دست پرتوان ارتش آزادی و کانونهای شورشی و قیام آفرینان،ملت بزرگ ایران شاهد پیروزی را در آغوش می کشه وتک سوار آزادی، سرکارخانم مریم رجوی رئیس جمهورمنتخب شورای ملی مقاومت به تهران میرسند. 

ویدا نیک‌طالعان - بیانیه پایانی تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین
دوستان و هموطنان عزیزم سلام . من به نمایندگی از طرف جوامع ایرانیان آلمان، متشکل از بیش از 70 انجمن سیاسی، حقوق بشری،زنان، ورزشکاران و جوانان با شما سخن میگویم. ما امروز در اینجا گرد آمده ایم تا طنین فریادهای حق‌طلبانه هموطنان خود باشیم که روزانه با وحشی گری توسط پاسداران و عوامل گشتاپوی آخوندی سرکوب میشوند. چه به حق و درست بیت العنکبوت ولی فقیه تحریم شد و سپاه پاسداران، سپاه جنایت و جهل در لیست تروریستی قرار گرفت. این تحریمها باید به وزارت منحوس اطلاعات یعنی اهرم سرکوب و عامل سرپا نگه داشتن دیکتاتوری آخوندها نیز تعمیم شود.
لانه‌های جاسوسی رژیم تعطیل شود و جاسوسان آن از کشورهای اروپایی اخراج شوند. همانطور که بارها خانم رجوی فرمودند و تأکید کردند این رژیم تنها زبان قاطعیت را میفهمد. امتیاز دادن به آن تأثیر معکوس دارد. امدادهای کلان حامیان مماشات به آخوندها، بخصوص به اصلاح طلبان قلابی آن فقط صرف گسترش افراطگرایی و تروریسم و توحش در تمام نقاط جهان شد. بویژه در منطقه خاورمیانه. و ریالی از آن صرف ایران، میلیونها ایرانی که با فقر و گرسنگی و بیکاری و بیماری دست و پنجه نرم میکنند نشد. این سیاست عمر دیکتاتوری را طولانی کرد. و آنها را هارتر کرد. و این نیز فقط به عهده مردم و مقاومت بر حق مردم ایران هست که این رژیم را سرنگون کنند. توسل رژیم به مخدوش کردن چهره مقاومت، دردی از او درمان نمیکند. مزدوران استخدامی علیه رزمندگان آزادی در اشرف۳ که نماد عزت و شرف ایرانی هستند به توطئه و لجن‌پراکنی و اشاعه دروغ می پردازد. مردم ایران هرگز این دستها را فراموش نمی کنند و دور نیست روزی که این مزدوران را در مقابل عدالت قرار دهیم و در محاکم بین‌المللی پاسخگوی اعمال ننگین خود باشند.
کانونهای شورشی و شوراهای مردمی طلایه‌داران مسیر سرنگونی هستند، از همین جا به اعضای دلیر کانونهای شورشی درود میفرستیم و حمایت همه جانبه خود را تا به آخر از آنها اعلام میکنیم.
نظام تبهکار ملایان طی ۴ دهه توحش و حکومت جهل و ستم در ایران حداقل آزادی‌ها و حقوق پایه‌یی مردم را از آنها غصب کرده‌است و با تصویب قوانین ضد انسانی جامعه را به بند کشیده است. ما درست در نقطه مقابل آن طرح ۱۰ ماده‌یی خانم مریم رجوی را داریم که حاوی آزادیهای فردی و اجتماعی است و برای استیفای حقوق پایمال‌شده ملت ما بسیار ضروری است. ما عمیقاً از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنیم. متشکرم. درود بر همه شما.