ابراز وحشت سرکرده سپاه از مجاهدین و کابوس سرنگونی نظام

 

تلویزیون رژیم: سی و یک سال قبل در چنین روزهایی اتفاقی افتاد که به یک نقطه‌عطف در تاریخ معاصر ما تبدیل شد.

می‌خواستند جمهوری اسلامی را با حمله نظامی از بین ببرند اما اتفاقی افتاد که خب در تاریخ ثبت شد و تحت عنوان عملیات مرصاد از اون نام می‌بریم.

پاسدار ناصح از سرکردگان سپاه پاسداران: مجاهدین نیروی معمولی که نبودند که واقعاٌ خوب می‌جنگیدند که ما بگیم آدمهای بی‌عرضه بودند خیلی آدمهای تحصیلکرده ای بودند و بدنه چیز خیلی خوب می‌جنگیدند. بدنه‌که میگم بدنه اصلی ارتش‌شون

اینا طبق برنامه‌ریزی باید می‌آمدند اسلام‌آباد، بعد می‌رفتند کرمانشاه، توی تقسیم‌بندی که کرده بودند مثلاٌ سه تا گردان رو مشخص کردند. آقای جهانگیر بیاد تا مثلاٌ‌ فرض کنید خط رو پاکسازی کنه و جوانب رو و خودشون رو برسونند به اسلام‌آباد و بعد توی کرمانشاه. اصلاٌ توی کرمانشاه قرار بود که به محض این که توی کرمانشاه رو گرفتند اونجا جمهوری دموکراتیک رو اونجا اعلام بکنند. خب توی کرمانشاه جمهوری دموکراتیک رو اعلام بکنند و بعد از اونجا ادامه عملیات بدند به سمت قزوین به سمت همدان و قزوین.
نفوذ زیادی هم توی آلبانی کردند همین الآن در حدی که حتی سفیر جمهوری اسلامی را طی یک مرحله بیرون کردند از اونجا یعنی اونقدر نفوذ کردند توی دولت چیز با حمایت آمریکاییها که اونجا تعیین‌تکلیف می‌کردند برای ایرانی‌هایی که اونجا هستند در واقع و همین الآن هم یک جنگ بعد از این‌که دیگه نقش مسلحانه فعلاً برای این‌که شرایط اصلاً مناسب نیست آمدند رفتند توی فاز سیاسی و اطلاعاتی و بعد شما می‌بینید که الآن سه تا فعالیت عمده توی اونجا دارند انجام می‌دهند یکی فعالیت اطلاعاتی هست یک فعالیت لابی گری و سیاسی است و یک فعالیتی هم بحث سایبری است که الآن شدیداً دارند رویش کار می‌کنند و جدای از بحث حالا عضو گیری ست. 
جنگ نرم، شما چونکه روی جوانهای ما اثر می‌گذارند عامل می‌گیرند فعالیت می‌کنند و ما خودمان هم متأسفانه اونقدر زمینه منفی توی جامعه ایجاد کردیم و می‌کنیم که با اتفاقاتی که داره می‌افتد که جوانها گرایش پیدا کنند شما مفاسدی را که الآن دارن می‌بینند خب بالاخره همه ناراحت هستند همه ناراضی هستند این گرانی‌هایی که وجود دارد بالاخره مردم توی فشار هستند توی فشار خودبخود وقتی که درب باغ سبز را نشان می‌دهند و تبلیغاتی می‌کنند فلان ممکن است از این عوامل نارضایتی مردم اینها عضوگیری می‌کنند دیگه و فعالیت می‌کنند.
باید هوشیار باشیم باید بدانیم که اینها آن‌قدر نسبت به ما عناد دارند که توی هیچ شرایطی کوتاه نخواهند آمد و نمی‌آیند و فکر نکنیم که اگر اقدامی انجام نمی‌دهند فعلاً کار نظامی نمی‌کنند یعنی کاری انجام نشده ما تمام چیزهایی که توی دنیا اتفاق می‌افتد بر علیه ما ما باید بدانیم که یک گوشه‌ای از لابی گری اینهاست هزینه‌ای است که اینها کردند و اطلاعاتی است که اینها دادند در ارتباط با بحث موشکی می‌بینیم که با آمریکا اینها اطلاعات می‌دهند در ارتباط با بحث فرضا حقوق‌بشر اینها اسناد مدارک پرونده‌سازی می‌کنند می‌دهند به اروپایی‌ها از اون طریق مثلاً به ما فشار بیاید یعنی از همه اهرمها بر علیه ما دارند استفاده می‌کنند این را باید بدانیم و باید حواسمان جمع باشد.