دستگیری دو تروریست رژیم آخوندی در هلند

 

دادستانی کل هلند اعلام کرد دو نفر بخاطر آماده سازی یک حمله تروریستی دستگیر شده اند.

یکی از آنها یک ایرانی ۳۴ساله و دیگری یک فرد ۲۰ساله با اصلیت عراقی است.
این خبر را روزنامه آلخمین داخبلاد  چاپ هلند روز۲۶ نوامبر (۵آذر) اعلام کرده است.
این رورنامه افزود: حمله تروریستی قرار بود آخر سال میلادی انجام شود. هدف حمله هنوز علنی نشده اما قرار بوده است در آن از جلیقه انفجاری استفاده شود. پلیس در بالای سقف خانه فرد دستگیر شده، وسایلی مانند تبر و خنجر و تلفن با تعدادی سیم کارت پیدا کرده است. قرار است روز پنجشنبه ۲۸ نوامبر پس از خاتمه بازجوییهای محلی به پلیس روتردام تحویل میشوند.
یکی از آنها در شهر لاهه و دیگری در محله کالفرواید شهر زوترمیر دستگیر شده است.
از سوی دیگر خبرگزاری آناتولی در روز پنجشنبه ۷ آذر (۲۸ نوامبر) از ترکیه خبر داد که در ترکیه یکی از قاتلان مسعود مولوی و ۴ همدست دیگرش در این ترور، دستگیر شده است.

به گزارش آناتولی پلیس ترکیه اعلام کرد شب گذشته در یک عملیات مشترک با سرویس امنیتی این کشور (میت) فردی به نام «عبدالوهاب ک.» مظنون به قتل مسعود مولوی در روز ۲۳ آبان را در استانبول دستگیر کرده است. فرد دستگیر شده شهروند ترکیه است و بازجویی از او در بخش جنایی پلیس استانبول جریان دارد. ۴ فرد دستگیر شده دیگر بخاطر تهیه اسلحه و معاونت در قتل دستگیر شده اند.
مسعود مولوی ۳۲ ساله در روز ۲۳ آبان در منطقه شیشلی استانبول با ۱۱ گلوله ترور شد. استفاده رژیم آخوندی از مزدوران محلی برای انجام جنایتهای تروریستی خط کار شناخته شده اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس است.
موسوی سخنگوی وزارتخارجه رژیم از اظهارنظر در این باره خودداری کرد.
برخی رسانه های ترکیه خاطرنشان کرده بودند که مولوی از نفرات دستگاه اطلاعاتی رژیم ایران بوده و عکسهایی با رفسنجانی و احمدی نژاد داشته اما پس از خروج از ایران در کانال تلگرامی «جعبه سیاه» در مورد فساد در سپاه و بیت خامنه ای اسنادی منتشر میکرده است.
خبرگزاری «خبرتُرک» مولوی را کارمند ریزشی دستگاه‌های امنیتی رژیم ایران معرفی کرده که بعداً به مخالفت با رژیم روی آورده و از ایران خارج شده است.
مولوی در زمان احمدی نژاد در سایبری ریاست جمهوری کار میکرد. او خود را دکترا و کارشناس هوش مصنوعی از آریزونا در آمریکا معرفی میکرد. در جریان جنگ گرگها و دعوای آخوند مصلحی وزیر اطلاعات وقت با احمدی‌نژاد، مولوی به اتهام جاسوسی توسط مصلحی دستگیر اما متعاقباً آزاد و از ایران خارج شد.
تروریسم صادراتی و جنایت های رژیم، در حضیض دوران سرنگونی حد و مرزی نمی شناسد و حتی کسانی را در بر میگیرد که در گذشته با خود رژیم کار میکردند اما پس از بیرون آمدن از رژیم و فاش کردن شمه ای از اسرار آن، قربانی تروریسم افسار گسیخته همین رژیم می شوند.