قیام سراسری مردم ایران در ۱۸۷شهر با بیش از ۶۰۰ شهید و ۱۲هزار دستگیری

 

زوزه‌های معاونت سیاسی سپاه ولایت فقیه علیه قیام و مجاهدین

پخش در مقرهای سپاه و بسیج برای پاسداران در هنگام نماز ظهر

انتشار بعدی در سایت معاونت سیاسی سپاه پاسداران (بصیرت)

معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تقدیم میکند

قطب نما

مأموران آشوب

اعلام یکباره افزایش قیمت بنزین بدون اتخاذ تدابیر مناسب در خصوص نحوه اجرای آن توسط دولت باعث ایجاد نارضایتی در مردم شده و همین امر سبب سوء استفاده اراذل و اوباش شد تا ظرف چند روز به اموال عمومی خسارات زیادی را وارد نمایند

اصلی ترین ویژگی های این آشوب ها مطابق آنچه که شواهد میدانی ثابت میکند عبارتند از:

-خشن بودن رفتار یا خشونت سازمانیافته

-نداشتن عقبه مردمی و محدود بودن به جمع ها

-ایجاد خشونت حداکثری بجای سر دادن شعار

-حمله به مراکز حساس از جمله مراکز نظامی و انتظامی با سلاح گرم و سرد

-آموزش دیده بودن آشوبگران

مرکز باصطلاح عملیات ایران دو مأموریت را در دستور کار خود قرار داده است:

مأموریت اول ایجاد ارتش سایبری برای فضا سازی علیه ایران.

آمریکاییها با بستر سازی فتنه در فضای مجازی نزدیکترین گروهها به خود را سازماندهی میکنند تا از طریق آنها زمینه های ایجاد آشوب را فراهم سازند.


امدادرسانی آیت الله بی بی سی به خلیفه ارتجاع در آستانه قیام برای مصرف نمایندگان ولی فقیه

 صحبت مزدور حسن حیرانی با بی بی سی فیلم و صدا:«ما حسابهای زیادی باز میکردیم مثلا من خودم چند حساب عربی، انگلیسی و فارسی و همچنین حساب های جیمیل داشتیم که هر روز صبح یک دستور روزانه از قسمت سیاسی فرقه میامد و من خودم هم سه سال در قسمت سیاسی فرقه بودم توی آن دستور نوشته بود مثلا ما با حساب های تویتری که داشتیم هر روز صبح اول کاری که باید میکردیم توئیتر خواهر مریم را باید میرفتیم ریبلایک میکردیم، ری تویت میکردیم».

 

مأموریت دوم

جذب اراذل و اوباش در داخل ایران

مأموریت دیگر مرکز عملیات ایران در سازمان سیا جذب ارازل و اوباش است تا از طریق آنها اقدامات خرابکارانه خود را در ایران پیگیری کنند.( یک نفررا از پشت با چشم بسته نشان میدهد که باصطلاح اعتراف میکند)

«قول مساعدی بمن دادندو گفتند که براتون خارج از کشور هر کاری بخواهی براتون انجام میدهیم و زندگی تون را فراهم میکنیم و با ما همکاری کنید. خیابان خیابان مشخص کردند محله به محله برای شما مشخص میکنیم و شما میروید توی آن محله و این اقدامات را که برای من لیست کردند و فرستادند این اقدامات را انجام میدهید.

 چه اقداماتی بود؟

- گفتند که اول میروید آنجا سعی کنید اول جلوی معابر اصلی را بگیرید و بنشینید و مردم را یک جوری قانع کنید که بیایند توی خیابان بنشینید که این تجمع شکل بگیرد بعد که خوب جمعیت جوشان آمد دستتان بانک ها و اماکن دولتی را بروید سمت اینها و بحث تخریبشون»

(کلیپ خامنه ای) «آتش زدن به فلان بانک این کار مردم نیست این کار اشراره. کار اشراره . اینرا باید توجه داشت»

معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه

شادی روح امام (ره) و شهدا صلوات

 

خالی کردن دق دل ولی فقیه و سپاه پاسداران

با زلزله علیه مجاهدین

خبرگزاری فارس(رژیم) ۱۰/۹/۹۸

در حالیکه زلزلة بی‌سابقه آلبانی در رابطه با مجاهدین خسارت جانی به همراه نداشته و خسارتهای مالی آنرا هم سیمای آزادی چندین بار اعلام کرده است، خبرگزاری سپاه پاسداران برای خالی کردن دق دل ولی فقیه علیه مجاهدین و اشرف۳ به زلزله دخیل بسته و برای نجات از خطر قیام «به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس» به کشتن «شماری از تروریستهای گروهک منافقین» در فضای مجازی روی آورده است!

سپاه پاسداران به نقل از یک سایت قسمت سایبری-فرهنگی سپاه که بر آن «بالکان پست» نام گذاشته است که گوئیا «یک رسانه ویژه پوشش اخبار منطقه بالکان» میباشد.

خبرگزاری سپاه پاسداران مینویسد:

یک پایگاه خبری، از مرگ شماری از تروریست‌های گروهک منافقین در زلزله خبر داد یک وبگاه ویژه منطقه بالکان مدعی شد در جریان زمین لرزه اخیر در آلبانی برخی عناصر گروهک منافقین کشته یا زخمی شده‌اند.

یک رسانه ویژه پوشش اخبار منطقه بالکان به تخریب بخش‌هایی از پایگاه «اشرف-۳» نزدیک «تیرانا»، پایتخت آلبانی و کشته شدن برخی عناصر گروهک منافقین در جریان این زمین لرزه خبر داد.

 رسانه‌های و مقامات آلبانیایی به دلیل حساس بودن این مسئله از انتشار آمار تلفات اتباع خارجی در جریان این زمین لرزه و البته هرگونه گزارشی از سرنوشت منافقین خودداری کردند.

دق دل و مضحکة سپاه پاسداران ولی فقیه در ادامه به آنجا میرسد که میگوید:

خبرنگارانش حین بازدید از یک بیمارستان در پایتخت آلبانی برای کسب اطلاعات جدید در این خصوص، با خودروهای امدادی و پلیس و هشدار‌های نیروهای حاضر در بیمارستان برای متفرق شدن از صحنه و عدم عکس گرفتن از بیمارستان به دلیل ورود «بیماران بسیار مهم» مواجه می‌شوند.خبرنگاران بالکان پست در گزارش خود به رؤیت دستکم ده‌ها فرد صدمه دیده و نیمه جان خارجی بر روی برانکارد اشاره کردند.

سایت بالکانی سپاه سپس با بلاهت بسیجی-پاسداری،

به نحوه کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اشاره کرده و نوشت که خبرنگارانش برای عبور از محدودیت‌های ایجادشده توسط نیروهای پلیس، خود را مترجم جا زده و توانسته به یکی از مصدومین گروه تروریستی منافقین هم گفت‌وگو کند.!

 

پاسدار عزیزی، سرکرده انتظامی شرق استان تهران

به‌رغم اینکه پلیس در آمادگی بود و دوستان سپاه و بسیج

 در کنارما ها بودند اما سطح موضوعات فراتر از این بود

 پاسدار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران:‌ معاندین و دشمنان درصدد هستند که موج سواری بکنند متأسفانه این موج سواری در این قضیه صورت گرفت کسانی که در قالب اشرار بودند اراذل و اوباش بودند سازماندهی دیده بودند افرادی را در قالب تیم های تحریق تیم های تخریب سازماندهی کرده بودند متأسفانه در چندین نقطه اینها شروع کردند به این‌که تخریب اموال عمومی را داشتند به‌رغم این‌که پلیس در آمادگی بود دوستان سپاه و بسیج در کنار ما ها هم بودند اما سطح اون موضوعاتی که پیش‌بینی می‌شد فراتر از این بود و سطح اقدامات خرابکارانه اشرار هم بیشتر بود. (ترانزیشن)

 

ابراز خشم و نگرانی فدراسیون حقوق بشر ایتالیا

از دعوت از جواد ظریف به رم

 

جواد ظریف باید در صندلی متهم

و در مقابل دادگاه بین المللی قرار گیرد

درحالیکه سرکوب خونین در جریان است

 دعوت وزیر خارجه رژیم ایران به رم را لغو کنید

 فدراسیون حقوق بشر ایتالیا خشم و نگرانی خود را از دعوت از محمد جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران از طرف دولت ایتالیا به رم برای ۵ تا ۷ دسامبر ابراز کرد. این وزیر، بنابر گفته بسیاری از سازمانهای حقوق بشری متهم به جنایت علیه بشریت بعنوان شریک در قتل عام این رژیم، علیه مردم ایران و نیز تروریسم بین المللی است این فرد برای شرکت در کنفرانس رم MED دیالوگ مدیترانه، دعوت شده است.

فدراسیون حقوق بشر ایتالیا با اشاره به شهادت صدها تن از قیام کنندگان به دست رژیم آخوندی نوشت:

در حالیکه سرکوب خونین در ایران صورت گرفته، چقدر متناقض است که یک مقام این رژیم بتواند منافقانه در یک دیالوگ شرکت کند، بجای اینکه در صندلی متهم در مقابل یک دادگاه بین المللی قرار بگیرد.

فدراسیون حقوق بشر ایتالیا خاطرنشان کرد ظریف همچنین از آوریل گذشته در لیست تروریستی وزارت خارجه امریکا قرار دارد.

 ما خواستار آن هستیم که کنفرانس رم MED دعوت از این عضو رژیم ایران را لغو و وقایع وحشتناک جاری در ایران را قویا محکوم کند و همبستگی خود را با مردم دردمند از این سرکوب خشن ابراز کند

فراخوان کمیته استرالیائی‌های حامی دموکراسی در ایران

به دولت استرالیا، اتحادیه اروپا، آمریکا و سازمان ملل

اعمال فشار حداکثری بر رژیم ایران

 برای توقف کشتار، دستگیری و شکنجه معترضان

 

دولت استرالیا از شورای امنیت سازمان ملل متحد بخواهد

تا خامنه ای، روحانی، رئیسی، جنتی و فرماندهان سپاه و بسیج

را به دادگاه بین المللی جنایی ارجاع دهد

پیتر مورفی مسئول کمیته استرالیائی ها ی حامی دمکراسی در ایران طی بیانیه ای اعلام کرد این کمیته از اسکات موریسن نخست وزیر دولت استرالیا،و دولت امریکا، اتحادیه اروپا و از سازمان ملل می خواهد که فشار حداکثری را بر روی رژیم ایران اعمال کنند، تا:

  • کشتار، دستگیری و شکنجه معترضان را متوقف نماید.
  • دستگیریها، شکنجه و اعدام مخالفان را متوقف کند.
  • بی قیدو شرط بیش از ۱۰ هزارمعترض دستگیر شده را آزاد کند.
  • اینترنت و تلفن ها درایران مجددا بصورت کامل وصل شوند

"ما از دولت استرالیا و جامعه جهانی می خواهیم تا از امکانات فنی برای دسترسی شهروندان ایرانی به اینترنت استفاده کنند.

کمیته استرالیایی های حامی دموکراسی در ایران در این بیانیه تاکید کرد:‌کشتن صدها نفر از افراد غیرمسلح در خیابانهای شهرهای ایران، با تیراندازی به ناحیه سر، جنایتی علیه بشریت است"

"جامعه بین المللی باید به سرعت عمل کند تا از تهدید اعدام دستگیر شدگان در ملاعام جلوگیری شود چرا، که در نماز جمعه در روز۲۲ نوامبر( اول آذرماه ) این تهدیدات توسط نمایندگان خامنه ای عنوان شده است.

"ما از دولت استرالیا می خواهیم که پیشنهاد کند شورای امنیت سازمان ملل متحد ولی فقیه رژیم خامنه ای، رئیس جمهور رژیم روحانی، رئیس قوه قضائیه رژیم ابراهیم رئیسی، رئیس مجلس خبرگان احمدجنتی و فرماندهان سپاه پاسداران و بسیج را به دادگاه بین المللی جنایی ارجاع دهد.

 

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

۱۱ آذر ۹۸

چند صد نفر به دست نیروهای امنیتی کشته شده اند

و هزاران نفر در ایران دستگیر شده اند

مردم ایران جانشان به لبشان رسیده است و خواهان حقوق پایه خودشان هستند

اعتراض‌کنندگان می‌گویند دیگر کافیست

 وزیر خارجه آمریکا طی یک سخنرانی گفت: نخست وزیر عراق طی ۴۸ ساعت گذشته استعفا داد. وی این کار را کرد بدلیل اینکه مردم خواهان آزادی بودند و نیروهای امنیتی دهها و دهها نفر را به قتل رسانده بودند. بخش اعظم این مسأله بدلیل مداخلات رژیم ایران در آنجا است. همین امر در لبنان هم صدق میکند. اعتراض‌کنندگان خواستار این هستند که حزب الله و رژیم ایران از کشورشان خارج شوند.

وزیر خارجه آمریکا افزود: اعتراضات در خود ایران جریان دارد به‌دلیل اینکه مردم ایران جانشان به لبشان رسیده است. آنها با یک حاکمیت مذهبی مواجه هستند که پولشان را سرقت میکند. رژیم ملایان دهها و دهها میلیون دلار غارت می‌کنند و به جیبهای خودشان سرازیر می‌کنند. پولی که باید برای فراهم کردن منابع برای مردم ایران هزینه شود. مردم ایران خواهان حقوق پایه خودشان هستند و می‌گویند دیگر کافیست. گزارشات حاکی از آن است که چند صد نفر به دست نیروهای امنیتی کشته شده اند و هزاران نفر در ایران دستگیر شده اند. مردم فقط خواهان حقوق پایه خودشان هستند. سران رژیم ایران باید به نحوی تغییر کنند که منعکس کننده خواسته‌های مردم باشند.

 

نیویورک تایمز‌

در ۷۲ ساعت، تظاهرکنندگان خشمگین در شهرهای کوچک و بزرگ

خواستار پایان نظام ایران و سرنگونی رهبرانش شدند

رژیم ایران با سرکوب بیرحمانه در بدترین ناآرامی طی ۴۰ سال

 به شدت به لرزه درآمده است

نیویورک تایمز۱۰آذر ۹۸:‌ بنظر می‌رسید که عمدة ناآرامی‌های سراسری در محله‌ها و شهرهای با مردم کم درآمد و خانواده‌های کارگری بوده که بیانگر این است که این قیام در پایگاه قدرت مرسوم حکومت در مابعد انقلاب ایران رخ داده است.

رژیم ایران مرگبارترین ناآرامی سیاسی خود را از زمان انقلاب اسلامی در ۴۰ سال پیش تجربه می‌کند..

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در رسانه‌های دولتی گفت تظاهرات در ۲۹ استان از ۳۱ استان صورت گرفته و ۵۰ پایگاه نظامی مورد حمله قرار گرفته‌اند که در صورتیکه این حرف درست باشد، ما شاهد سطحی از هماهنگی هستیم که در تظاهرات‌های قبلی وجود نداشته است.

وزیر کشور گفت ضایعات شامل ۷۳۱ بانک، ۱۴۰ محل عمومی، ۹ مرکز مذهبی، ۷۰ پمپ بنزین، ۳۰۷ خودرو، ۱۸۳ ماشین پلیس، ۱۰۷۶ موتور سیکلت، و ۳۴ آمبولانس است.

بدترین خشونت ثبت شده تا بحال در شهر ماهشهر و اطراف آن با جمعیت ۱۲۰۰۰۰ نفری در استان خوزستان در جنوب غرب ایران بوده است...

روز دوشنبه ۱۸ نوامبر بیست و هفتم آبانماه پاسداران نیروی بزرگی، برای سرکوب تظاهرات‌ به ماهشهر فرستادند.

در شهر ماهشهر .... سپاه پاسداران تظاهرکنندگانی که اغلب مردان جوان غیرمسلح بودند را در یک مرداب که در آن پناه گرفته بودند، محاصره و به آنها شلیک کردند که ۴۰ تا ۱۰۰ کشته بجای گذاشت

بنا به گفتة ساکنین، برای مدت ۳ روز، تظاهرکنندگان موفق شده بودند که کنترل بیشتر ماهشهر و حومة آنرا بدست گیرند و جاده اصلی به این شهر و به یک مجتمع صنعتی پتروشیمی را مسدود کنند. وزیر کشور رژیم هفتة گذشته در یک مصاحبة تلویزیونی تأیید کرد که تظاهرکنندگان کنترل ماهشهر و جاده‌هایش را بدست گرفته بودند.

بنا به گفتة ساکنین، هنگامیکه پاسداران به نزدیکی ورودی به حومة شهرک چمران رسیدند که ساکنینش از اقلیت قومی عرب و کم درآمد هستند، آنها بلافاصله و بدون هیچ هشداری بسوی دهها مردی که این تقاطع را بسته بودند، شلیک کردند که در جا چند نفر را کشتند.

ساکنین گفتند که سایر تظاهرکنندگان خود را به یک مرداب در آن نزدیکی رساندند و یکی از آنها که گویا مسلح به کلاشینکف بود، به شلیک پاسخ داد. پاسداران بلافاصله مردان را محاصره کردند و با آتش مسلسل پاسخ دادند که بگفتة ساکنین تا ۱۰۰ نفر را کشتند.

ساکنین گفتند پاسداران اجساد را در پشت یک کامیون انداخته و رفتند . سپس پاسداران با تانک به شهرک طالقانی که در میان فقیرترین حومه‌های ماهشهر است، یورش آوردند .

ساعت‌ها یک درگیری مسلحانه بین پاسداران و ساکنین با قومیت عرب که سنتاً برای شکار در خانه خود سلاح دارند، روی داد.

رسانه‌های دولتی و شهود گزارش کردند که یک فرماندة ارشد سپاه در یک درگیری در ماهشهر کشته شده است.

یک خبرنگار محلی در ماهشهر گفت که تعداد کل کسانیکه طی ۳ روز ناآرامی در منطقه کشته شده‌اند به ۱۳۰ نفر رسید که شامل کسانی می‌شود که در مرداب کشته شدند.

این پاسخ شدید به تظاهرکنندگان علامت این است که شکاف بین رهبران ایران و بخش قابل توجهی از جمعیت ۸۳ میلیونی ایران سخت‌تر شده است.

هنری روم، یک تحلیلگر ایران در گروه اروپا-آسیا در واشنگتن گفت، “پاسخ دولت آشتی‌ ناپذیر، بیرحمانه و سریع بود.” با اینحال، تظاهرات‌ها “نشان داد که بسیاری از ایرانیان از اینکه به خیابان‌ها بروند ترسی ندارند.”

 

ولی فقیه درهم‌شکسته ارتجاع

ارتش تحت امر خود را هم برای سرکوب قیام مردم آماده می‌کند

سرلشکر بسیجی عبدالرحیم موسوی سرکرده ارتش خامنه‌ای

ساختار مقابله با فتنه های دشمن در نیروهای مسلح تعیین

و آمادگیهای لازم نیز کسب شده است

فتنه ها در شاخه ها، ابعاد و اشکال مختلف متوجه (نظام) است

 

ماجرای اخیری که در کشور ما رخ داد تفاوت بسیاری با مسائل پیش از آن داشت

 انگیزه شروع این حوادث نیز بسیار متفاوت با حوادث گذشته بود

همه ما باید برای مقابله با این فتنه‌ها

و ناامید کردن دشمنان قسم خورده گوش به فرمان ولایت باشیم

فرمانده کل ارتش تعیین شدن ساختار مقابله با فتنه های دشمن در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: آموزش های لازم در این راستا به نیروها داده شده و البته آمادگی های لازم نیز کسب شده است.

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با اشاره به (سخنرانی خامنه‌ای) در خصوص حفظ عوامل پیروزی و تعیین یک ماموریت ویژه برای نیروهای مسلح مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید مراقب فتنه ها باشند و آرایش و آمادگی های لازم را برای مقابله با فتنه داشته باشند گفت: فتنه ها در شاخه ها، ابعاد و اشکال مختلف متوجه (نظام) است و همه ما مسئولان باید برای مقابله با این فتنه‌ها و به شکست کشیدن آنها و البته ناامید کردن دشمنان قسم خورده (نظام) آماده و گوش به فرمان ولایت باشیم.

آمادگی های لازم نیز کسب شده است تا هر کدام از این شاخه های مختلف مورد هدف دشمنان قرار گرفت، نیروهای مسلح بتوانند متناسب با آن واکنش داشته و به بهترین شکل وظایف خود را عمل کنند.

ماجرای اخیری که در کشور ما رخ داد تفاوت بسیاری با مسائل پیش از آن داشت. انگیزه شروع این حوادث نیز بسیار متفاوت با حوادث گذشته بود