خلیفه خون آشام ولایت و مانور سخیف «رأفت» پس از کشتار وحشیانه مردم

 

دجالبازی ننگین خامنه ای خلیفه خون آشام ولایت و مانور سخیف «رأفت» پس از کشتار وحشیانه مردم

در یک دجالبازی ننگین و نفرت انگیز و در وحشت از پیامدهای کشتار وحشیانه تظاهر کنندگان توسط پاسداران ولی فقیه ارتجاع، سایت خامنه ای، روز ۱۳آذر تحت عنوان «پاسخ به گزارش دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره نحوه مدیریت وضعیت جانباختگان و مصدومین حوادث اخیر»، نوشت: (خامنه ای) در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که چندی قبل پیرامون نحوه مدیریت وضعیت جانباختگان و مصدومین حوادث اخیر، ضمن موافقت با پیشنهادهای مطرح شده مقرر (کرد):.. هرچه سریعتر انجام شود و نسبت به افراد مشکوک در هر گروه با جهتی که به رافت اسلامی نزدیکتر است عمل شود.
گزارش ارسالی بر اساس دستوری که بلافاصله پس از رخدادهای اخیر از سوی (خامنه ای) به دبیر شورای عالی امنیت ملی برای بررسی دقیق ریشه ها، عوامل و دلایل بروز ناآرامیها و همچنین رسیدگی سریع به وضعیت جانباختگان و خانواده های آنان ابلاغ گردید، تهیه و ارائه شد.

سخنگوی مجاهدین دراین باره گفت: خلیفه ارتجاع تحت بالاترین فشار داخلی و بین المللی سوار برگاری «رأفت اسلامی» شده است تا از عواقب کشتار بزرگ جان بدر ببرد یا عواقب آن را کاهش بدهد. اما حرف خلق مظلوم و فرزندان رشیدش یکی بیش نیست: گور خود کنی بدست خود.قبل از هر چیز باید بگویی چه تعداد را در قیام آبان در کل کشور کشته ای و چه تعداد را مجروح و چه تعداد را دستگیر کرده ای؟.

همزمان خانم رجوی اعلام کرد: شورای امنیت باید خامنه ای و روحانی و رئیسی را بخاطر کشتار بزرگ، جنایتکاران علیه بشریت اعلام کند تا در برابر عدالت قرار بگیرند. رژیم با انواع ترفندها تلاش میکند آمار واقعی شهیدان را مخفی نگاه دارد. سازمان ملل باید سریعاً هیأت‌های تحقیق در مورد شهیدان و مجروحان و زندانیان را به ایران بفرستد.