آمار قربانیان کرونا در ۳۲۰ شهر بیش از ۴۳هزار و ۸۰۰ نفر است


سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز شنبه سوم خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جانباختگان کرونا در ۳۲۰ شهر ایران به بیش از ۴۳ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است.

شمار قربانیان در خراسان رضوی دست کم ۳۰۸۵ نفر، در خوزستان ۳۲۷۰ نفر، در فارس ۱۰۵۰ نفر، در قزوین ۵۰۵ نفر، در کردستان ۸۲۶ نفر، در کرمان ۵۳۸ نفر و در لرستان ۱۳۱۵ نفر است.

در حالیکه حتی وزارت بهداشت رژیم تصریح میکند هیچ استان سفیدی وجود ندارد و اکثر مراکز استانها در وضعیت قرمز بسر می برند، روحانی امروز در ستاد کرونا گفت: «از دهم خردادماه همه کارمندان اداری به محل خدمت خود حاضر می شوند و آن درصدی که قبلاً...گفته بودیم کمتر بیایند، بنابراین این محدودیت برداشته می‌شود». رئیس جمهور رژیم افزود: «اماکن مقدس و صحن‌ها...از فردای عید فطر با همین دستورالعمل‌ها (وزارت بهداشت) گشایش می‌یابد». وی که از افشای واقعیتهای فاجعه کرونا خشمگین بود گفت:«عده ای در کشور دنبال هراس افکنی بیماری کرونا هستند که نباید بپذیریم».
اما وزیر بهداشت رژیم امروز گفت:«ما خیزهای جدیدی از بیماری در استان‌های گرمسیر را مشاهده می‌کنیم...در خوزستان اوضاع مطلوب ما نیست... با استانداران همجوار خوزستان یعنی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد صحبت کرده‌ایم و هشدارهای لازم در خصوص شیوع مجدد بیماری را به آنها داده‌ایم...مواردی را در سیستان و بلوچستان در روستای نجف‌آباد خاش مشاهده کریم که زنگ خطری را برای ما ایجاد کرد»(همشهری ۳ خرداد).
سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد:«وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است». او تلویحا بر ساختگی بودن آمار اذعان کرد و گفت:«آمار مبتلایان بسیار بیشتر از یک درصد شهروندان را شامل می شود...باید آزمایش‌های علمی‌تری انجام شود...در ایران هنوز چنین مطالعاتی انجام نشده است. اما با این وجود به نظر می رسد همانطور که آقای وزیر هم گفته بودند، آمار مبتلایان به ۱۰ درصد جامعه هم نرسیده است»(موج ۳ خرداد).
به این ترتیب آمار واقعی مبتلایان طبق تصریحات و اشارات وزارت بهداشت «بسیار بیشتر» از ۸۵۰ هزار نفر است اما به ۸،۵ میلیون نفر نرسیده و چیزی بین این دو رقم است. در عین‌حال همین سخنگوی وزارت بهداشت امروز آمار متبلایان را ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر اعلام کرد. یعنی آمار یعنی آمار مهندسی شده ۵/۶ تا ۶۵ برابر کمتر از واقعیت است. واقعیتی که رژیم بشدت آن را مخفی نگه میدارد و می‌خواهد همه را در این باره گم و گیج نگه دارد.
استاندار لرستان گفت:«هر روز در برخی از شهرستان‌ها افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا را داریم...در حال حاضر در دو شهرستان بروجرد و دلفان گزارشات خوبی واصل نشده است، آمار مبتلایان در این دو شهرستان نسبتاً بیشتر است»(خبرگزاری حکومتی مهر ۳ خرداد).
رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: «با افزایش مبتلایان درجنوب استان کرمان،این منطقه در مرز وضع قرمز کرونا قرار گرفته است»(خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۳ خرداد).
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: «وقتی شمار افراد مثبت بالا برود احتمال دارد موارد بستری هفته آینده نیز بیشتر شود و این پیام خوبی نیست. در سه ماه گذشته از شیوع کرونا در این استان، هفت هزار نفر به دلیل بیماری‌های حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده‌اند». معاون این دانشگاه نیز گفت: «برخلاف گذشته که تنها ۴ تا ۵ درصد آزمایش‌ها مثبت اعلام می‌شد امروز بیش از ۵۰ درصد آزمایش‌ها مثبت است و این روند صعودی بیماری در استان بوشهر را نشان می‌دهد»(ایرنا ۳ خرداد).
خبرگزاری رسمی رژیم نوشته است:«تا آخر فروردین ماه شمار بیماران کرونا مثبت آن به ۱۰۰ نفر نمی‌رسید اما با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و لغو محدودیت‌ها ... روزانه بین ۲۰ تا ۷۹ نفر با نتیجه آزمایش مثبت به شمار آنها افزوده می‌شود».
رسانه های حکومتی از خواست مردم برای تغییر ابراز نگرانی میکنند. یک رسانه حکومتی امروز نوشت:«قطعاً تغییرات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی ای در این دوران و پس از سپری شدن اپیدمی خطرناک کرونا شامل حال ما خواهد شد.. فرصت ما بسیار محدود است»(آرمان ۳ خرداد).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳ خرداد ۱۳۹۹ (۲۳ می ۲۰۲۰)