مهرداد هرسینی: دفاع از منافع ملی در ایران امروز با سازمان مجاهدین گره خورده است.

آقای مهرداد هرسینی به نمایندگی از جوامع آلمان سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را به آقای مسعود رجوی ـ معمار و خالق این مقاومت بزرگ ـ و خانم مریم رجوی و اعضاء سازمان و به خانواده‌های شهدای مقاومت و اسرا تبریک گفت.

آقای مهرداد هرسینی گفت: ما امسال در حالی به استقبال این روز خجسته می رویم که مجاهدین توانسته‌اند به یمن رهبری هوشیار برادر مسعود که بواقع در تاریخ نوین ما ایرانیان, رجلی بی همتا, ممتاز, هوشیار می‌باشد, به یمن انقلاب درونی این سازمان با خواهر مریم و به یمن فداکاری, صداقت و مقاومت جانانه‌اشون در مقابل ارتجاع مذهبی  و به یمن حمایت‌های بی‌دریغ مردم میهن‌مون, رژیم آخوندی را متحمل سنگین‌ترین شکست‌های استراتژیک بکنند, بطوریکه الان دشمن زبون ناچار شده تا پرده‌ها را کنار بزند و به زبان اشهد خودش روزانه آدرس تنها بدیل حاکمیت را به مردم ایران و جهانیان بدهد.
آقای هرسینی در مورد شرایط بین‌المللی و بسته شدن مسیر امداد رسانی به آخوندها توسط مماشاتگران گفت:  
« این روزها سخن از اعمال مجدد تحریمهای سازمان ملل علیه رژیم است. این خواستی است که مجاهدین و شورای ملی مقاومت از روز اول خواهان آن بوده اند. البته لابیهای رژیم تلاش خواهند کرد خودشان را دلسوز مردم جا بزنند که گویا تحریمها علیه مردم و علیه منافع ملی ایران است. اما این حنا دیگر رنگی ندارد، دفاع از منافع ملی در ایران امروز با سازمان مجاهدین گره خورده است. هیچکس مانند مقاومت مدافع منافع ملی ایران نبوده و نیست. مخالفت با جنگ ضد میهنی و براه انداختن کارزار صلح، افشای پروژه های ضد ملی اتمی، فراخوانهای پیگیر برای تحریم عین منافع ملی ایران است. در هم شکستن ماشین جنگی و بساط اتمی رژیم، بیشترین کمک به منافع ملی ایران بود.
آقای هرسینی در پاسخ مدعیانی که درد و رنج مردم را حاصل تحریم‌ها می‌دانند توضیح داد: « ما از مدعیان میپرسیم آیا بلایی هست که رژیم بر سر مردم ایران نیاورده باشد که تحریمها بخواهد بیاورد؟ مگر نه اینکه خانه‌های مردم اهواز را بر سرشان خراب می‌کند اما۳۰۰۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای سرکوبگر اسد در سوریه می‌سازد؟ اعمال مجدد تحریم‌ها و انحلال سپاه پاسداران خواسته برحق مردم ماست که میگویند سوریه را رها کن فکری به حال ما کن. این منافع ملی مردم ایران است.
یقین میدانیم که ایران با مجاهدین و کانونهای شورشی آزاد وبر اهریمن آخوندی پیروز  خواهد شد
 
بقول معروف  
بانگ خروس از سرای دوست برآمد.
خیز و صفا کن که مژده سحر آمد.
رزم تو پیروز باد!
بزم تو پر نور باد
پایدار باشید