بروکسل - کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران- تروریسم رژیم و التزامات اتحادیه اروپا

در کنفرانس«تروریسم رژیم ایران در اروپا، تعهدات اتحادیه اروپا»، که در آستانه محاکمه دیپلومات تروریست رژیم آخوندی اسدالله اسدی و همدستانش توسط قضائیه بلژیک به صورت آنلاین برگزارشد، حقوقدانان و وکلا و شخصیتهای سیاسی در سخنرانیهای خود تأکید کردند که در محاکمه اسدالله اسدی این تروریسم رژیم آخوندی طی چند دهه است که به محاکمه کشیده میشود. و این رژیم آخوندهاست که متهم اصلی است.

خانم مریم رجوی در سخنرانی خود تأکید کرد:
امروز ما با یک موضوع منحصر به‌فرد مواجه هستیم. برای اولین بار یک به اصطلاح دیپلمات حامل بمب در اروپا محاکمه می‌شود. فاشیسم دینی حاکم بر ایران مثل همیشه تمام تلاش خود را کرد تا جنایت را به گردن قربانی، یعنی خود ما بیندازد.
ظریف وزیرخارجه آخوندها، در ۱۱تیر ۱۳۹۷ یعنی روز بعد از دستگیری دیپلمات تروریست اعلام کرد این «یک عملیات فریب با پرچم گمراه کننده» در آستانه سفر رئیس‌جمهور رژیم به اتریش است. در حالی که دیپلمات‌تروریست حامل بمب دستگیر شده بود.
من در شهادت هفت ساعته در جریان تحقیقات، جزئیات را در مورد پروسه تصمیم‌گیری و انجام این عملیات توضیح دادم.
از این‌رو من بحث در مورد وجوه حقوقی پرونده را به وکلای برجسته و ذیصلاح واگذار می‌کنم و فقط چند نکته را یادآوری می‌کنم:
اول-دولت‌های اروپایی باید هرگونه ملاحظات سیاسی را در این پرونده به طور کامل کنار بگذارند. سران رژیم آخوندها باید تحت پیگیرد و در برابر عدالت قرار بگیرند. این یک اقدام ضروری و بازدارنده در مقابل تروریسم تحت نام اسلام و صادر‌کننده و بانکدار مرکزی آن است.
دوم- خامنه‌ای و روحانی با فرستادن یک دیپلمات برای بمب‌گذاری و کشتار، ریسک بزرگی کردند. علت این است که آن‌ها به شدت از قیام مردم و از گسترش نفوذ مقاومت و سرنگونی رژیمشان در هراسند.
اتحادیه اروپا امروز در برابر تروریسم تحت نام اسلام، با یک آزمایش جدی و تاریخی رو‌به‌رو شده؛ این که با کانون تروریسم چه می‌کند؟
وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در تمامیت خود باید به‌عنوان موجودیت‌های تروریستی نامگذاری شوند. ماموران اطلاعات و نیروی قدس باید محاکمه و مجازات و اخراج شوند. سفارتخانه‌ها و مراکز به اصطلاح فرهنگی و مذهبی این رژیم باید تعطیل شود.