آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۴۶۰ شهر از ۱۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر گذشت


آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۴۶۰ شهر از ۱۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر گذشت


•    وزارت بهداشت رژیم: اعمال یک هفته محدودیت شدید در ۴۳ شهرستان بحرانی که بیشترین میزان ابتلا را دارند
•    دانشگاه علوم پزشکی یزد: بیمارستان‌های یزد پر شده است، ناچار به راه اندازی بیمارستان صحرایی در یزد شده‌ایم
•    دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: ۱۷۶۲ بستری به جز کاشان و آران و بیدگل، ۳۴۷ نفر در ICU و ۳۹ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته
•    دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: از ۷۴۸ آزمایش روز گذشته ۵۷۰ مورد آن مثبت بوده است اما موارد ابتلا خیلی بیشتر است
•    دانشگاه علوم پزشکی تبریز:بیمارستانها شلوغ و بستری های بالاست. طی ۴۸ ساعت ۱۰۴۳ بیمار شناسایی و ۴۲ نفر فوت شده اند
•    خامنه ای برای اولین بار در ۸ ماه گذشته در دیدار با جمعی از سرکردگان رژیم به کلی گوییهای بی محتوا پرداخت. وی بدون کمترین اشاره ای به سرمایه هایی که از ملت ایران به سرقت برده و در بنیادهای تحت کنترل خودش انباشته توپ را به زمین مردم انداخت و از مردم و خیرین خواست به آسیب دیدگان و بیکار شدگان کمک کنند
•    جلسه امروز خامنه ای، ستاد ارتجاع در مقابله با قیام مردمی است که از ظلم و ستم آخوندها به ستوه آمده اند. حضور پاسدار باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، حاتمی وزیر دفاع، پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی، علوی وزیر اطلاعات، منتظری دادستان کل، آخوند اعرافی مدیر حوزه های علمیه قم، دژخیم علی ربیعی، عسگری رییس صدا و سیمای رژیم، صالحی وزیر ارشاد و فیروزآبادی دبیر شورای‌عالی فضای مجازی مبین این حقیقت است
•    خامنه ای گفت در آمریکا در مقابله با کرونا بدترین مدیریت اعمال شده است و روحانی ویروس ماههای اخیر کرونا را ویروس اروپایی نامید که سرعت و قدرت انتقال آن ۹ برابر شده است. اما حقیقت این است که وقتی ویروس های عمامه داری مانند خامنه ای و روحانی و رییسی که ۴۰ سال است به جان ملت افتاده اند بدست مردم و مقاومت نابود شوند، ایران زمین و مردمش با همه ظرفیت ها و منابع طبیعی و انسانی و تاریخی و فرهنگی، از پس ویروس و زلزله و سیل و بی آبی بر می آیند و میهنی آباد و آزاد بنا خواهند کرد.

سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان کرونا در ۴۶۰ شهر از ۱۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر گذشت. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۴۶۵۶ نفر، در آذربایجان غربی به ۳۷۷۳ نفر، در البرز به ۳۶۵۳نفر، در اصفهان به ۷۱۷۲ نفر، در ایلام به ۱۰۸۹ نفر، در بوشهر به ۱۵۶۷ نفر، در تهران به ۳۱۷۵۱ نفر، چهارمحال و بختیاری به ۱۰۱۲ نفر، در خراسان رضوی به ۹۸۹۲ نفر، در سیستان و بلوچستان به ۳۵۷۱ نفر، در فارس به ۳۴۵۱ نفر، در قزوین به ۱۳۲۲ نفر، در کردستان به ۲۳۶۶ نفر، در کرمان به ۲۰۵۰ نفر، در کرمانشاه به ۲۸۳۳ نفر، در کهکیلویه و بویراحمد به ۹۶۴ نفر، در لرستان به ۵۶۷۸ نفر، در همدان به ۳۵۴۵ نفر و در یزد به ۱۹۸۱ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم گفت: بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی که بیشترین مبتلا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد. همچنین در جلسه روز پنجشنبه رییس جمهوری با روسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه ۵ آبان تا پایان آبان، حضور کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی در تهران تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند» (ایسنا ۳ آبان).

در اصفهان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: «تعداد کل بیماران کرونایی که در استان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند ۱۷۶۲ نفر است که از این تعداد ۳۴۷ نفر در ICU هستند. طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر فوت شده اند» (جوان ارگان سپاه پاسداران ۳ مهر).

در فارس، مدیر روابط عمومی دانشگاه پزشکی گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ هم استانی دیگر به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند. هم اکنون ۱۲۰۶ بیمار بستری هستند، از این تعداد، ۱۶۶ نفر در ICUهستند» (ایسنا ۳ آبان).

در کرمانشاه، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا گفت: «روز گذشته از ۷۴۸ آزمایش تشخیص کرونا ۵۷۰ مورد آن مثبت بوده البته موارد ابتلا خیلی بیشتر است .هم‌اکنون ۷۶۸ بیمار بستری هستند، ۳۳ نفر حال بسیار وخیم دارند و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل و ۱۳۱ نفر هم در ICU ها بستری هستند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۳ آبان).

در آذربایجان شرقی، معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: «روزانه ۵۰۰ مبتلای جدید شناسایی میشود. بیمارستان ها شلوغ و تعداد بستری ها بالاست. طی ۴۸ ساعت گذشته هزار و ۴۳ بیمار جدید شناسایی و ۴۲ نفر فوت شده اند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۳ آبان).

در آذربایجان غربی بر اساس اعلام ستاد کرونا، «طی ۲۴ ساعت گذشته با بستری شدن ۲۳۱ نفر کل بستریهای به ۱۰۳۴ نفر و در ICU به ۲۳۶ نفر افزایش یافت که ۷۸ تن از تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۳ آبان).

در یزد، معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: «یزد در حال حاضر به نسبت جمعیت، بیشترین میزان بروز بیماری کرونا را در سطح کشور دارد.کادر درمان خسته و بسیار تحت فشار هستند و در طول شش ماه گذشته بیش از ۵۷۰ نفر از آنها به این بیماری مبتلا شده‌اند. ظرفیت بیمارستان‌ها پر شده است و ناچار به راه اندازی بیمارستان صحرایی شده‌ایم» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲ آبان).

خامنه ای امروز برای اولین بار در ۸ ماه گذشته در دیدار حضوری با آخوند روحانی و جمعی از سرکردگان رژیم آخوندی تحت عنوان «ستاد ملی مقابله با کرونا» شرکت و به کلی گوییهای بی محتوا مانند ضرورت«اتخاذ تصمیمهای قاطع حاکمیتی»، «اقناع افکار عمومی» و «همکاری همه دستگاهها و همچنین همکاری مردم» پرداخت. وی بدون کمترین اشاره ای به سرمایه هایی که از ملت ایران به سرقت برده و در بنیادهای تحت کنترل خودش انباشته توپ را به زمین مردم انداخت و بر”لزوم تصویب جرائم سختگیرانه برای افرادی که مرتکب تخلفات بزرگ از ضوابط بهداشتی می‌شوند» تاکید کرد و گفت «خیّرین و مردم نیز باید وارد میدان شوند» تا به کسانی که بیکار میشوند یا شرایط زندگی شان سخت تر شده است کمک کنند.

جلسه امروز خامنه ای در حقیقت ستاد ارتجاع در مقابله با قیام مردم خشمگینی است که از ظلم و ستم آخوندها به ستوه آمده اند. حضور افرادی مانند پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر حاتمی وزیر دفاع، پاسدار حسین اشتری سرکرده نیروی انتظامی، علوی وزیر اطلاعات، محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، آخوند علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه قم، دژخیم علی ربیعی، علی عسگری رییس صدا و سیمای رژیم، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای‌عالی فضای مجازی که وظیفه ای جز سرکوب و اختناق ندارند مبین این حقیقت است.

طرفه اینکه خامنه ای گفت در مقابله با کرونا «در برخی کشورها مانند آمریکا بدترین مدیریت اعمال شده است» و روحانی گفت: «ویروس ماههای اخیر ویروس جهش یافته اروپایی است که سرعت و قدرت انتقال آن ۹ برابر شده است». اما حقیقت این است که وقتی ویروس های عمامه داری مانند خامنه ای و روحانی و رییسی که ۴۰ سال است به جان ملت ایران افتاده اند بدست مردم و مقاومت ایران نابود شوند، ایران زمین و مردمش با همه ظرفیت ها و منابع طبیعی و انسانی و تاریخی و فرهنگی، از پس ویروس و زلزله و سیل و بی آبی و ویروس بیماری بر می آیند و میهنی آباد و آزاد بنا خواهند کرد.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳ آبان ۱۳۹۹ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۰)