محکومیت حکم اعدام یکی دیگر از قهرمانان کشتی ایران

 
محکومیت حکم اعدام یکی دیگر از قهرمانان کشتی ایران

هم میهنان عزیز !
جامعه ورزشکاران مردمی و میهن دوست ایران!
همانگونه که مستحضر هستید رژیم ضد بشری و مظلوم کش آخوندی که چندی پیش با اعدام وحشیانه پهلوان نویدافکاری جامعه ایران را در سوگ جانگداز او فرو برد، مهدی علی حسینی یکی دیگر از قهرمانان کشتی ایران از خطه گردپرور مسجدسلیمان را به اعدام محکوم کرده است.
بر اساس اخبار واصله رژیم تبهکار ولایت فقیه هم‌اکنون‌در صدد اجرای این حکم جنایتکارانه برآمده است. این رژیم ضد ایرانی و ورزش ستیز به زعم باطل خویش بر آنست تا با دست یازیدن به موج کشتار و سرکوب های هولناک اخیرا ‌بتواند مردم شجاع و بپاخاسته میهن در زنجیرمان را به سکوت بکشاند!
در این شرایط خطیر بر هر ایرانی شریف و آزاده است که به وظیفه ملی و میهنی خود در مقابل این گونه اعمال جنایتکارانه قیام کرده و پرده ظلم و ستم آخوندی را از هم‌بدرد.
همانگونه که‌در میدانهای ورزشی قهرمانانمان را حمایت و تشویق می‌کنیم، الان هم برای نجات جان این ورزشکار شریف که در چنگال دیو ارتجاع به اسارت درآمده و در چند قدمی چوبه دار قرار گرفته است، میباید همه تلاش و هم و غم خود را برای رهایی وی از این حکم ظالمانه موحش مصروف بداریم.
ما جامعه حقوق بشری دنیا بویژه شورای حقوق بشر ملل متحد و نیز کمیته بین المللی المپیک را فرا میخوانیم تا با دخالت فوری و موثر خود برای نجات جان این ورزشکار دربند همه اقدامات ممکن را در این زمینه بکار گیرند و از تکرار یک جنایت ضدبشری دیگر ممانعت بعمل آورند .

مسلم اسکندر فیلابی
مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
۲۵ دی ۱۳۹۹ (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱)