العربیه:‌ پیام سیاسی استقرار جنگنده های روسی در پایگاه هوایی همدان

برخلاف پیش بینی های دولت اوباما و وعده های آخوند روحانی، هیچ چیزی در ایران تغییر نکرده است.

این اظهارات مدیر عامل تلویزیون العربیه است:
پنج سال است که دولت آمریکا از خطر دخالت رژیم ایران در عراق و سوریه و یمن و بحرین می کاهد و بدتر از این، دروغ رژیم آخوندی تهران را باور کرده است که پوست خود را عوض کرده و آماده تحول به یک دولت مدنی صلح آمیز و دوست با غرب شده است، به همین دلیل توافق نامه هایی با آن امضا کرده که اکثر به سود تهران بوده است.
مدیر عامل تلویزیون العربیه می گوید: آیا باید برای ایجاد اولین پایگاه نظامی روسیه در ایران خشمگین شویم؟
به نظر من، خشم فایده ای ندارد، زیرا مدتی بسیار طولانی از همکاری روسیه و رژیم ایران می گذرد، و نتیجه آن آوارگی ۱۲ میلیون انسان در سوریه است. رقم بسیار وحشتناکی که نیاز به توضیح ندارد، و پیامدهای آن بر امنیت خاورمیانه و اروپا و جهان مشخص است. اتحاد رژیم ایران و روسیه تقریباً از یک دهه و نیم پیش وجود دارد و در ساخت نیروگاه های هسته ای، قراردادهای نظامی، و تبادلات تجاری در طول مدت تحریم های بین المللی علیه تهران آشکار بوده است.
استفاده روسیه از یک پایگاه نظامی در ایران، و ائتلاف نظامی بین دو کشور در جنگ ها، منطقه را به دوران جنگ سرد و اختلافات آن باز می گرداند. تعدادی از سیاستمداران آمریکایی هشدار داده بودند که اعتماد دولت این کشور به رژیم تهران و دادن تمامی این تسهیلات و رفع تمام محدودیت های اقتصادی، گام هایی عجولانه است که مبتنی بر حسن نیت بی جا می باشد.
خلیجی ها نیز درباره ساختگی بودن وعده های سران رژیم تهران به دولت آمریکا درباره تغییر هشدار داده بودند. در ایران هیچ چیز واقعی تغییر نکرده است. رهبر رژیم همان رهبر است، و مسؤلان ارشد سیاسی همان ها هستند و تنها چهره ها تغییر کرد، فرماندهان نظامی در ارتش و سپاه پاسداران و بسیج همان ها هستند، خطبه های تهدید آمیز نمازهای جمعه نیز همان است. آن چه تغییر کرد این است که رژیم ایران ماجراجویی های نظامی و هزینه های جنگی خود را در خارج افزایش داد.