الریاض:‌ ترس در قلعه آخوندها

الریاض چاپ عربستان روز شنبه ۱۷ تیر مقاله ای با عنوان ترس در قلعه آخوندها پس از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس نوشت.

در این مقاله الریاض نوشت:‌ آخوندهای حاکم بر ایران خشم و ترس خود را از شرکت گسترده ایرانیان مقیم خارج کشور در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس که روز اول ژوئیه جاری برگزار شد پنهان نکردهاند در این گردهمایی صدها شخصیت عربی و جهانی برجسته نیز شرکت داشتند و آخوندها همچنین خشم خود را نسبت به پاریس به خاطر اجازه برگزاری این گردهمایی نشان دادند.

حداد عادل از نزدیکان خمینی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خشم خود را از برپایی گردهمایی عمومی سالانه مقاومت ایران نشان داد و با تاکید گفت که: فرانسه چگونه ادعای مبارزه با تروریسم میکند و از مجاهدین خلق میزبانی میکند؟ دولت بایستی در این باره یک موضع هوشیارانه بگیرد.

وی که روز ۵ ژوئیه ۲۰۱۷ با خبرگزاری ”تسنیم“ وابسته به نیروی تروریستی قدس مصاحبه میکرد افزود: به اعتقاد ما دولت بایستی در این زمینه اقدام به اعتراض بیشتری به دولت فرانسه بنماید و یک موضع قاطع بگیرد.

همچنین کریمی قدسی عضو مجلس رژیم روز چهارشنبه ۵ ژوئیه ۲۰۱۷ به وزیر خارجه آخوند روحانی به دلیل همزمانی دیدار وی با گردهمایی عمومی سالانه مجاهدین خلق حمله کرد و تاکید کرد که: چرا وزیر خارجه همزمان با برگزاری این گردهمایی به پاریس میرود و به نظر من این کار اهمیت ندادن به احترام جمهوری اسلامی است زیرا در حالی که کاخ الیزه به رسانه های دولتی ما اجازه تهیه عکس و فیلم و خبر از مراسم دیدار ظریف نمیدهد ما شاهد برگزاری گردهمایی مجاهدین خلق هستیم. آیا آقای ظریف از وجود این گردهمایی با خبر نیست؟ و آیا این گردهمایی خلق الساعه بوده است؟ آیا دستگاههای اطلاعاتی از وجود این گردهمایی با خبر نبودند؟ بنابراین این سوال درستی از وزیر اطلاعات است و کارشناسان وزارت اطلاعات بایستی به وزارت خارجه درباره زمان سفر ظریف به فرانسه این آگاهی را میدادند که این سفر با برپایی این گردهمایی همزمان است و اگر میخواهد برود با تمام نیرو و با دستان پر برود.

به همین ترتیب هنوز هم رسانه های عربی و جهانی درخواستهای این گردهمایی را در سطح جهانی بازگو میکنند که سخنرانیهای همه شرکت کنندگان در این کنفرانس اعم از عرب و غیر عرب با سخنان خانم مریم رجوی در دعوت برای سرنگونی رژیم تروریست سرکوبگر آخوندی موافق بوده و جامعه جهانی را به کار بر روی این موضوع در اسرع وقت تشویق میکردند.

در سخنان امیر ترکی فیصل و مریم رجوی و نمایندگان اپوزسیون سوریه و نخست وزیر سابق الجزایر آقای احمد غزالی این موضوع آمده است و همچنین سیاستمداران و اعضای برجسته کنگره امریکا بر ضرورت کار برای سرنگونی رژیم طائفی در ایران که مسئول گسترش تروریسم در جهان است، فراخوان دادند

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و یکی از سیاستمداران بلندپایه جمهوری خواهان در ایالات متحده گفت تغییر رژیم آخوندی در ایران حتمی است.

از سوی دیگر نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان امریکا از ایرانیان خواستار ادامه مبارزه برای رهایی از دیکتاتوری و پایان دادن به رژیم آخوندی شد.