تهدید دولت آمریکا توسط حکومت آخوندی در پی دیدار مک کین با رئیس جمهور برگزیده مقاومت

روز دوشنبه حکومت آخوندی در قبال دیدار سناتور مک کین با رئیس جمهور برگزیده مقاومت ازطریق سخنگوی وزارت خارجه اش به تهدید رسمی دولت آمریکا پرداخت و گفت: «سخنگوی وزارت خارجه بهرام قاسمی ملاقات میان جان مک کین و (مجاهدین ) در آلبانی را مورد انتقاد قرار داد. او گفت این ملاقات نشان می دهد که واشنگتن سیاست خود را در گسترش تروریسم درمنطقه تغییر نداده است.
قاسمی افزود که باوجود تغییر دولت آمریکا، واشنگتن هنوز سیاست حمایت ازتروریسم خود را دنبال می کند».

سخنگوی وزارت خارجه رژیم در یک واکنش ابلهانه و پر غیظ و کین در این باره، به خط و نشان کشیدن پرداخت و گفت: این نوع تماس ها تماس جدیدی نیست و عمدتا مقامات آمریکایی نشان داده اند که در دهه های اخیر نتوانسته اند از رفتارهای خود عبرت بگیرند و با سیاست های غلط و رفتارهای ناپسند در توسعه و گسترش تروریسم در منطقه تلاش کرده اند که این تماس هم در راستای همین زمینه است.وی ادامه داد: حتی با تغییر حاکمیت در آمریکا نیز نشان داده شد که نگاه توسعه تروریسم در منطقه وجود داشته و این خطایی است که باید دولت آمریکا مانند دیگر خطاها تاوان آن را پس دهد.

تلویزیون رژیم 28 فروردین96
مجری: نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه در حال برگزاری است دعوت میکنم بخش هایی از این نشست رو بیننده باشید.
سرکار خانم مقدم خبرنگار خبرگزاری برنا: سلام آقای قاسمی وقتتان بخیر آقای قاسمی سناتور ارشد جمهوریخواه روز گذشته با سرکرده منافقین دیدار داشتند توی آلبانی و ایران رو متهم به همکاری با بشار اسد و داعش کردند میخواستم واکنش وزارت خارجه را در خصوص این رویکرد مقام واشنگتن بفرمائید.


قاسمی:‌این نوع تماس ها تماسهای جدیدی نیست عمدتا برخی مقامات امریکایی نشان دادند طی دهه‌های اخیر مکررا نتوانستند از تاریخ و زمان عبرت و تجربه لازم رو بیاموزند و عمدتا با اقدامات و سیاست های غلط و رفتارهای ناپسند خودشون در جهت توسعه و تعمیق تروریزم در منطقه تلاش کردند و لذا این تماس هم در این چارچوب قابل ارزیابی است که نشان میده هنوز علیرغم برخی تغییرات در حاکمیت آمریکا سیاست های تروریزم پرور دولت آمریکا همچنان باقی است و این دیدار رو در این چارچوب میشه ارزیابی کرد و خطایی است که مثل خطاهای گذشته امریکا در منطقه در آینده حتما دولت آمریکا باید و مجبور خواهد بود تاوان آنرا بپردازد».

رسانه های حکومتی موضعگیری رسمی رژیم را تیترهایی نظیر «آمریکا تاوان پس بدهد» و «اعتراض و خشم نظام ایران»، منتشر کرده و نوشتند: اولین نشست خبری سال ۹۶ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با خبرنگاران در ساختمان این وزارتخانه آغاز شد.
دولت آمریکا در آینده تاوان حمایت از تروریسم را خواهد پرداخت
سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاسخ به سوالی مبنی بر دیدار جان مک‌کین با سران مجاهدین در آلبانی بیان داشت: این دیدار نشان داد علیرغم تغییر در دولت آمریکا، سیاست‌های تروریسم‌پرور آن‌ها ادامه دارد که در آینده دولت آمریکا حتما تاوان آن را خواهد پرداخت.

حکومت آخوندی برای توجیه مواضع خود و هوشیار کردن مزدورانش گزارش فکس نیوز را در خبرگزاری رادیو تلویزیون حکومتی منتشر کرد: