روحانی اذعان می کند که بودجه نیروهای مسلح در دوران او ۱۴۵ در صد افزایش یافته است

روحانی رئیس جمهور فاشیسم دینی حاکم بر ایران در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶(۱۸ آوریل) اذعان کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد که در دولت یازدهم (دولت روحانی) بودجه بنیه دفاعی نسبت به آغاز این دولت ۱۴۵% رشد داشته است و این به آن معنا است که در شرایط سخت اقتصادی کشور اهتمام دولت به تقویت بیشتر نیروهای مسلح بوده است. دولت یازدهم افتخار دارد که از لحاظ تجهیزات راهبردی و امکانات راهبردی نیروهای مسلح در سه سال و نیم به اندازه ده سال گذشته آن گام برداشته است. وی در ستایشی مشمئزکننده از خامنه ای و ارگانهای سرکوبگر افزود: ویژگی نیروهای مسلح ما داشتن فرمانده کل قوا است که این فرماندهی نشأت از اسلام، از فقه، از ولایت، از عدل، از اعتدال می‌گیرد.

واقعیت این است که درصد واقعی افزایش بودجه دستگاههای نظامی و سرکوب رژیم به مراتب بیشتر است. پرداختهای ویژه به پاسداران از سوی شخص خامنه ای، آستان قدس رضوی و دیگر ارگانهای تابع ولی فقیه که در بودجه رسمی کشور به حساب نمی آید سر به دهها میلیارد دلار می زند. کما اینکه بخش عمده هزینه های نظامی و امنیتی رژیم در سوریه در بودجه به حساب نیامده است. علاوه بر این در میان دستگاههای نظامی و امنیتی بیشترین افزایش بودجه سهم سپاه پاسداران است.
بودجه رسمی ارگانهای نظامی امنیتی در سال ۱۳۹۶حدود ۷۰۰۰۰ میلیارد تومان است در حالی که برای وزارت آموزش و پرورش کشور با ۱۳میلیون دانش آموز و یک میلیون معلم ۳۱۰۰۰ میلیون تومان و برای بهداشت و درمان و آموزش پزشکی حدود ۹۹۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است به این ترتیب بودجه نظامی ۲.۲ بودجه آموزش و پرورش و بیش از هفت برابر بودجه بهداشت و درمان است.
مقاومت ایران دو سال و نیم پیش طی اطلاعیه یی گزارش پاسدار علی شمخانی به شورای عالی امنیت رژیم بعد از سفرش به سوریه را فاش کرد. در این اطلاعیه آمده است: خامنه‌ای «به اندازه یک کشور برای سوریه بودجه و هزینه نظامی و سیاسی اختصاص داده و برای همین آقا [خامنه ای] اعلام کرده است که سوریه خط قرمز ماست. اگر تدبیر رهبری نبود همه چیز تمام شده بود» و در این صورت در عراق و لبنان با فاجعه مواجه می شدیم و «دامنه موضوع به تهران» کشیده می شد ( اطلاعیه دبیرخانة شورا _ ۲۰ مهر ۱۳۹۳).
افزایش نجومی بودجه پاسداران و نیروهای سرکوبگر در شرایطی است که بیش از نیمی از مردم ایران زیر خط فقر به سر می برند و به اعتراف معاون وزیر بهداشت رژیم ۳۰درصد مردم کشور گرسنه اند و حتی نان خوردن ندارند (رسانه های حکومتی ۳۰مرداد۹۵). اقتصاد کشور دچار یک رکود فلج کننده است و به اذعان بانک مرکزی رژیم نرخ رشد تولید ملی بدون احتساب نفت طی شش ماه اول سال ۱۳۹۵کمتر از 0.9 درصد بوده است.
این تنها گوشه یی از عملکرد رژیم آخوندی است که اقتصاد کشور را در بحرانی فاجعه‌بار فروبرده است. برای خروج از این بحران تنها راه سرنگونی فاشیسم دینی است که بقای خود را در سرکوب و صدور تروریسم و پروژه های اتمی جستجو می کند.
افزایش سرسام آور بودجه پاسداران که وظیفه یی جز سرکوب داخلی و جنگ و کشتار در منطقه به ویژه سوریه، عراق و یمن ندارند، یک بار دیگر این حقیقت را به اثبات می رساند که باندهای مختلف رژیم تحت هر عنوانی که باشند هیچ تفاوتی در سرکوب و جنگ افروزی و بحران آفرینی ندارند و جنگ گرگها در درون این رژیم بر سر تقسیم قدرت و سهم بیشتر از چپاول اموال مردم ایران است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۰ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹ آوریل ۲۰۱۷)