مختل شدن نمایش حکومتی روز کارگر برسر قبر خمینی دجال و سخنرانی آخوند روحانی باشعارهای اعتراضی کارگران

روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برابر با اول ماه می روز جهانی کارگر،کارگران آزاده میهنمان در شهرهای مختلف این روز را گرامی داشتند وخواستار حقوق پایمال شده خود توسط رژیم آخوندی شدند.

در تهران کارگران در مقابله با رژیم که مراسم روز کارگر را برسر قبر خمینی دجال برگزار کرد در مقابل مجلس ارتجاع مراسم مستقل خود را برگزار کردند.

تجمع کنندگان تصاویر زندانیان کارگر و معلم را حمل می کردند وشعار می دادند:‌ کارگر زندانی آزاد باید گردد، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت نیز، زندانیان سیاسی زندان گوهردشت مراسمی بمناسبت روز جهانی کارگر برگزار کردند. آنها یاد و خاطره جمعی از شهیدان کارگر و معلم از جمله شاهرخ زمانی، علی صارمی، ستار بهشتی، افشین اصانلو، منصور رادپور، و غلامرضا خسروی را گرامی داشتند.

مراسم حکومتی روز جهانی کارگر بر سر قبر خمینی با شعارهای کارگران در اعتراض به چپاول حقوقشان رو به روشد.
کارگران به جان آمده شعار می دادند:"عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، زندگی کارگر، رو به فناست امروز" و "عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، جامعه‌ی کارگری، صاحب عزاست امروز".

رسانه های حکومتی وابسته به باند غالب،به خاطر تصفیه حساب با باند رقیب و آخوند روحانی، بخشهایی از شعارهای اعتراضی کارگران علیه چپاولهای حکومتی را درج کرده و با اعتراف به مختل شدن سخنرانی رئیس جمهور ارتجاع و تهدید معترضان توسط گردانندگان مراسم، نوشتند:مجری برنامه، کارگران معترض را ". به خُرد کردن دهانهایشان تهدید کرد!

در قزوین نیز مراسم حکومتی روز کارگر با اعتراضات کارگران روبه روشد و معترضان استاندار رژیم را ناچار کردند سخنرانی خود را قطع و سالن مراسم را ترک کند.
در یاسوج کارگران و رانندگان تاکسی به مناسبت روز جهانی کارگر در مقابل استانداری رژیم تجمع کردند. معترضان گفتند قشرکارگر از کارگزاران رژیم جزء شعار دروغ چیزی ندیده است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه،‌ سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه و کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری طی بیانیه مشترکی به مناسبت اول ماه مه،‌ روز جهانی کارگر خواستار آزادی فوری کارگران زندانی شدند
این سه تشکل کارگری بر توقف فوری اعمال فشار، پرونده سازی و صدور احکام شلاق، بازداشت و زندان برای کارگران و فعالان کارگری، مدنی و اجتماعی تاکید کردند .
آنها همچنین خواستار افزایش حداقل دستمزد ماهانه از ۹۳۰ هزار تومان به ۴ میلیون تومان در سال جاری شدند و بر لزوم پرداخت حقوق معوقه کارگران و لغو قراردادهای سفید امضا تاکید کردند.

در ادامه حرکتهای اعتراضی زحمتکشان میهنمان، روز دوشنبه،انجمن کارگران ساختمانی در کامیاران با نصب بنرهایی در اعتراض به وضعیت معیشتی شان، و تبریک روز جهانی کارگر تجمعی برگزار کردند
همزمان کارگران ذوب آهن اصفهان نیز روز برای دومین روز متوالی در اعتراض به قطع پاداش و مزایای خود در مقابل کارخانه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

هم چنین کارگران بخش کشاورزی مجتمع کشت ‌و صنعت هفت تپه، کارگران شرکت حمل ونقل خلیج فارس، جمعی از مردم روستاهای شهرستان تفت و اهالی حسن آباد سنندج دست به تجمع اعتراضی زدند

روز یکشنبه نیز در تهران، رانندگان و کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مقابل شهرداری تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند و علیه پاسدار قالیباف شعار دادند.