واشینگتن – دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت: افشای مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس

افشای پادگان موسوم به امام علی، مرکز معاونت آموزشی نیروی قدس در تهران و ۱۴ مرکز آموزشی دیگر این معاونت در شهرهای مختلف، در خدمت جنگ‌افروزی و صدور تروریسم رژیم آخوندی


روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، مقاومت ایران مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس حکومت آخوندی را برای تعلیم و اعزام مزدوران خارجی رژیم به کشورهای مختلف به‌ منظور تشدید جنگ‌ افروزی و صدور تروریسم، افشاء کرد.در این کنفرانس مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران رسانه‌های آمریکا و رسانه‌های بین‌المللی برگزار شد، علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورا در واشینگتن، گفت: بنا به گزارشهای دقیق از درون رژیم، نیروی تروریستی قدس برای افزایش مداخلاتش در کشورهای منطقه، از جمله در سوریه، عراق، یمن، بحرین و افغانستان، یک معاونت بزرگ را به‌ منظور آموزش به مزدوران خارجی خود ایجاد کرده که زیر نظر شخص خامنه‌ای است. به اعتراف سرتیپ پاسدار خسرو عروج فرماندة اسبق این معاونت و مشاورعالی فرمانده سپاه، خامنه ای در بازدید مستقیم از نیروی قدس، این مرکز را مورد تشویق خاص قرار داده است.

علیرضا جعفرزاده افزود: بنا براین گزارشات که از منابع مختلف شبکه سازمان مجاهدین خلق ایران، مشخصاً از درون سپاه پاسداران، به‌ ویژه نیروی قدس، طی چندین ماه گردآوری شده‌اند، این معاونت دارای دهها مرکز در نقاط مختلف ایران است... معاونت آموزش نیروی قدس یکی از مهم‌ترین بخش‌های این ارگان تروریستی رژیم را تشکیل می‌دهد و کد آن در مکاتبات و مراودات درونی سپاه 12000 است.
علیرضا جعفرزاده سپس به افشای مرکز اصلی و ۱۴ مرکز آموزشی معاونت مذکور که تاکنون توسط مقاومت ایران شناسایی شده‌اند پرداخت و گفت: « مرکز این معاونت در پادگان (موسوم به) امام علی واقع در کیلومتر ۲۰ اتوبان تهران کرج، بلوار اردستانی، در اواخر خیابان سروان قرار دارد. در این محل چند پادگان سپاه در یک مجموعه بزرگ قرار دارند که در سمت جنوب شرقی این مجموعه پادگان موسوم به امام علی قرار دارد. فقط وسعت پادگان موسوم به امام علی حدود ۱۰ هکتار است... بخش دیگری از این مجموعه پادگان موسوم به مصطفی خمینی بخش لجستیک پادگان موسوم به امام علی است که دارای در ورود و خروج جداگانه‌یی است».


مقاومت ایران در ادامة گزارش افشاگرانة خود، سازماندهی و فرماندهی معاونت آموزش نیروی تروریستی قدس، بخش‌های مختلف این معاونت در پادگان موسوم به امام علی، ترکیب نیروهای آموزش‌گیرنده و ریل آموزش‌های تروریستی آن‌را با جزییات اعلام کرد.


معاون دفتر نمایندگی شورا در واشینگتن، تأکید کرد: «علاوه بر نیروی قدس سایر نیروهای سپاه پاسداران، شامل نیروی زمینی و دریایی و موشکی آن نیز درگیر مداخلات در کشورهای منطقه هستند و نیرو و تسلیحات و امکانات خود را در اختیار توسعه‌طلبی و جنگ‌افروزی رژیم قرار داده‌اند. ابعاد کشته‌های سپاه پاسداران در جنگ سوریه و عراق این موضوع را به‌خوبی ثابت می‌کند».