اتحادیه اروپا – فعالیت هکرهای رژیم آخوندی

 

 

به‌یقین ازجمله دلایل تشکیل ارتش سایبری از سوی دیکتاتوری خامنه‌ای نه‌تنها باهدف مقابله و نفوذ و جاسوسی در بین ایرانیان و مقاومت ایران می‌باشد ، بلکه فراتر از آن در راستای رخنه کردن در سیستم‌های اطلاعاتی، اقتصادی و همچنین علمی در دیگر کشورها، برای کسب اطلاعات است.

بنا برداده های بین‌المللی رژیم آخوندی از سال ۸۴ و با صرف هزینه‌های میلیاردی در « ۵ گروه کاری مانند دفاعی ، تهاجمی ، رمزگشایی، ماهواره‌ای و همچنین حملات به سایت‌ها » دست به فعالیت‌های مخرب سایبری می‌زند.
بر این اساس دیکتاتوری ولی‌فقیه از نوامبر۲۰۱۰ سازمانی تحت عنوان « قرارگاه پدافند سایبری» زیر نظر سازمان پدافند غیرعامل که خود یکی از زیرشاخه‌های سپاه پاسداران می‌باشد، راه‌اندازی کرده است.

همچنین تازه‌ترین داده‌ها از سوی " آژانس امنیت دیجیتال اتحادیه اروپا" سخن از روند روبه رشد و مخرب این فعالیت‌ها در کشورهای اروپایی دارند. بنا بر یک گزارش که بخش‌هایی از آن را سایت حکومتی پارسینه ( ۸ بهمن ۱۳۹۷) انتشار داده، ازجمله تاکید شده است : « (رژیم ) ایران به فعالیت‌های سایبری خود شدت بخشیده و هکر‌های این کشور مسئول حملات و کمپین‌های خبرسازی نادرست در سال‌های اخیر بوده‌اند».

واقعیت در لابلای این جملات همان اهداف تروریستی رژیم آخوندی درزمینهٔ دزدی اطلاعات به‌ویژه دستیابی به پروژه‌های اقتصادی و علمی می‌باشد. پیشتر نیز گزارش‌های بین‌المللی از حملات متعدد هکرهای آخوندی به « بانک‌ها ، مؤسسات مالی ، اقتصادی، بخش‌های انرژی و یا دانشگاهی » در کشورهای آمریکا ، عربستان ، کانادا، انگلیس ، آلمان و یا استرالیا خبر داده بودند.

برای نمونه خبرگزاری اسپوتنیک (۲۵ اوت ۲۰۱۸) در گزارشی ازجمله تأکید کرده بود : «سیستم‌های کامپیوتری بریتانیا،ایالات‌متحده و ۱۲ کشور دیگر توسط گروهی از هکرها بانام کوبالت دیکنز که با واحد نخبگان نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ارتباط هستند،هک شده است. درمجموع ۷۶ دانشگاه در کشورهای مختلف، ازجمله دانشگاه‌هایی که در رتبه ۵۰ دانشگاه برتر انگلستان قرار دارند،موردحمله قرارگرفته است».

همچنین آژانس امنیت دیجیتال در اتحادیه اروپا ارزیابی کرده است که « فعالیت‌های سایبری (رژیم) ایران در ماه‌های پیش رو شدت بگیرند، به‌ویژه اگر (رژیم) ایران در متعهد نگه‌داشتن اتحادیه اروپا به برجام ناکام بماند».
این وضعیت مخرب در حالی است که اتحادیه اروپا در ادامه سیاست مماشات با دیکتاتوری آخوندی قرار است تا برای حفظ برجام، طرحی بنام "سازوکار ویژه مالی" را در اختیار حکومت قراردهد.
به‌یقین اعطاء هرگونه کمک و یا همکاری با دستگاه مالی و دادن تضمین تنها در راستای ادامه سیاست‌های مخرب این رژیم تروریستی و در تقابل با صلح و امنیت جهانی خواهد بود.