رژیم آخوندی – تروریسم و گروگانگیری دریایی

 

خیز جدید خامنه ای برای تصرف یک کشتی نفتی در آبهای بین المللی که با خفت و خواری بی سابقه ای به شکست انجامید، اکنون این سوال را در جامعه جهانی پدیدار نموده است که بواقع رژیم آخوندی با اعمال چنین شیوه های مافیایی و تروریستی چه اهدافی را دنبال می کند؟.

با این عمل تروریستی که بنابرداده‌های بین المللی در آبهای دریای عمان صورت گرفته است، دیکتاتوری خامنه ای تلاش داشت تا با تصرف این نفتکش بریتانیایی، دست به شانتاژ و اعمال فشار بر بازار جهانی نفت زده و بدین سان بازار نفت را به نفع سیاست‌های مخرب خود و افزایش بهای نفت دستخوش تحولات تصنعی نماید.
همچنین سپاه پاسداران که متولی سیاست‌های تروریستی رژیم آخوندی در داخل و خارج از کشور است، تلاش کرد تا بدین سان به نیروهای بشدت روحیه باخته حکومت و بویژه پس از آنکه دولت جبل الطارق یک کشتی نفتی رژیم بسوی سوریه را متوقف کرده بود، سوخت رسانی نماید.

واقعیت در صحنه منطقه‌ای اکنون مبین آن است که هر قدم رژیم آخوندی اکنون نه تنها بر تنش در خلیج فارس می‌افزاید، بلکه تبعات بسیار مخرب‌تری برای کلیت نظام در بردارد.
این وضعیت در نبود سیاست‌های راهبردی برای حکومتی است که اساس و بنیان امور خود را بر صدور «بلوا، تروریسم، بنیادگرایی» به کشورهای همسایه و منطقه قرار داده است.

در رابطه با این اقدام تروریستی رژیم و باج‌خواهی از جامعه جهانی، سایت مجاهدین خلق (۲۰ تیر ۱۳۹۸) می‌نویسد: «روز گذشته آخوند روحانی تهدید کرده بود که توقیف نفتکش رژیم آخوندی توسط انگلستان را تلافی خواهد کرد».
همچنین سایت دویچه وله (۱۱ جولای ۲۰۱۹) در گزارشی به داده‌های ارتش آمریکا در این رابطه اشاره کرده و می‌افزاید: «سی‌ان‌ان و فاکس‌نیوز به نقل از ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرده‌اند که ماجرای نزدیک شدن قایق‌های تندروی سپاه به نفتکش یاد شده توسط یک هواپیمای وابسته به نیروی هوایی آمریکا فیلمبرداری شده است. آمریکا هنوز این فیلم را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است».

ترجمان جملات آخوند روحانی در جلسه هیئت دولت خطاب به جامعه جهانی مبنی بر اینکه «به انگلیسی‌ها گوشزد می‌کنم که شما آغازگر ناامنی هستید و تبعات آن را بعداً درک خواهید کرد»، همان صدور تروریسم ناب از سوی دیکتاتوری ولی‌فقیه می‌باشد.
بدین سان مشخص می‌شود که در پشت این سیاست مخرب کلیت دیکتاتوری نظام با تمامی باندهای قلابی آن قرار دارد. آخوند روحانی که برای وی سالها در غرب و به‌دروغ از وی به‌عنوان «جناح مدره» نظام تبلیغ می‌شد، اکنون تمامی پرده‌ها را کنار زده و نه تنها در کنار سپاه سرکوبگر پاسداران و نیروی تروریستی قدس به سرکردگی قاسم سلیمانی قرارگرفته، بلکه فراتر از آن خود متولی اجرای این سیاست‌های مخرب می‌باشد.

بر این منطق لزوم لیست گذاری «دولت تدبیر و امید»!! که اکنون بی‌پروا در عملیات‌های تروریستی، بمب گذاری و تروریسم بین المل و تنش‌آفرینی در منطقه دخالت مستقیم دارد هرچه ضروری‌تر می‌گردد.