بنگاه سخن پراکنی ” فخیمه “ در خدمت فاشیسم دینی حاکم بر ایران

 آبان ۱۳۹۸

بنگاه سخن پراکنی ” فخیمه “ در خدمت فاشیسم دینی حاکم بر ایران               

استبداد دینی حاکم بر ایران با کابوس سرنگونی روبروست. این رژیم ناتوان از مقابله با اعتراضها و خیزشهای مردمی، گسترش فعالیت های کانونهای شورشی، شدت یافتن تحریمهای بین المللی و استمرار قیامهای مردم عراق و لبنان، در گرداب بحرانهای بی علاج دست و پا میزند. در چنین شرایطی، بی بی سی که مردم ایران آنرا «آیت الله بی‌بی‌سی» لقب داده اند. با پخش اکاذیب و اراجیف تکراری گشتاپوی آخوندها علیه مقاومت مردم ایران، به مدد رژیم محتضر می‌شتابد. رویکردی که اتحاد عمل بی بی سی با آخوندهای مرتجع و دربار شاه خائن علیه دولت ملی مصدق را تداعی می‌کند و یادآور زمینه سازی و مشارکت در کودتای ننگین ۲۸ مرداد در سال ۱۳۳۲ با میدان دادن به ” شعبان بی مخ “ و سایر تیغ کشان و چماقداران است.

برنامه‌های بی‌بی‌سی جهانی، رادیو بی‌بی‌سی۴، سایتهای تابعه و بخش لجن‌پراکنی فارسی تحت عنوان «ممنوعیت سکس در سازمان مجاهدین» که از روز ۱۶ آبان ۹۸ علیه اشرف ۳ و مجاهدین شروع شد، نان قرض دادن وقیحانه و کثیف به رژیم ولایت فقیه است. هیچ ایرانی شرافتمند و میهن‌پرست این اراجیف آخوند پسند را برنمی‌تابد. لجن‌پراکنی نفوذیها، بچه‌جلادان، چماقداران و اصلاح‌طلبان نظام از بلندگوی ” آیت الله بی‌بی‌سی“ علیه مجاهدین و مقاومت پر رنج و خون مردم ایران جز لعنت و نفرت و انزجار برنمی‌انگیزد.

برخلاف ادعای کذب بی بی سی، درهای اشرف ۳ به روی همه آزادیخواهان و همه انسانهای شریف و همه خبرنگاران بیطرف باز است. در تابستان امسال بیش از ۳۵۰ شخصیت شناخته شدة سیاسی از ۴۷ کشور جهان به مدت ۵ روز همراه با خبرنگاران در اشرف ۳ حضور داشتند و در گردهمایی‌ها و نشست های مختلف با رزمندگان آزادی ایران دیدار و گفتگو کردند.

 مجاهدین در ملاقات و گفتگوی طولانی با خبرنگار بی بی سی در ۱۸ مهر ماه در اشرف۳ به او گفتند که میتواند هر چند روز که بخواهد بازدید کند و به همه جا برود و با هر کس که بخواهد به تنهایی گفتگو کند. اما مجاهدین حاضر نیستند با کسانی در یک برنامه ظاهر شوند که کارشان جمع‌آوری اطلاعات و کمک به رژیم ایران برای اقدامات تروریستی علیه مجاهدین است.

ما این تصمیم مجاهدین در مورد مصاحبه نکردن با بی‌بی‌سی را شایان تحسین میدانیم. همچنانکه رزمندگان مقاومت ضد فاشیستی در فرانسه، آلمان، انگلستان و آلبانی در جنگ جهانی دوم حاضر نبودند در کنار همکاران گشتاپو قرار بگیرند. جیره خواران اطلاعات آخوندها، سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس که ماسک «اعضای سابق» مجاهدین به چهره زده اند، در جنایتهای رژیم سهیم هستند و باید در مقابل عدالت قرار بگیرند.

اگر بی بی سی بی‌طرف بود، قطعاً به اسناد و سوابق مزدوران گشتاپوی دینی که مجاهدین در اختیارش قرار دادند، توجه میکرد. اسنادی که به سادگی در اینترنت نیز در دسترس است. اگر بی بی سی بی طرف بود، بجای قرار گرفتن در کنار آخوندهای حاکم و تکرار دعاوی آنها علیه مجاهدین مختصری هم به فعالیتهای فزاینده کانونها و جوانان شورشی در ایران می‌پرداخت. اما ۴۰ سال است که خلق ایران و مجاهدین خلق مقاومت میکنند و خون میدهند و بی بی سی بر پیکر آنها لگد میزند و بر زخمهایشان نمک می پاشد. این بنگاه عملاً تسهیل کننده سرکوب و اعدام و کشتار در ایران و امدادرسان دستگاه تبلیغاتی رژیم آخوندهاست.

ما اشرف ۳ و رزم آوران ارتش آزادیبخش را بزرگترین سرمایه ملی برای سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار آزادی وحاکمیت مردمی می دانیم. اشرف به عموم مردم ایران تعلق دارد. ما حفاظت فیزیکی و سیاسی از آن را وظیفة ملی و میهنی ایرانیان می‌دانیم. ما از سازمان مجاهدین میخواهیم با قاطعیت با ورود افرادی که به هر نحو در ارتباط با رژیم ایران قرار دارند به اشرف ۳ تحت هر عنوان که باشد، مخالفت کنند. ما مجامع بین المللی و سازمانها و شخصیتهای مدافع حقوق بشر و آزادی بیان را فرا میخوانیم تا زمینه سازی برای سرکوب و تروریسم و خدمت به فاشیسم دینی را محکوم کنند.

برای مشاهده بیانیه

اینجارا کلیک کنید

 

سری دوم