قیام ایران - رئیس‌جمهور «مشکوک» نظام !



به یقین یکی از تبعات قیام آبان در بیش از ۱۷۶ شهرکشور علیه ظلم، ستم، فقر ع ناعدالتی، باز شدن سرکلافی بنام «جنگ گرگها» در فردای سرکوب خونین مردم می باشد.

خامنه‌ای طلسم شکسته که هدف اصلی متعرضین طی هفته های اخیر می باشد، صد البته مسئول مستقیم تمامی وحشی گری ها علیه جوانان، زنان و قیام آفریانان می باشد. این ولی‌فقیه بود که سخنان تهین آمیز خود فرمان سرکوب مردم را صادر نمود و در ادامه ضمن بی سواد خواندن خویش در زمینه اقتصاد، توپ را به میدان سه قوه حکومت انداخت. وی عامدانه با این سخنان آتش بیار معرکه ای بنام شکاف در راس نظام گردید.

بدین سان باند ولی‌فقیه تلاش دارد تا ضمن شستن دستان آغشته به خون خامنه‌ای، با زیر ضرب بردن آخوند روحانی، امنیتی‌ترین رئیس‌جمهور نظام را مسئول قیام معرفی نماید.
در این رابطه یک گزارش حکومتی به نقل از کارگزار ولایی در مجلس حکومتی می‌گوید: «آقای روحانی! شما امنیتی‌ترین رئیس‌جمهور این کشور در طول تاریخ هستید».

وی با اشاره به اینکه رفتارهای رئیس‌جمهور در ابعاد امنیتی مشکوک و تردیدآمیز است، افزود: «شما دوربین‌های اطلاعاتی را تخریب و از بین بردید».! (خبرگزاری حکومتی آنا ۶ آذر ۱۳۹۸)
این نماینده باند خامنه‌ای در ادامه ضمن تهدید شیخ حسن روحانی از قوه قضائیه خواستار رسیدگی به اقدام «ریس جمهور مشکوک» نظام گردید.

اوجگیری جنگ قدرت میان باندهای هار رژیم در حالی است که رژیم آخوندی در کلیتش ضربه بسیار سنگینی از مردم و مقاومت ایران، آنهم تنها چند ماه مانده به برگزاری نمایش انتخابات دریافت کرده است. بر این منطق است که از هم‌اکنون هردو جناح‌های سرکوبگر رژیم تلاش دارند تا زمینه حذف باند مقابل را با راه‌اندازی کارناوال‌های نمایشی و یا سخنرانی‌های تند و آتشین، فراهم نمایند.
در سخنانی دیگر نیز محمد گلمرادی نماینده حکومتی خطاب به روحانی گفت: «شما چه کردید ک شاه بی‌شرف نکرد؟ شما امنیتی‌ترین رئیس‌جمهور این کشور هستید، رفتار شما در بعد امنیتی مشکوک و تردیدآمیز بود».

در این رابطه نیز روز دوشنبه و در حین برگزاری تظاهرات حکومتی که در پشت آن سپاه پاسداران و بسیج سرکوبگر قرار داشتند، بسیجان بیت خامنه‌ای با برداشتن پلاکاردهایی، آشکار آخوند روحانی را مورد «لطف و عنایت» ولی‌فقیه قراردادند.
دریک نمونه آن ازجمله خطاب به آخوند روحانی آمده بود: «ذوق نکنید، به عشق رهبر آمده‌ایم» (سایت حکومتی فرارو ۵ آذر ۱۳۹۸)
این گزارش در ادامه به عمق شقه و شکاف در درون حاکمیت اعتراف کرده و می‌افزاید:«در این راهپیمایی‌ها انتقادات از دولت خط سیر مشخصی داشت. به عقیده منتقدان اصولگرای عملکرد دولت، اعتراض‌ها و ناآرامی‌های اخیر ناشی از ناکارآمدی و اشتباهات دولت در نحوه اصلاح قیمت بنزین بوده است. حتی برخی دولت را متهم با این نحوه اجرای افزایش قیمت بنزنی متهم به» فتنه‌انگیزی «کردند».