قیام ایران – اعتراف خامنه‌ای به قتل‌عام مردم


طی هفته گذشته شهرهای کشور شاهد سرکوب خونین مردم به جان آمده از سوی دیکتاتوری ولی‌فقیه بودند.

در این راستا اکنون در کمتر گورستانی در شهرها و یا روستاها یافت می شود که پیکر پاک شهیدان را در خود جای نداده باشند.

بنابرتازه ترین داده‌های مقاومت ایران «آمار دستگیری‌ها بیش از ۱۰ هزار، شهیدان بیش از ۳۰۰ و مجروحین بیش از ۴۰۰۰ نفر» می‌باشد.
این آمار در حالی ارائه شده که رژیم آخوندی طی دو هفته گذشته تمامی راه‌های تماس، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را مسدود نموده و بدین‌سان تلاش دارد تا از درز اخبار و ابعاد سرکوب خونین به خارج از مرزها جلوگیری به عمل آورد.

به یقین در رابطه با سرکوب گسترده و خونین مردم، باید نخست انگشت اتهام برای سرکوب، بگیر و ببند و قتل‌عام نوجوانان، جوانان، دختران و زنان میهن امان را بر عهده شخص ولی‌فقیه طلسم شکسته گذاشت.
در این رابطه خامنه‌ای روز گذشته ضمن به صحنه آمدن به این واقعیت اینگونه اعتراف کرده است: «بله؛ نیروی انتظامی، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه‌ی سخت، کار و وظیفه‌ی خود را انجام دادند».
ولی‌فقیه زهر خورده در ادامه نقشه راه رژیم برای ادامه سرکوب خونین در جامعه را اینگونه به تصویر و از بسیجیان سرکوبگر و خون‌ریز خواست تا در «همه محله‌ها» حضور داشته باشند و «در همه محله‌های کشور در مقابل حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک آماده داشته» باشند. (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۶ آذر ۱۳۹۸)

خامنه‌ای در ادامه برای چندمین بار معترضین به جان آمده را «اوباش» خواند و بدین‌سان عمق کینه ضد مردمی و سرکوبگرانه خود از مردم ایران را به نمایش گذاشت.
وی ضمن تاکید بر واقعیتی بنام «وجود پروژه سرکوب سراسری» در کشور، افزود: «۱۱ هزار هسته گروههای جهادی در سراسر کشور عهده‌دار ۴۰ هزار پروژه خدمت‌ هستند که نیمی از آنها را نیز تحویل داده‌اند».
گروه‌های جهادی نیز ترجمان همان نیروهای تادندان مسلح بسیج سرکوبگر و اطلاعات ضد مردمی است که طی هفته گذشته بروی مردم در کوچه و خیابان‌ها آتش گشوده‌اند.

صحنه‌های دردآور قتل یک نوجوان در گرگان و شلیک مستقیم به وی از فاصله دو متری و سپس با تبر به جان وی افتادن، به یقین مصداق واقعی جنایت علیه بشریت می‌باشد که در حاکمیت ننگین خامنه‌ای به وقوع پیوسته است.
در رابطه با ابعاد دستگیری‌ها طی هفته اخیر پیشتر یک نمانده حکومتی به «دستگیری هفت هزار» معترض اعتراف کرده بود. وی در این رابطه می‌افزاید: «اعلام تعداد دقیق بازداشتی‌ها و همچنین سایر مباحث مربوط به موضوع بنزین و جنجال‌هایش را به اظهارنظر مقامات رسمی موکول کرد».(سایت حکومتی میلیون ۶ آذر ۱۳۹۸)