ویروس ولایت - مامن تروریست‌ها



پدیده شومی بنام تروریسم در ایران آخوندزده نه تنها پایه و اساسی برای سیاست‌های راهبردی ولی فقیه می باشد، بلکه فراتر از آن، رژیم آخوندی را به مامنی برای تروریست‌های بین المللی نیز تبدیل کرده است.

این وضعیت ضد انسانی در حالی است که دیکتاتوری ولی فقیه همواره تلاش دارد تا با مظلوم نمایی های کاذب و پخش اخبار سراسر جعلی، خود را قربانی تروریسم معرفی نماید و بدین سان برای لاپوشالی نمودن اعمال مخرب تروریستی خود در داخل و خارج از کشور، به مانند همان ضرب المثل قدیمی، فریاد «آی دزد» سر دهد.

تازه ترین داده های بین المللی در این رابطه سخن از ابعاد حمایت های رژیم آخوندی و دادن سرپناه به اعضاء رهبری القاعده در ایران را دارند.
دراین رابطه یک گزارش بین المللی (سایت یورو نیوز ۲۴ دیماه ۱۳۹۹) از جمله تاکید کرده است: «تنها چند ساعت پس از آنکه مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده روز سه‌شنبه ایران را به «حمایت فعالانه» از القاعده متهم کرد و «پایگاه جدید» این گروه اسلامگرای افراطی خواند، وزارت خارجه آمریکا با انتشار پیام‌هایی توییتری به زبان فارسی، از تعیین پاداش برای کسب اطلاعات درباره سه تن از رهبران این گروه افراطی خبر داد».

موضوع همکاری های تنگاتنگ سپاه پاسداران با گروه های تروریستی و بنیادگرا در منطقه، قدمتی ۳۰ ساله دارد و به زمانی بر می گردد که خامنه ای در فردای مرگ خمینی، سیاست راهبردی رژیم برای جذب این گروه های بینادگرا را در دستور کار حکومت قرارداد.
براین اساس نیزطی این مدت زمان و بدلیل چشم پوشی های عامدانه از سوی سیاست مخرب مماشات، شاهد بوده ایم که چگونه ماشین بکارگیری گروه های تروریستی در کشورهای همسایه و اسلامی در پوش «مبارزه با تروریسم» و از سوی نیروی تروریستی قدس راه اندازی گردیده است.

به یقین باید به نقش ویژه پاسدار کودک کش قاسم سلیمانی برای ساماندهی ، تغذیه عقیدتی ، مالی و لجستیک این گروه ها با پمپاژ انواع و اقسام موشک و بمب های کنار جاده ای اشاره نمود تا پازل این بحران روشن تر گردد.

این گزارش در ادامه ضمن اذعان بر این واقعیت می افزاید:«واشنگتن در مجموع تا ۲۷ میلیون دلار پاداش برای کسب اطلاعات درباره عبدالرحمن المغربی، سیف العدل و یاسین السوری تعیین کرده است
اطلاعیه وزارت خارجه با اعلام اینکه این افراد ساکن ایران هستند، اعلام می‌کند که آنها «عملیات‌های تروریستی این گروه را با اجازه سپاه پاسداران از آنجا [ایران] هدایت می‌کنند».

همچنین باید یادآوری نمود که در فردای حمله به برج های دوقلو در نیویورک در سال ۲۰۰۱، دوایر اطلاعاتی و امنیتی در بسیاری از کشورها از نقش رژیم آخوندی در این عملیات تروریستی خبر داده بودند، امری که از سوی سیاست مماشات، بدلیل اشغال عراق و سپس مذاکرات اتمی عامدانه برآنها چشم پوشی گردید.
 
صدور پاسپورت، ویزای ورود و خروج و یا مامن دادن به سران گروه های تروریستی از سوی رژیم آخوندی بحدی است که برای نمونه یک گزارش (وال استریت ژورنال ۸ مرداد ۱۳۹۰) پیشتر در گزارشی تاکید کرده بود: «در ۶ مرداد ۱۳۹۰ آمریکا رسماً ایران را به «هم پیمانی با القاعده» متهم کرد. معاونت تروریسم و امنیت اقتصادی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده اعلام کرد مأموران القاعده که مقیم ایران هستند عملیات گسترده‌ای برای حمایت مالی القاعده انجام داده‌اند تا کمک‌های مالی به این سازمان را از کشورهای حاشیه خلیج فارس جمع‌آوری کنند».