رییس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم: فرصت زیادی هم نیست در 22 بهمن امسال همه به صحنه خواهند آمد

پاسدار فیروز آبادی: من فکر می‌کنم این‌که آقایان به هر دلیل امروز بازگشت خودشان را به ستون توبه انقلاب با این حرف‌ها مطرح می‌کنند،‌ امر مثبت و پسندیده‌ای است. اما همان‌طور که رهبر فرمودند مواضع باید مواضع کاملا روشن و غیر دو پهلو باشد.

پاسدار فیروز آبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، درحالی که قیام مردم ایران را فتنه می نامید، وحشت زده از درهم ریختن حصارهای نظام ولایت فقیه در قیام سراسری ، گفت : فتنه‌انگیزی در جریان انتخابات و بعد از آن در کشور متاسفانه منجر به تجری عناصر ضد انقلاب شد. سران این فتنه در واقع حصارهای محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را مورد حمله قرار دادند. 
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا،  پاسدار فیروز آبادی به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی رژیم ، خطاب به سران باند مغلوب گفت: من فکر می‌کنم این‌که آقایان به هر دلیل امروز بازگشت خودشان را به ستون توبه انقلاب با این حرف‌ها مطرح می‌کنند،‌ امر مثبت و پسندیده‌ای است. اما همان‌طور که رهبر فرمودند مواضع باید مواضع کاملا روشن و غیر دو پهلو باشد».
سرلشگر بسیجی، نسبت به خطری که در خیزش 22بهمن و سالگرد انقلاب نظام غاصب آخوندی را تهدید می کند هشدار داد و خطاب به باند مغلوب رژیم تاکید کرد: فرصت زیادی هم نیست در 22 بهمن امسال همه به صحنه خواهند آمد و قاعدتا کسانی که طی این هفت، هشت ماه دچار خطاهایی شده‌اند و جرم‌هایی مرتکب شدند، باید به سوی (نظام) برگردند و شعار (نظام)را بدهند .