سایت عراق برای همه 27خرداد - حامد المطلک عضو لسیت العراقیه آنچه در کمپ اشرف اتفاق افتاد را نقض آشکار اصول حقوقبشر بشمار آورد. المطلک در اظهارات ویژهای گفت: ”که ساکنان اشرف مورد تعرضهای آشکار قرار گرفتند که مستند شده است و مخالف با اصول و مبادی حقوقبشر است“.
وی افزود ”که عدم دستیابی رسانهها به این کمپ باعث شده است که ابعاد این مسأله روشن نباشد و محدود به داخل همین کمپ شده است“.
وی ادامه داد ”که آنچه در این کمپ اتفاق افتاد مایوس کننده میباشد زیرا بیشتر کشورهای جهان الآن از عراق انتظاردارندکه یک کشور دموکراتیک باشد ولی ما عکس آن را میبینیم“.
”با توجه به اینکه کمپ از کمبود مراقبتهای پزشکی رنج میبرد این امر منجر به فوت بسیاری از بیگناهان در کمپ شده است. المطلک از مللمتحد خواستار ارائه خدمات و کمکهای پزشکی به ساکنان کمپ اشرف میباشد”. . .
وی ادامه داد ”که آنچه در این کمپ اتفاق افتاد مایوس کننده میباشد زیرا بیشتر کشورهای جهان الآن از عراق انتظاردارندکه یک کشور دموکراتیک باشد ولی ما عکس آن را میبینیم“.
”با توجه به اینکه کمپ از کمبود مراقبتهای پزشکی رنج میبرد این امر منجر به فوت بسیاری از بیگناهان در کمپ شده است. المطلک از مللمتحد خواستار ارائه خدمات و کمکهای پزشکی به ساکنان کمپ اشرف میباشد”. . .