دیکتاتوری ضدبشری آخوندی در ادامه موج اعدامها و گسترش سرکوب، دو نفر دیگر را در زندان مرکزی اصفهان به دار آویخت.
رسانه های حکومتی این دو قربانی را با نام «سیاه خان.ش و محمد. ن معرفی کرده اند اما از زمان اجرای حکم ضد انسانی خبری منتشر نکرده اند. بنا به همین گزارش یکی از این دو نفر تبعه افغانستان بوده است.
هرانا30خرداد
دونفر در زندان مرکزی اصفهان به دارآویخته شدند
- اطلاعات مقاله