به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس وابسته به سپاه پاسداران 31خرداد: «نمایندگان مجلس وزارت ارتباطات را از ادغام در وزارتخانههای راه و مسکن حذف کرده و عنوان لایحه وزارت امور زیربنایی را به وزارت راه و شهرسازی تغییر دادند.»
نمایندگان مجلس آخوندی در جلسه علنی صبح سهشنبه، لایحه تشکیل وزارت امور زیربنایی را که اعاده شده از شورای نگهبان بود، بررسی و با اصلاحات و برطرف کردن ایرادات شورای نگهبان این لایحه را تصویب کردند.
وکلای ملت در اولین اصلاح عنوان این لایحه را از وزارت امور زیربنایی به وزارت راه و شهرسازی تغییر داده با 171 رأی موافق، 21 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از 214 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس با این تغییر عنوان موافقت کردند.
وکلای ملت در اولین اصلاح عنوان این لایحه را از وزارت امور زیربنایی به وزارت راه و شهرسازی تغییر داده با 171 رأی موافق، 21 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از 214 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس با این تغییر عنوان موافقت کردند.