در ادامه دعوا بین باندهای مجلس ارتجاع محتشمی پور از «دبیرخانه حمایت از فلسطین» برکنار شد

سایت حکومتی خبر آنلاین روز سه شنبه 17فروردین از برکناری محتشمی پور از ارگانی موسوم به «دبیرخانه حمایت از فلسطین» خبر داد. خبرآنلاین نوشت: «حسین شیخ الاسلام دبیر کل دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین شد. این وبسایت افزود: حسین شیخ الاسلام، مدیر کل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی از سوی علی لاریجانی، جانشین علی اکبر محتشمی پور، دبیر کل دبیر خانه حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی شد».

به نوشته سایت مزبور, باند مغلوب در مجلس ارتجاع نارضایتی خود را از برکناری محتشمی پور اعلام کرده است. خبرآنلاین نوشت: «در همین حال در جلسه عصر امروز فراکسیون خط امام (ره)، موضوع تغییر علی‎اکبر محتشمی‎پور مطرح شد. اعضای این فراکسیون در این جلسه گفتند که قرار بر تغییر او نبوده و در گفت‌وگویی که از سوی برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس با وی انجام شد قرار بود ایشان به عنوان رئیس هیات امنای کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین منصوب شود و نفر دیگری دبیر کل شود. ولی محتشمی‎پور تاکید کرده بود یک نفر باید مسائل مربوط به فلسطین را دنبال کند. با مخالفت محتشمی‌پور با این پیشنهاد از ایشان خواسته شد استعفا دهد، ولی ایشان این موضوع را هم نپذیرفتند.
داریوش قنبری در گفت‎وگو با خبرآنلاین، با اعلام این خبر گفت که اعضای فراکسیون خط امام (ره) بر این عقیده‌اند که تغییر دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه‌ فلسطین از سوی رئیس مجلس نتیجه فشارهای سیاسی از سوی طیفی خاص انجام شده است. البته انتظار نمی‎رفت که آقای لاریجانی به این مسائل خطی تن دهند».