آخوند ذوالنور: بعد از 20سال هنوز هم می پرسند چطوری یک حجت الااسلام یک شبه آیت الله العظمی شد؟

آخوند ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه ارتجاع در سپاه پاسداران بر بی اعتباری خامنه یی تأکید کرد و گفت بعد از 20سال هنوز هم می پرسند چطوری یک حجت الااسلام یک شبه آیت الله العظمی شد؟
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، روز 17فروردین 1389؛ جانشین نماینده ولی فقیه ارتجاع که در جمع مزدوران بسیجی در مسجدی در قم سخنرانی می کرد، گفت: ما....نتوانسته‌ایم رهبری را آن طور که باید معرفی کنیم؛ هنوز هم بعد از 20سال بعضی سؤال می‌کنند که چگونه شد که رهبر انقلاب که حجت‌الاسلام و المسلمین بود، یک شبه آیت‌الله العظمی شد؟ ما می‌گوییم که آیا تأیید80 مجتهد خبرگان برای تأیید اجتهاد یک شخص کافی نیست؟»

وی سطح ولی فقیه ارتجاع در میان مزدوران رژیم را در حد یک وکیل توصیف کرد و افزود: «بسیاری از ما ولایت را نفهمیدیم و شخص «ولی» را در حد یک وکیل می‌دانیم، ...».
جانشین نماینده ولی فقیه ارتجاع در بخش دیگری از اظهارات خود، کابوس قیام برای سرنگونی دیکتاتوری آخوندی را یاآور شد و گفت: «در جریان پس از انتخابات، اینها آمدند و اعتماد مردم که سرمایه اصلی کشور بود را هدف قرار دادند که متعاقب آن امنیت کشور را به چالش بکشند؛ این ها دقیقا اصل نظام را هدف گرفته اند، چرا که اعتماد را از جامعه گرفته‌اند».

وی با ابراز وحشت از سازمانیافتگی نیروهای قیام، افزود: «جریان مخالف گاهی آنچنان تشکیلاتی عمل می‌کند که باید به آن ها نمره 20 داد، چرا که از کمترین امکانات، بیشترین استفاده‌ها را کرده‌اند؛ همیشه پشت هم بوده‌اند و برای خود شهید درست کردند».

جانشین نماینده ولی فقیه ارتجاع با ابراز وحشت گفت: «اگر امروز دشمن از میدان فتنه استفاده می‌کند به دلیل این است که ما بسترها و لوازم جنگ نرم را برای مردم تبیین نکرده‌ایم،...جریانات مقابل ما تشکیلاتی عمل می‌کنند...»

این مهره باند ولی فقیه ارتجاع به ریزش و بریدگی مزدوران رژیم در سطوح مختلف اذعان کرد و در توجیه آن گفت:
ریزش یک امر طبیعی است که البته انقلاب رویش‌های بسیاری داشته است، انقلاب در زمان فتنه بصیرت خاص خود را می‌طلبد که ممکن است نخبگان در آن قفل کنند، ما نباید به افراد دل ببندیم بلکه باید به ملاک‌ها توسل کنیم، اگر کسی با معیار و مبنا حرکت کرد دچار لغزش نمی‌شود».